Ja zoiets.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is dat in de stijl van 'De Speld" maar dan op beeld ofzo?
dat is een heel goed ideequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie het even voordoen op vocaroo.com
Filosoferen over de zinloosheid van het vakgebied.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, nee. Dit had niets met meditatie of mindfulness te maken.
Tot op zekere hoogte was daar inderdaad sprake van.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Filosoferen over de zinloosheid van het vakgebied.
jamaar ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is nu geen aanleiding voor.
Ik vind het altijd lachen als mensen die artikelen voor waarheid aanzien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Speld vind ik meestal wel leuk. Wel lastig om (goed) te maken lijkt me.
Mario had hier eerder deze week over domme meisjes...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lachen als mensen die artikelen voor waarheid aanzien.
Hey die draai ik ook erg vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
Speciaal voor Scrutinizer want banjo.
Ja, het wordt gauw een sketch-je. Het mooiste is als je volledig in het midden laat of het echt of nep is en de kijker daar pas tijdens het kijken op een gegeven moment achter komt. Maar daar gaat geen enkele omroep of uitzendgemachtigde meer in mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Speld vind ik meestal wel leuk. Wel lastig om (goed) te maken lijkt me.
welke waren dat? ajaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario had hier eerder deze week over domme meisjes...
Spychologen zijn ook altijd mooi, die kun je heerlijk sturen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte was daar inderdaad sprake van.
Die laat Prish links liggen ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens een Zatte gehaald?
Ja ook tof, fijne soundquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey die draai ik ook erg vaak de laatste tijd![]()
De live versie is ook fijn
nee nog steeds niet...ben nog niet naar m'n bierwinkel geweest. ben het steeds van plan maar het komt er niet vanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens een Zatte gehaald?
Waarom is dat? De Speld is toch ook best populair?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het wordt gauw een sketch-je. Het mooiste is als je volledig in het midden laat of het echt of nep is en de kijker daar pas tijdens het kijken op een gegeven moment achter komt. Maar daar gaat geen enkele omroep of uitzendgemachtigde meer in mee.
Jij weet niet eens hoe je het schrijft en wat het verschil tussen die twee is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Spychologen zijn ook altijd mooi, die kun je heerlijk sturen.
Spychiaters zijn gewoon zelf zo gek als een deur.
Psychologen zijn vaak nogal gepreoccupeerd om mensen in hokjes te stoppen die door de DSM-V gedefinieerd zijn. Psychiaters zijn inderdaad vaak aparte types.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Spychologen zijn ook altijd mooi, die kun je heerlijk sturen.
Spychiaters zijn gewoon zelf zo gek als een deur.
Zo begin ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe je het schrijft en wat het verschil tussen die twee is.
Psychologen mogen geen medicatie voorschrijven, psychiaters wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Psychologen zijn vaak nogal gepreoccupeerd om mensen in hokjes te stoppen die door de DSM-V gedefinieerd zijn. Psychiaters zijn inderdaad vaak aparte types.
Jij weet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Psychologen mogen geen medicatie voorschrijven, psychiaters wel.
Wanneer je weet hoe het werkt kun je gewoon het hokje waarin je wilt al vooraf uitzoeken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Psychologen zijn vaak nogal gepreoccupeerd om mensen in hokjes te stoppen die door de DSM-V gedefinieerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |