Nog niet geluisterd, maar deze is sowieso een 10quote:Op zondag 24 februari 2019 11:25 schreef Kreator het volgende:
Legoland.
Dit is echt een superlief en schattig meisje.![]()
![]()
Ze kijkt wel een beetje psychokiller.![]()
![]()
![]()
Zal wel een beest in bed zijn.![]()
![]()
![]()
Dat zijn ze altijd.![]()
![]()
Zingt een beetje vals/zacht.![]()
![]()
MAAR HET IS ZO SUPERSCHATTIG.![]()
![]()
![]()
Wat een zaadtekst.![]()
![]()
Typisch ESF om dan alle talen te zingen.![]()
![]()
![]()
Je gaat toch een beetje meebewegen met dit liedje.![]()
![]()
![]()
Cinderelladreamer.....![]()
Het is echt wel vrolijk en ongecompliceerd.![]()
![]()
![]()
Waarom zingt ze nou niet net iets minder slecht.![]()
![]()
![]()
Dit mag best de moeder van mijn toekomstige kinderen worden.![]()
![]()
![]()
Ik ben verscheurd.![]()
![]()
![]()
Leuk deuntje!![]()
![]()
![]()
Geef ik dit nu een vijf of een zes.![]()
![]()
![]()
Krea: 1/10
ESF: 10/10
Oordeel: 5,5/10 (de laatste .5 komt omdat ik dit niet direct af zou zetten als ik het op de radio zou horen als het niet live is. Het heeft potentie. Eindigt hoger dan het verdient omdat iedereen dit gaat gunnen.)
Groetjes,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:25 schreef Kreator het volgende:
Krea: 1/10
ESF: 10/10
Oordeel: 5,5/10 (de laatste .5 komt omdat ik dit niet direct af zou zetten als ik het op de radio zou horen als het niet live is. Het heeft potentie. Eindigt hoger dan het verdient omdat iedereen dit gaat gunnen.)
Groetjes,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:07 schreef Kreator het volgende:
vriendelijke mensen als je Hongaars spreekt
Inderdaad. Alsof ze je het liefste in tien delen in haar vriezer wil.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:25 schreef Kreator het volgende:
Legoland.
Ze kijkt wel een beetje psychokiller.![]()
![]()
![]()
Dat is mijn fetish.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ze je het liefste in tien delen in haar vriezer wil.
Dat vind ik het leukste. Voordat zij ging zingen kwam zij ijskoud over, maar toen zij eenmaal begon te zingen werd het zo'n lief meisje (met haar psycho blik)quote:Op zondag 24 februari 2019 12:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ze je het liefste in tien delen in haar vriezer wil.
Net wat beter dan de rest is op die schaal wel een 5.5quote:Op zondag 24 februari 2019 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Vele jaren geleden woonde ik in China. Het viel me daar op dat ik na verloop van tijd mooie vrouwen begon te zien. Dat had natuurlijk niets te maken met de schoonheid van die vrouwen. Oppervlakkig gezien waren ze geen steek aantrekkelijker geworden. Mijn normenkader was gewoon in negatieve zin aangepast. Ik denk dat dit Krea ook is overkomen bij de beoordeling van Legoland.
Dit is gewoon een tig in een dozijn flutliedje dat ook nog eens vals gezongen is. Net wat beter dan de rest van de geselecteerde shit, maar nog steeds verre van een voldoende in mijn optiek.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
Op de Frontpage:
Songfestivalhater reviewt inzendingen
De ex van Nielson?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:02 schreef ato het volgende:
[..]
Dat vind ik het leukste. Voordat zij ging zingen kwam zij ijskoud over, maar toen zij eenmaal begon te zingen werd het zo'n lief meisje (met haar psycho blik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |