Het maakt mij niet uit .. maar er was een miep.. maar wel terecht .. want .. het is niet artistiek bloot.. helaas was er wel een foto van ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
daar hem ze ook niet gekwoot....![]()
maar ze weten het zelf wel... hoop isk dan maar........
welke?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was film kijken dus ik heb niks gehoord.... sorry...
ik ben bestempeld fann... wat is erger ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zeik niet Chuf.... ze weten het zelf toch?is niet jouw probleem.....
Ja, GODVERREDOMME FANN!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was film kijken dus ik heb niks gehoord.... sorry...
hardcore normaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook maar één van. Dat maakt het dubbel-uniek.
huh? bestempeld?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben bestempeld fann... wat is erger ...
Wast Jan z'n lul niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de laatste afleveringen van Dirty John! wat een etter was dat!
Saai hoef je niet per se als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, normaal zijn klinkt wel behoorlijk saai eigenlijk.
na ja mooi was 70erquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie vrouwen en goeie muziek.
oké la maar zitten joh... waarschijnlijk snap ik er toch niks vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
dat moet per DM .. ga het er niet meer over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |