abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185197501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef Adames het volgende:
biefstuk gewoon bakken in olie, bij het laatst klontje boter erbij. beetje peper en zout en klaar
Ik doe altijd in boter.

En ook 10 minuten in de oven op 50 graden voor het rusten.
pi_185197517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef Adames het volgende:

[..]

oude melkkoe?
Nee worden niet gemolken.

Het is een beetje uit de hand gelopen hobby.
pi_185197523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee worden niet gemolken.

Het is een beetje uit de hand gelopen hobby.
:9~
pi_185197538
De zanger van Journey lijkt echt mokerveel op James Holden en op zo'n tekenfilm van vroeger.
pi_185197540
Lekker Knutje.
Noot noot.
pi_185197555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:09 schreef Adames het volgende:

[..]

:9~
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei _O_

Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
pi_185197615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei _O_

Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knut :)
pi_185197653
Oke ik ben naar de musical

Fijne avond iedereen
pi_185197672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei _O_

Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
mamelis?
  Forum Admin zaterdag 23 februari 2019 @ 19:17:24 #160
35723 crew  GGMM
pi_185197689
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik ben naar de musical
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_185197696
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:14 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knut :)
Lekker hoor

Wanneer komt ie? De 105? Had je dat filmpje nog gezien?
pi_185197721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:16 schreef Adames het volgende:

[..]

mamelis?
Wolfhagen
pi_185197805
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lekker hoor

Wanneer komt ie? De 105? Had je dat filmpje nog gezien?
Begin maart denk. Ja,105.

Welk filmpje?Had wel review gelezen.
pi_185197899
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Begin maart denk. Ja,105.

Welk filmpje?Had wel review gelezen.
YouTube: GCN 105 new
pi_185197980
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

YouTube: GCN 105 new
Ah nee. Zal nu nog ff checken.

Had wel filmpjes van hun gekeken over Aero fietsen en klimmen
pi_185198018
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:29 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ah nee. Zal nu nog ff checken.

Had wel filmpjes van hun gekeken over Aero fietsen en klimmen
dortmund - tottenham

zeg het maar
graag op anoniem
pi_185198298
* KingRoland wacht af
graag op anoniem
  Forum Admin zaterdag 23 februari 2019 @ 19:48:09 #168
35723 crew  GGMM
pi_185198393
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland wacht af
Hallo Koning Roland.

Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.

Wat jij?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 23 februari 2019 @ 19:48:47 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185198409
Ik heb net ook geleerd dat Engeland een beetje het Ajax van het rugby is.

Ze verloren dus iedereen is alsnog in een feeststemming :)

Tot zover dit verslag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185198442
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hallo Koning Roland.

Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.

Wat jij?
ik ook ik snap ook niet dat PSV en Ajax per se vaak samen op 1 dag moeten spelen. Het is nu al de zoveelste week waar je 1 dag moet overslaan omdat beide topploegen pas de volgende dag in actie komen.
graag op anoniem
pi_185198477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hallo Koning Roland.

Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.

Wat jij?
Jij gaat niet lekker zitten voor NAC - Groningen?
Oh.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 19:53:22 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185198515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hallo Koning Roland.

Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.

Wat jij?
Echt ontzettende aids. Ik wilde thuisblijven maar ga nu toch maar even de kroeg in.
  Moderator zaterdag 23 februari 2019 @ 20:01:18 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185198675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hallo Koning Roland.

Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.

Wat jij?
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185198716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.
koekoek
graag op anoniem
pi_185198855
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb net ook geleerd dat Engeland een beetje het Ajax van het rugby is.

Ze verloren dus iedereen is alsnog in een feeststemming :)

Tot zover dit verslag.
Aldus iemand die een club support die een dvd uitbrengt als ze tweede worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')