Ik doe altijd in boter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef Adames het volgende:
biefstuk gewoon bakken in olie, bij het laatst klontje boter erbij. beetje peper en zout en klaar
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee worden niet gemolken.
Het is een beetje uit de hand gelopen hobby.
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen valleiquote:
Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knutquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei![]()
Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
mamelis?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringmooie boerderij ook vlakbij Vaals in zo'n beetje afgelegen vallei![]()
Mooi man zulke plekken. Je vergeet dat je in Nederland bent.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb een Canyon Aeroad gekocht Knut
Begin maart denk. Ja,105.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wanneer komt ie? De 105? Had je dat filmpje nog gezien?
YouTube: GCN 105 newquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Begin maart denk. Ja,105.
Welk filmpje?Had wel review gelezen.
dortmund - tottenhamquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah nee. Zal nu nog ff checken.
Had wel filmpjes van hun gekeken over Aero fietsen en klimmen
Hallo Koning Roland.quote:
ik ook ik snap ook niet dat PSV en Ajax per se vaak samen op 1 dag moeten spelen. Het is nu al de zoveelste week waar je 1 dag moet overslaan omdat beide topploegen pas de volgende dag in actie komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.
Wat jij?
Jij gaat niet lekker zitten voor NAC - Groningen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.
Wat jij?
Echt ontzettende aids. Ik wilde thuisblijven maar ga nu toch maar even de kroeg in.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.
Wat jij?
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Koning Roland.
Ik ben erg teleurgesteld in het Eredivisieprogramma van vandaag.
Wat jij?
koekoekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel een grotere teleurstelling kan verwachten vandaag.
Aldus iemand die een club support die een dvd uitbrengt als ze tweede wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb net ook geleerd dat Engeland een beetje het Ajax van het rugby is.
Ze verloren dus iedereen is alsnog in een feeststemming
Tot zover dit verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |