Hoe oud?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef onlogisch het volgende:
>Er belt iemand aan.
>Ik doe open.
>Meisje van de Bankgiroloterij
>Hallo meneer, ik kom....-ik onderbreek haar- Ik heb geen interesse
>Meisje ; Maar ik kom niks verkopen, ik kom een cadeautje brengen
>Ik : Ook die hoef ik niet te hebben. Fijne avond verder.
Wat een beest ben ik.
Als ik dit soort dingen zie stel ik mij altijd hele nare mensen voor. Net als 'wij hoeven geen reclame, wij hebben alles al'. En vervolgens moet ik er wel elke week 10 pakketten bezorgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken zo'n voordeur te nemen
[ afbeelding ]
Ik zou mijzelf niet als een naar persoon omschrijven. Ik word alleen erg moe van instanties/mensen/bedrijven die van alles aan je op willen dringen. Pleur op, als ik iets wil dan kom ik er zelf wel voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zie stel ik mij altijd hele nare mensen voor. Net als 'wij hoeven geen reclame, wij hebben alles al'. En vervolgens moet ik er wel elke week 10 pakketten bezorgen.
Ach, ik zeg altijd nee dank je en doe de deur dicht. Kan me er niet over opwinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf niet als een naar persoon omschrijven. Ik word alleen erg moe van instanties/mensen/bedrijven die van alles aan je op willen dringen. Pleur op, als ik iets wil dan kom ik er zelf wel voor.
Ik heb haar ook een fijne avond gewenst, maar om dat soort geneuzel in het vervolg te voorkomen biedt zo'n deur prima uitkomst.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, ik zeg altijd nee dank je en doe de deur dicht. Kan me er niet over opwinden.
Dat klopt. Moet zeggen dat ze hier ook zelden komen hoor, alleen vaak met collectes van lokale clubjes en zo maar daar geef ik graag aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb haar ook een fijne avond gewenst, maar om dat soort geneuzel in het vervolg te voorkomen biedt zo'n deur prima uitkomst.
Zijn ook maar gewoon mensen hè. Ik heb er nog wel respect voor ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, ik zeg altijd nee dank je en doe de deur dicht. Kan me er niet over opwinden.
Ja, zou het niet graag willen doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ook maar gewoon mensen hè. Ik heb er nog wel respect voor ook.
Nou ja, dat wordt ook gezegd over die gasten die je ongevraagd bellen. Daar kunnen ze je bij Essent nog wel een leuk verhaaltje over vertellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ook maar gewoon mensen hè. Ik heb er nog wel respect voor ook.
zo'n sticker is wel fijn ja, alleen tokkies zonder geld gebruiken diequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken zo'n voordeur te nemen
[ afbeelding ]
Broodje met sambal, ijsbergsla, rauwe uitjes, stukjes augurk, shoarma nog wat extra gekruid en dan rode shoarmasaus en knoflooksaus eroverheen denderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen shoarma? Ik vandaag chinees, lekker gemakkelijk.
bij bellen snap ik het al helemaal niet. je kunt toch gewoon ophangenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat wordt ook gezegd over die gasten die je ongevraagd bellen. Daar kunnen ze je bij Essent nog wel een leuk verhaaltje over vertellen.
Musicals op de middelbare school?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dadelijk naar middelbare school musical heftige zaterdagavond hoor.
Wel wat sossa bij
en dan zo'n lekker 15 jarig mokkel op de wc uit elkaar trekken?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dadelijk naar middelbare school musical heftige zaterdagavond hoor.
Wel wat sossa bij
Moeder de vrouw is beleidsmedewerker scholingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:55 schreef Adames het volgende:
of waarom zou je er anders naartoe gaan
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n sticker is wel fijn ja, alleen tokkies zonder geld gebruiken die
dan blijf je als verkoper wel weg
Hadden jullie dat niet? Wij deden dat ieder jaar (niet verplicht om mee te doen).quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Musicals op de middelbare school?
Nog nooit over gehoord nee, was ook geen toneelclubje oid.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hadden jullie dat niet? Wij deden dat ieder jaar (niet verplicht om mee te doen).
Ik heb ooit eens een bruiloft gehad waarvan de familie van de bruid uit Schotland overkwam. Toen die eenmaal doorhadden dat de drank vooraf was afgekocht is het uit de klauwen gelopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb een (deels) Schotse familie waar ik vandaag de six nations heb gekeken en toen heb ik geleerd dat Schotland het Feyenoord van het rugby is.
Het was een leuke dag.
Als Rene gewoon in DE APP komt kan je iedere dag koffie drinken met m.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM.
Straks koffie? VEEL TE LANG GELEDEN.
Leuk feitje: die chick van Danny Vera achter de bar bij VI was echt ieder jaar het middelpunt van onze musical. Alle gasten deden ook mee zodat ze bij haar konden zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit over gehoord nee, was ook geen toneelclubje oid.
Hallo maat!quote:
Ja, graag!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM.
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, ik zou hem voor 10 euro zeker een kans geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene ik zag dat Dark Souls nog maar 10tje was in de PS winkel.
Is dat iets voor mij denk je?
Oh zat die bij jou op school, jeetje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk feitje: die chick van Danny Vera achter de bar bij VI was echt ieder jaar het middelpunt van onze musical. Alle gasten deden ook mee zodat ze bij haar konden zijn
zat je bij haar op school?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk feitje: die chick van Danny Vera achter de bar bij VI was echt ieder jaar het middelpunt van onze musical. Alle gasten deden ook mee zodat ze bij haar konden zijn
Die zat bij mij op school ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zat die bij jou op school, jeetje.
Jij nooit een poging gewaagd?
Ik denk dat de koffie-act snel tot het verleden behoort wanneer GGMM te weten komt van je kleine geheimpje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM.
Ik heb net kogelbiefstuk met rode wijn saus en salade gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:04 schreef Adames het volgende:
dat in tegenstelling tot vandaag, viesdik
GGMM weet al dat ik af en toe ook thee drink.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffie-act snel tot het verleden behoort wanneer GGMM te weten komt van je kleine geheimpje.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM weet al dat ik af en toe ook thee drink.
Kogelbiefstukje wel van de slager?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net kogelbiefstuk met rode wijn saus en salade gemaakt.
Godverdomme lekker jongen.
beterquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net kogelbiefstuk met rode wijn saus en salade gemaakt.
Godverdomme lekker jongen.
Van zo'n koop-een-koe pakket.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kogelbiefstukje wel van de slager?
oude melkkoe?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van zo'n koop-een-koe pakket.
Een oom houdt koeien daar was er 1 geslacht en 10 kilo allerlei stukken gekocht.
Ik doe altijd in boter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef Adames het volgende:
biefstuk gewoon bakken in olie, bij het laatst klontje boter erbij. beetje peper en zout en klaar
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee worden niet gemolken.
Het is een beetje uit de hand gelopen hobby.
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen valleiquote:
Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knutquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei![]()
Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
mamelis?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei![]()
Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knut
Begin maart denk. Ja,105.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wanneer komt ie? De 105? Had je dat filmpje nog gezien?
YouTube: GCN 105 newquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Begin maart denk. Ja,105.
Welk filmpje?Had wel review gelezen.
dortmund - tottenhamquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah nee. Zal nu nog ff checken.
Had wel filmpjes van hun gekeken over Aero fietsen en klimmen
ik ook ik snap ook niet dat PSV en Ajax per se vaak samen op 1 dag moeten spelen. Het is nu al de zoveelste week waar je 1 dag moet overslaan omdat beide topploegen pas de volgende dag in actie komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.
Wat jij?
Jij gaat niet lekker zitten voor NAC - Groningen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Wat jij?
Echt ontzettende aids. Ik wilde thuisblijven maar ga nu toch maar even de kroeg in.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Wat jij?
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Wat jij?
koekoekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.
Aldus iemand die een club support die een dvd uitbrengt als ze tweede wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb net ook geleerd dat Engeland een beetje het Ajax van het rugby is.
Ze verloren dus iedereen is alsnog in een feeststemming
Tot zover dit verslag.
Er worden schoten gelostquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die een club support die een dvd uitbrengt als ze tweede worden
Triggeredquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Euhm..watquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.
Jojoortje en ik hebben een band die niet te breken is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder in verdere details te treden verwijs ik je graag naar post 137.
Goede staalkabels dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje en ik hebben een band die niet te breken is.
maakt ie een kans?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
En met die goede afsluiter ga ik ook maar eens bier drinken. Toedels.
Ja dat is dus zeg maar precies mijn punt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
GGMMGodquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
De Tweet bekijken van @:aletha84: https://twitter.com/aletha84/status/1099431016257736704?s=09
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
@:ggmm René, je hebt gewoon antwoord van Aletha!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
De Tweet bekijken van @:aletha84: https://twitter.com/aletha84/status/1099431016257736704?s=09
Ik denk dat iedereen dat snapt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
ik wil soms dat ik meer lijk op ggmm
baas(niet zo groot als @GGMM met een like van Nicki en een antwoord van Aletha, maar tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:onlogisch
Alethaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |