Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die seriequote:
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die serie
En functioneert prima zonder een centje pijn maar als ze dan een bolletje heroïne zietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die serie
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.
Het is ook rotspul net als ritalin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben geopereerd en kreeg dat oxycodon, werkte bij mij helemaal anders.
Alsof ik aan de amfetamine zat.
Jaja zo'n vaag verhaal dus. Ook nog steengroeves erbij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.
Dat is vaak in de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja zo'n vaag verhaal dus. Ook nog steengroeves erbij?
Kon toch niet slapen daar en ben 's nachts zo snel mogelijk uit bed gaan oefenen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook rotspul net als ritalin.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van Rossem was vooral blij met de promo's van Flikken Maastricht. Die vond hij al zo ongeloofwaardig, dat hij wist dat-ie daar niet naar hoefde te kijken.
Rotterdam was geen haar beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zijn jullie nu gewoon flikken Maastricht aan het afzeiken?
Ik vind het een zeikserie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zijn jullie nu gewoon flikken Maastricht aan het afzeiken?
Daar heb ik laatst een paar afleveringen van gezien,dat was idd niet best.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van Rossem was vooral blij met de promo's van Flikken Maastricht. Die vond hij al zo ongeloofwaardig, dat hij wist dat-ie daar niet naar hoefde te kijken.
Jij moet gewoon naar de street doctor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kon toch niet slapen daar en ben 's nachts zo snel mogelijk uit bed gaan oefenen.
Na 3 dagen waren ze me zat en woon schuin tegenover.
Ben slecht op de hoogte, mijn muts regelt de TV hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maryam Hassouni was ook zo'n miscast. Een veel te lief meisje.
Nog aan het draaien, Piet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je nog aan het draaien of is dit een bandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |