Of een veldbed hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er ook niet mee ophouden.
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best leuk.
Ik heb ook wel eens een YT-je van een jongetje met een banjo gepost, weet je nog?
Heb altijd gezegd: zolang ik het leuk blijf vinden en het fysiek enigszins aankan blijf ik het doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er ook niet mee ophouden.
een russische wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat mag altijd
Ik ga voor een russische
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niemand een idee waarom je dit post, op 1 na.
Even een stoeptegel op je middenrif.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
een russische wat?![]()
''op zijn Russisch''?daar heb ik geen tetten voor.........
huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even een stoeptegel op je middenrif.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even een stoeptegel op je middenrif.
Sorry was al bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrrrrrr moet er niet aan denken.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, dat was zo'n grappige avond om terug te lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
JaOverigens kreeg je die terug in je mik toen je op vakantie was
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry was al bezigengerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dat?
Die klik ik mooi niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, dat was zo'n grappige avond om terug te lezen![]()
Maar ik bedoelde natuurlijk deze met Bela Fleck![]()
Dat is toch alleen als je van die grote tetten hebt?quote:
Als jij geen hyves had met fann dan zal je dit meeltje nooit ontvangenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...oké.......... ik snap dat niet zulke dingen, maar het zal wel goed zijn dan
oké... ik heb niks ontvangenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij geen hyves had met fann dan zal je dit meeltje nooit ontvangen
quote:
Wat, ben jij een man?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je van die grote tetten hebt?![]()
Coitus a mamilla betekent vrij vertaald "geslachtsgemeenschap met de borsten". Mamilla is Latijn voor "mijn lieveling" of "borsten". Hier is ook de term "mammen" of "memmen" van afgeleid. Een andere eufemistische benaming is Russisch of borstneuken. Wikipedia
die heb ik niet.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |