Af en toe even geluisterd , maar het is niet mn stijl altijd ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is het laatste nummer, mensen. Bedankt voor het luisteren!
Ieder z'n stijl, chufi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe even geluisterd , maar het is niet mn stijl altijd ...
Fucking hell, ik heb beeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de worstenkoning30 cm lang en een halve cm dun
En ik zat met 2 shows ... en daarnaast moest ik nog YT posten in Spanje etc ... tis watquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ieder z'n stijl, chufi.Thanks!
Heel divers,mss kan hij het beter zelf uitleggen,maar ik heb 3 uur geluisterd en vind het echt top.quote:
Ja en je hele mond slaat dood ervanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
gadver wat een rare anorexia wursten
dit hoor dit restaurant erste beeldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
niet alle worsten pak je tussen je borsten
En snij je hem nog in stukjes of begin je gewoon aan een eind te eten en eet je door tot-ie op is?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en je hele mond slaat dood ervanmaffe worsten wel
letterlijk anorexia worsten je kan meteen niet meer eten met je kapotgefikte waffelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en je hele mond slaat dood ervanmaffe worsten wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |