Waar juichen ze?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef FANN het volgende:
waarom juichen ze?
ik denk dat ik iets mis?
Ik vind het mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, aardig. Doet me denken aan deze (geen idee waarom want heel anders, maar toch):
Die galm ik mee onder de douche, fonetisch uiteraardArme buren
Wel apart dat jij de muziek niet hard durft te zetten behalve in de badkamer. Juist daar is het vaak door de ventilatie het meest gehorig,quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, aardig. Doet me denken aan deze (geen idee waarom want heel anders, maar toch):
Die galm ik mee onder de douche, fonetisch uiteraardArme buren
Oh ja, jij schreef stukjes voor de krant.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel apart dat jij de muziek niet hard durft te zetten behalve in de badkamer. Juist daar is het vaak door de ventilatie het meest gehorig,
Tja, ik kon verder niets anders verzinnen, had er nog eentje maar die vond ik te depri. Ik ben een beetje hersendood, lastig stukje geschreven vandaag.
In Leeuwarden.quote:
Dat doe ik alleen als ik overdag onder de douche sta. Dat niet hard willen zetten is meer omdat ik vaak 's avonds thuis ben en overdag niet veel. 's Avonds voelt meer als overlast. En ja, met een open badkamerraampje zal het goed te horen zijn. De schaamte voorbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel apart dat jij de muziek niet hard durft te zetten behalve in de badkamer. Juist daar is het vaak door de ventilatie het meest gehorig,
Tja, ik kon verder niets anders verzinnen, had er nog eentje maar die vond ik te depri. Ik ben een beetje hersendood, lastig stukje geschreven vandaag.
Voor de interwebz.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, jij schreef stukjes voor de krant.
Ja dat ruiken en horen ze tochquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:25 schreef mario390 het volgende:
wat en grappige bende in brasil zitten ze alle bij de Wc en zingen wanneer jemand heruit komt " cagona,cagona![]()
Ik ben altijd maar blij dat die buren waarvan ik het meeste kan horen en zij van mij, in de andere portiek wonen. Die kom ik gelukkig niet op de trap tegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik overdag onder de douche sta. Dat niet hard willen zetten is meer omdat ik vaak 's avonds thuis ben en overdag niet veel. 's Avonds voelt meer als overlast. En ja, met een open badkamerraampje zal het goed te horen zijn. De schaamte voorbij![]()
quote:Ik lees al je stukjes trouwens hoor, maar weet nooit zo goed er iets over te zeggen. Ik vind dat je goed schrijft maar ik heb geen verstand van de onderwerpen, zeg maar.
Ik lees niks terug.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
over groen en voetbalvelden wist ik al veel eerder te melden .. maar OK C;est moi
Van die AT5 straat scenes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger wel korte mockumentaries. Dat is een besmet genre geworden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een kermende Scrut klinkt eigenlijk
Je lievelings?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik leer er zelf steeds meer over. Vandaag een stukje geschreven met als basis een boekpresentatie van een architect voor een zaal vol architecten. Ook een filosofe kwam nog aan het woord
Is dat in de stijl van 'De Speld" maar dan op beeld ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger wel korte mockumentaries. Dat is een besmet genre geworden.
Misschien kan 'ie het even voordoen op vocaroo.comquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een kermende Scrut klinkt eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |