Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die seriequote:
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die serie
En functioneert prima zonder een centje pijn maar als ze dan een bolletje heroīne zietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snapte er geen reet van, ik dacht die is toch rechercheur in die serie
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.
Het is ook rotspul net als ritalin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben geopereerd en kreeg dat oxycodon, werkte bij mij helemaal anders.
Alsof ik aan de amfetamine zat.
Jaja zo'n vaag verhaal dus. Ook nog steengroeves erbij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is ontvoerd geweest door een stel Roemenen,en die hebben haar hooked gemaakt.Volgens mij probeert ze die nu te pakken.
Dat is vaak in de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja zo'n vaag verhaal dus. Ook nog steengroeves erbij?
Kon toch niet slapen daar en ben 's nachts zo snel mogelijk uit bed gaan oefenen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook rotspul net als ritalin.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van Rossem was vooral blij met de promo's van Flikken Maastricht. Die vond hij al zo ongeloofwaardig, dat hij wist dat-ie daar niet naar hoefde te kijken.
Rotterdam was geen haar beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zijn jullie nu gewoon flikken Maastricht aan het afzeiken?
Ik vind het een zeikserie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zijn jullie nu gewoon flikken Maastricht aan het afzeiken?
Daar heb ik laatst een paar afleveringen van gezien,dat was idd niet best.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van Rossem was vooral blij met de promo's van Flikken Maastricht. Die vond hij al zo ongeloofwaardig, dat hij wist dat-ie daar niet naar hoefde te kijken.
Jij moet gewoon naar de street doctor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kon toch niet slapen daar en ben 's nachts zo snel mogelijk uit bed gaan oefenen.
Na 3 dagen waren ze me zat en woon schuin tegenover.
Ben slecht op de hoogte, mijn muts regelt de TV hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maryam Hassouni was ook zo'n miscast. Een veel te lief meisje.
Nog aan het draaien, Piet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je nog aan het draaien of is dit een bandje?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Weer een klassiekertje.![]()
![]()
![]()
L2B gaat nog steeds lekker.
Heb eigen scherm en 2 dikke PC'squote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er meestal het geduld niet voor.
A journey into the sound.quote:
Ja dat ook, maar zijn er regels over wat er gedraaid mag worden ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw wat ik draai is redelijk anders.
Ja, weet ik, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad. Je draait gewoon erg lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw wat ik draai is redelijk anders.
Liever geen Ned-talige kroeg troep.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zijn er regels over wat er gedraaid mag worden ?
Weet ik veel? Doe toch waar ik zin in heb live.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zijn er regels over wat er gedraaid mag worden ?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet ik veel? Doe toch waar ik zin in heb live.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de drinken toch nur uit de Flessen waar limo binnen is of niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... dus dronken gasten ... straks
Alles is corrupt daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de drinken toch nur uit de Flessen waar limo binnen is of niet?
vodka limon / gin tonic ... dat dronk ik vroeger ook in grote glazen en kreeg je een biertje in een heel klein glaasje.. Toen zei ik er wat van tegen de baas van de kroeg en opeens had ik de "Super Chufi" , bier in een groot bol glas 50% van de keren dat ik er 1 bestelde was ie gratis ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de drinken toch nur uit de Flessen waar limo binnen is of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |