Ingeschreven dan homokindquote:
Nee gelukkig niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast een aardige man, maar ben je nog minderjarig?
Niet zo'n kerk.quote:
zuigt catkiller weer alles uit zn duim?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doen ze zelfs in de Biblebelt niet kan ik je vertellen
rtrtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zuigt wel eens vaker ergens op, dus zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zuigt catkiller weer alles uit zn duim?
hallootjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zuigt wel eens vaker ergens op, dus zou me niet verbazen.
Zo dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
hij kan het inderdaad wel goedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou zien ze liever gaan dan komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij gaat nu in ieder geval wel naar de hemel 🙏🏼quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Catkiller is inmiddels overleden.
Ga jij ook mee dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:06 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij gaat nu in ieder geval wel naar de hemel 🙏🏼
daarom had hij constant een stijve, omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:
Heel gezond, ik ben trots op je. Ik heb vanochtend ook lekker hardgelopen in het zonnetje. Goed begin van het weekendquote:
Nou lekker bezig ouwe lubbesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heel gezond, ik ben trots op je. Ik heb vanochtend ook lekker hardgelopen in het zonnetje. Goed begin van het weekend
Nu de rest van het weekend vullen met frikandellen en bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |