Daar krijg je een ban voor toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal uit UTO 1 had z'on piel FF heeft die foto nog wel ergens gok ik
Voor de piel van Cemal?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar krijg je een ban voor toch?
nee joh ik heb een cap waar het een dikke wurst is heurquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal uit UTO 1 had z'on piel FF heeft die foto nog wel ergens gok ik
Die eet je zo op hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En snij je hem nog in stukjes of begin je gewoon aan een eind te eten en eet je door tot-ie op is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je kan wel zien dat het een vreemde piel is
je heeft chemal berührt?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je veel foto's van rare piem0ls op je computer?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je veel foto's van rare piem0ls op je computer?
Jij bent toch veel leuker dan die trut waar hij nu mee gaat? Hoe heet ze ook weer? Romy of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |