Ik loog over het bier en de frikandellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou lekker bezig ouwe lubbes
quinoa salade en groene thee toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik loog over het bier en de frikandellen.
Witte wijn en amaretto.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quinoa salade en groene thee toch?
Mensen die niet even chardonnay met havermout twee minuten in de magnetron doen en in de trein opeten onderweg naar hun werkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De hoekstenen van elk gezond ontbijt.
Wat is het leven nog waard, als je dat niet doetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mensen die niet even chardonnay met havermout twee minuten in de magnetron doen en in de trein opeten onderweg naar hun werk
Ik ook, stukje bos en duinen en een stukje strand meegepikt.quote:
Boeiend. Ik conformeer mij niet aan maatschappelijke standaard.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een wijvendranken, waar is de pils en Jäger?
Wel de lusten niet de lasten.quote:
Is goed voor je snap jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha hoe oud ben jij wel niet
Hoop het wel, wordt anders veel te zoetsappig daar brrrquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:06 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij gaat nu in ieder geval wel naar de hemel 🙏🏼
ik haat vogels, kutbeesten zijn 'tquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog bijzondere vogels gespot?
Waaromquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik haat vogels, kutbeesten zijn 't
;squote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Irritante kutbeesten. Schijten overal, dat getsjielp. Tjiep die mormels het liefst een papierversnipperaar in.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ik vind vogels zo gezelligquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Irritante kutbeesten. Schijten overal, dat getsjielp. Tjiep die mormels het liefst een papierversnipperaar in.
Een kopje koffie, een krantje, het zonnetje op je gelaat en het gekeuvel van de musjes op het dakquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Irritante kutbeesten. Schijten overal, dat getsjielp. Tjiep die mormels het liefst een papierversnipperaar in.
Wakker worden door kut getjielp zal je bedoelenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind vogels zo gezellig. Lekker wakker worden met dat vrolijke gesjielp.
Medelijden met je kind nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wakker worden door kut getjielp zal je bedoelenAlles wat me wakker maakt als ik dat niet wil moet dood.
Van kraaien word ik wel agressief, die zijn me te donker en maken lawaaiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wakker worden door kut getjielp zal je bedoelenAlles wat me wakker maakt als ik dat niet wil moet dood.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van kraaien word ik wel agressief, die zijn me te donker en maken lawaai
Smeerlap met je taaislijmziektequote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je longen dan slijm bevatten en als je dan even diep in en uitademt je bijna gaat kokhalzen. Altijd fijn.
Klinkt als stimoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van kraaien word ik wel agressief, die zijn me te donker en maken lawaai
Daarvoor koop je maar een wakeup lightquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind vogels zo gezellig. Lekker wakker worden met dat vrolijke gesjielp.
lolquote:
Je wordt toch aangetrokken tot mijn post, dat vind ik dan weer mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smeerlap met je taaislijmziekte
Ja ik dacht jij met je slijm, dan spuw ik mijn gal wel eventjes hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wordt toch aangetrokken tot mijn post, dat vind ik dan weer mooi.
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |