abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185251151
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waar ik vooral tegenaan loop is dat iedereen vindt dat ik nu een kinderwens moet krijgen.
Ben nu 32, stabiele relatie van 4,5 jaar. In de zomer van 2017 samen een huis gekocht.

:') maar ik wil dus geen kinderen. Ben ik ook duidelijk in geweest, altijd. Ook in mijn relatie.

Maar de wereld om ons heen snapt het echt niet :')
Wie is iedereen? Bij mij is dat soms wat taboe, niet iedereen kan kinderen krijgen en wil daar te koop mee lopen. Ik zal dus niet gaan vertellen aan een ander dat het tijd wordt voor kinderen. Gevoelige snaar voor sommigen.

Of als geintje, maar dan is het anders.
pi_185251407
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:22 schreef Jardis het volgende:

[..]

Wie is iedereen? Bij mij is dat soms wat taboe, niet iedereen kan kinderen krijgen en wil daar te koop mee lopen. Ik zal dus niet gaan vertellen aan een ander dat het tijd wordt voor kinderen. Gevoelige snaar voor sommigen.

Of als geintje, maar dan is het anders.
Uhm familie, kennissen, collega's. Geloof me het is een uitzondering dat je begrip krijgt voor deze keuze :')
Op anoniem
pi_185251453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waar ik vooral tegenaan loop is dat iedereen vindt dat ik nu een kinderwens moet krijgen.
Ben nu 32, stabiele relatie van 4,5 jaar. In de zomer van 2017 samen een huis gekocht.

:') maar ik wil dus geen kinderen. Ben ik ook duidelijk in geweest, altijd. Ook in mijn relatie.

Maar de wereld om ons heen snapt het echt niet :')
Ik loop niet eens tegen veel onbegrip aan, maar 34 jaar oud, 8 jaar relatie... 1 maand gesteriliseerd. < That will shut them up. :+
And the druids turn to stone...
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:48:28 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185251598
Ach niet alles gaat zoals gepland. Dat heb ik ook meermaals mogen ervaren.

Bij TS en zn 10 klonen en tig topics lijkt het er vooral op dat hij niet eens probeert iets te doen aan zijn ingekakte leven en klaagt alleen dat het niet vanzelf gebeurt.
pi_185251999
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand die gelooft dat instagram een betrouwbare afspiegeling is van de echte wereld??
Instagram en misschien tot op zekere hoogte facebook zijn (voor sommigen) juist bewust een ontsnapping uit de dagelijkse realiteit.
Rationeel niet, maar we worden gebombardeerd met nepbeeden, onrealistische geromantiseerde beelden. Ik denk (en daar is ook we wagenwijd voor) dat die beelden alsnog invloed hebben. Ookal weet je dat het niet echt waar is. Net zoals reclame ook werkt, ondanks dat we weten dat het een bewuste poging tot manipulatie is.
Whatever...
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:37:06 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185252406
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Jardis het volgende:
Ik vind trouwens het idee dat mensen op zichzelf moeten wonen voor hun 30e ook zoiets.

Als je alleen/vrijgezel bent. Je ouders een redelijk huis hebben. En jij gewoon je eigen was doet, kookt etc., waarom zou je dan erg verlangen naar op jezelf wonen?

Omdat het retesneu is wanneer je op je 30e nog afhankelijk van je ouders bent.

En het bovendien zeer slecht voor je ontwikkeling is als je niet gewoon je eigen boontjes leer doppen
pi_185252450
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Jardis het volgende:
Ik vind trouwens het idee dat mensen op zichzelf moeten wonen voor hun 30e ook zoiets.

Als je alleen/vrijgezel bent. Je ouders een redelijk huis hebben. En jij gewoon je eigen was doet, kookt etc., waarom zou je dan erg verlangen naar op jezelf wonen?

ik heb mensen gesproken die waren 23, gingen op hun zelf wonen en toen ze 27 waren konden ze het financieel even niet aan en moesten terug. Hun geld is voor 60% op gegaan aan huur.

Als je gewoon thuis blijft wonen tot je 30e heb je bijv. ¤50.000+ en de rest van je leven is easy. Puur omdat je 5 jaar ‘te lang’ blijft thuis wonen.

Stel je bespaart ¤700 per maand. X 5 jaar = ¤42.000.

Ligt er natuurlijk vooral aan hoe je thuis leeft.
Omdat je ouders ook wel een keer van je af willen ? En gewoon neuken etc zonder dat jij weer aankomt?
pi_185252783
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:11 schreef Spanky78 het volgende:
Rationeel niet, maar we worden gebombardeerd met nepbeeden, onrealistische geromantiseerde beelden. Ik denk (en daar is ook we wagenwijd voor) dat die beelden alsnog invloed hebben. Ookal weet je dat het niet echt waar is. Net zoals reclame ook werkt, ondanks dat we weten dat het een bewuste poging tot manipulatie is.
Dat is om de mensen hoop te geven. Als je je er maar gewoon bij neerlegt dat de matige treurige realiteit van de meeste mensen het hoogst haalbare is dan is er ook vaak weinig aan het leven. Waarom zou je niet in positieve zin gemanipuleerd willen worden zolang je zelf met geld om kunt gaan en je niet in commerciele zin laat hersenspoelen? En zolang je niet teveel van anderen verwacht?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185259137
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:02 schreef bertje12345 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van de huwelijken strand, dan zijn er nog een hoop ongeregistreerde relaties die stoppen en dan de huwelijken die stand houden. Zullen er genoeg zijn die vanuit financiële afhankelijkheid of het samen hebben van een kind toch samen blijven.

Het samen zijn met iemand waar je op uit bent gekeken komt natuurlijk ook wel weer voort uit het percentage mensen die vreemd gaan. Wanneer je een perfect huwelijk hebt waar je blij mee bent pas je wel op.
Ik schrik ook wel eens van het aantal relaties (nog niet huwelijken) die al enkele jaren duren, lui zijn rond de dertig, maar zijn echt al over duidelijk uitgekeken op hun partner (maak het vooral vanuit perspectief van mannen mee, gezien ik geen vrouwelijke vrienden heb).

Dan ben je dus 29/30, zit je constant al te geilen op andere vrouwen, sommige vrienden zijn letterlijk tegen mij aan het fantaseren hoe graag ze met die of die iets zouden willen doen. Of beginnen tegen mij een betoog van ''jaa, mijn vriendin. Ze draagt misschien niet echt hele sexy kleding, heeft geen hele dikke reet, tieten, maar ze is wel een toffe chick. Toch? Toch TATW, mijn vriendin, daar heb ik wel gewoon best veel geluk mee gehad eigenlijk toch?'' Ja gast wat wil je horen van mij, moet ik nou echt gaan bevestigen dat jouw relatie nog het voortzetten waard is? :D :')

Maar ook dat : hoort bij relaties. Hier op fok! is de tendens vaak om maar niet aan relaties te beginnen, want de helft gaat ook w eer uit. Of kinderen zijn ook maar lastposten.

Maar ik denk dat het ook wel een soort van ingeprogrammeerd zit in de mens om op een gegeven moment iets anders te willen. Ik ben al 8 jaar single, maar heb nu wel echt het gevoel dat ik dit leven nu al 4 keer heb uitgespeeld. Begonnen met hardlopen, nu meerdere marathons gelopen. Begonnen met racefietsen, zit nu op skill net onder professioneel. Alles in mijn leven is 100% perfect gestructureerd en op mijzelf afgesteld. En dan komt er op een gegeven moment wel een punt waarop je denkt : tja wat wil ik nou nog meer?
pi_185307600
Ik heb wat posts geveegd. Zullen we proberen het een beetje on-topic te houden in plaats van er een man vs vrouw (of creep gehalte) discussie van te maken? O+ Dat was volgens mij niet helemaal de doel van TS/van de OP :P
pi_185307899
-Nou nou, onnodige edit.-

[ Bericht 48% gewijzigd door Samzz op 28-02-2019 21:46:26 ]
  donderdag 28 februari 2019 @ 21:45:26 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185308030
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Vrouwen lijken wel de nieuwe Joden zeg je mag niks meer over ze zeggen. Zo kinderachtig.
Je trekt t topic offtopic. En dat is idd niet de bedoeling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185309106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat het retesneu is wanneer je op je 30e nog afhankelijk van je ouders bent.

En het bovendien zeer slecht voor je ontwikkeling is als je niet gewoon je eigen boontjes leer doppen
Daar denken de Italianen en Spanjaarden heel anders over. Dit is cultureel bepaald.
Resistance is futile.
  donderdag 28 februari 2019 @ 22:56:53 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185309780
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Daar denken de Italianen en Spanjaarden heel anders over. Dit is cultureel bepaald.
Maar we leven niet in Spanje of Italie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')