echt walgelijk hoeveel jij gewoon meegelezen hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga broodjes smeren voor mijn man die is aan het klussen op de woonboot
Was er toen gewoon nog hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt walgelijk hoeveel jij gewoon meegelezen hebt
toch walgelijkquote:
Misschien ook een leuke trui voor 'm kopen voor zn bdayquote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga broodjes smeren voor mijn man die is aan het klussen op de woonboot
gisteren nog wat lekkers gegeten in bed?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ook een leuke trui voor 'm kopen voor zn bday
dickquote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog wat lekkers gegeten in bed?
Goed idee op de oude hebben de caafs zitten schijtenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ook een leuke trui voor 'm kopen voor zn bday
Schuimbanaantjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog wat lekkers gegeten in bed?
Was het maar waarquote:
good for you, maar ik wilde weten wat chloro had..quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:57 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag ff iets meer als 1000 viooltjes poten
quote:
Woon jij biblebelt?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:21 schreef Catkiller het volgende:
Staat de dominee met voor de deur met een bos bloemen omdat ik hier in het dorp net geschreven ben en blijkbaar bij de kerk ingeschreven sta wat de fuck
Ga nu de hele dag black metal draaien
vast een aardige man, maar ben je nog minderjarig?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:21 schreef Catkiller het volgende:
Staat de dominee met voor de deur met een bos bloemen omdat ik hier in het dorp net geschreven ben en blijkbaar bij de kerk ingeschreven sta wat de fuck
waarom ben jij geschreven?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:21 schreef Catkiller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |