En vooral geen kritische vragen stellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef rowan634 het volgende:
zuipen, neuken en niks doen
dat zie je toch?
zeggen dat je moet poepen en in de rij staan bij de telefooncelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef rowan634 het volgende:
zuipen, neuken en niks doen
dat zie je toch?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zeggen dat je moet poepen en in de rij staan bij de telefooncel![]()
This is utopiaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Tim: Ja ... zou ik echt heel graag willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef rowan634 het volgende:
tim weer over hoe graag hij jessie in elkaar wil slaan
Hij heeft vanmiddag pas die mailtjes gehad met bestellingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat die sukkel(Jessie) naar bed zou gaan. Zal wel net zoveel van komen net als een paar dagen 8 uur per dag koffie branden voor de markt.
Ja. Bij de mannen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
mylene integreert lekker in de groep
sowieso dat ie een stijfje krijgt van die gedachtequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim: Ja ... zou ik echt heel graag willen.
Makaak: Dan doe je het toch buiten?
Tim: Daar laat ik me niet over uit
Een bierproeverij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene wil iets met alcoholisme, ivm Eric en Jens
Walgelijke Narcist is hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
sowieso dat ie een stijfje krijgt van die gedachte
zieke ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:17 schreef rowan634 het volgende:
er moet een flinke dominante haan in, die ook iets kan
en meteen een presence uitstraalt waarmee hij boven de rest staatdus toch BaldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat hebben ze toen ook een keer voor benjamin en stiff gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
en meteen een presence uitstraalt waarmee hij boven de rest staatKlotus zei net ook al dat ze hoopt dat er een hengst binnen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Van bier kan je het ook aan je lever krijgen, en alcohollist wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Een blikje bier van 5% nou oeeee. Ze drinken toch geen sterke dranken ofzo
dag familie van frannyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
agossie Tim toch
.. wat een gebral
potje boxsen buiten de poort tegen jessie
hij laat zich dr niet over uit
Frou vraagt het nog een keer
heerlijk een bezopen vriendje met praatjes
Ik weet van geen mailtjes af. Eergisteren vertelde hij dat hij een paar dagen 8 uur per dag koffie ging branden voor de markt. Dus heeft niets met wat voor mail te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag pas die mailtjes gehad met bestellingen.
En nu wordt het al weer 'gebruikt'
benjamin die ooit tekeer ging tegen cees zal ik nooit vergetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hebben ze toen ook een keer voor benjamin en stiff gedaan
hopelijk is ie intelligent genoeg om dat mormel van zich af te kunnen slaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klotus zei net ook al dat ze hoopt dat er een hengst binnen komt
en meteen een presence uitstraalt waarmee hij boven de rest staatik durf die spoiler niet te kijken... Iv.... ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral als je het al bent en de dokter je heeft gezegd dat je moet stoppen met drinken anders begeeft je lever het.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van bier kan je het ook aan je lever krijgen, en alcohollist worden
Dat was mike in het begin ook. Kwestie van lang genoeg blijven wrijven, dan bezwijken ze wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hopelijk is ie intelligent genoeg om dat mormel van zich af te kunnen slaan
Minder moet gaan drinken is gezegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral als je het al bent en de dokter je heeft gezegd dat je moet stoppen met drinken anders begeeft je lever het.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik durf die spoiler niet te kijken... Iv.... ???
In 2 is er ook al een spreker geweest over verslaving.Had Joa geregeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hebben ze toen ook een keer voor benjamin en stiff gedaan
wat enig een muziekje in de Cosquote:
Als je lever op instorten staat dan lijkt het advies stoppen met drinken meer op zijn plaats.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Minder moet gaan drinken is gezegd.
quote:
ik hoop ook echt op geen mike-type, wel iemand met een iets sympathiekere persoonlijkheidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was mike in het begin ook. Kwestie van lang genoeg blijven wrijven, dan bezwijken ze wel.
Ik denk ook wel dat de dokter dat gezegd/ geschreven heeft. Een arts zegt echt niet 'minder gaan drinken'quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je lever op instorten staat dan lijkt het advies stoppen met drinken meer op zijn plaats.
Je bent gewoon een enorm domme lul als je door gaat met drinken van grote hoeveelheden als je leverschade hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Minder moet gaan drinken is gezegd.
Er is maar één Mikequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik hoop ook echt op geen mike-type, wel iemand met een iets sympathiekere persoonlijkheid
zeker weten dat ook bier je lever sloopt mijn moeder heeft 25 jaar lang vergrepen aan bier en uiteindelijk aan overleden. Letterlijk kapot gezopen en als Eric zo door gaat overkomt hem hetzelfde. Wat ik heb geleerd is dat het echt een ziekte is en hoe hard je ook roept het niet overkomt bij diegene ze moeten het zelf gaan inzien hoe goed de bedoelingen van buitenaf ook zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral als je het al bent en de dokter je heeft gezegd dat je moet stoppen met drinken anders begeeft je lever het.
ze hebben de leuksten er al iedere keer uitgeknikkerdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik hoop ook echt op geen mike-type, wel iemand met een iets sympathiekere persoonlijkheid
Dat denk ik ook. Je moet echt ongezond veel drinken om je lever zo te beschadigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de dokter dat gezegd/ geschreven heeft. Een arts zegt echt niet 'minder gaan drinken'
Dat is het ook. Dat ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een enorm domme lul als je door gaat met drinken van grote hoeveelheden als je leverschade hebt.
Achhh. Het is weekend en die man heeft hard gewerkt. Laat hem lekker drinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een enorm domme lul als je door gaat met drinken van grote hoeveelheden als je leverschade hebt.
die hebben contactquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Romy uit 1 was bij de baby van Jess en Jeff?![]()
En Utopia is geen plek om van de drank af te komen. Wel een goede plek om aan de drank te raken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef durdur het volgende:
[..]
zeker weten dat ook bier je lever sloopt mijn moeder heeft 25 jaar lang vergrepen aan bier en uiteindelijk aan overleden. Letterlijk kapot gezopen en als Eric zo door gaat overkomt hem hetzelfde. Wat ik heb geleerd is dat het echt een ziekte is en hoe hard je ook roept het niet overkomt bij diegene ze moeten het zelf gaan inzien hoe goed de bedoelingen van buitenaf ook zijn
en aan de sigarettenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Utopia is geen plek om van de drank af te komen. Wel een goede plek om aan de drank te raken.
Ze zit er ook met haar vinger in. Zou ze dat wel weten?quote:
The gender reveal party.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ik geloof nooit dat zij vannacht alleen met de meiden slaapt en ze zal het nu al helemaal biet melden aan die mafklapper.quote:
Als je de fb bekijkt van Erik zie je ook alleen maar foto's waar hij met bier op de foto staat, ook foto's van zijn jeugd...ook met bier in de handen of voor zijn neusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je moet echt ongezond veel drinken om je lever zo te beschadigen.
Je ziet het ook aan zijn hoofdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als je de fb bekijkt van Erik zie je ook alleen maar foto's waar hij met bier op de foto staat, ook foto's van zijn jeugd...ook met bier in de handen of voor zijn neus
Ergens snap ik dat ook wel. Wat hebben ze nu daar om te ontspannen? Als de jeugd in het weekend gaat stappen drinken ze over het algemeeen een stuk meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Utopia is geen plek om van de drank af te komen. Wel een goede plek om aan de drank te raken.
Kan ook zat mensen die totaal niet aan de hele sterke drank komen en ook niet overgaan daarop maar wel heel veel bier drinken.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef durdur het volgende:
[..]
zeker weten dat ook bier je lever sloopt mijn moeder heeft 25 jaar lang vergrepen aan bier en uiteindelijk aan overleden. Letterlijk kapot gezopen en als Eric zo door gaat overkomt hem hetzelfde. Wat ik heb geleerd is dat het echt een ziekte is en hoe hard je ook roept het niet overkomt bij diegene ze moeten het zelf gaan inzien hoe goed de bedoelingen van buitenaf ook zijn
absoluut mee eens. Dat geldt voor elke verslaving maar ondertussen is heel Utopia een crisisopvangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wel treurig met je gesteld als je alleen met alcohol kunt ontspannen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat ook wel. Wat hebben ze nu daar om te ontspannen? Als de jeugd in het weekend gaat stappen drinken ze over het algemeeen een stuk meer.
Vast wel,maar zo stond het op insta.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
is daar als het dan toch moet geen hollandse naam voor?
Ja, bij de babyshower.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zit er ook met haar vinger in. Zou ze dat wel weten?
hij wil er niet vanafquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geslachtsbekendmakingsfeest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
is daar als het dan toch moet geen hollandse naam voor?
Tja. Geslachts onthullings party klinkt ook zo darkroom achtigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vast wel,maar zo stond het op insta.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Geslachts onthullings party klinkt ook zo darkroom achtig
Hij bedoelt vast "Adjes trekken".quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:29 schreef rowan634 het volgende:
jens weer over atjes trekken
zeaux grappig!
ja daarom ook die zuipen zich letterlijk kapot en aan eric kun je het ook goed zienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook zat mensen die totaal niet aan de hele sterke drank komen en ook niet overgaan daarop maar wel heel veel bier drinken.....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Geslachts onthullings party klinkt ook zo darkroom achtig
Grappig, ik zat mij net te bedenken dat ik hoop dat zij zich niet ontpopt tot een tweede Jessie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben van niemand fan maar mylene heeft het zelfde als jessie een zich superieur voelen
Die telt in piemelsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Ik heb het over atten
Franny: Piemels?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast "Adjes trekken".
Leuk. Had ze van de week al woorden over met Lotus, Want dat was van Lotus. Die kwam tenslotte binnen met haar gehaakte bikini'squote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly wil bikiniesz gaan verkopen ..leger print
Merelt; ik heb ze al ..zelfs zwembroeken heb ik al
Die komt later dit was het 'wordt het een jongen of een meisje' feestje waarbij het geslacht van de baby wordt onthuld.quote:
vreselijk inddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Bijna net zo irritant als die hoerige Rode balk
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die komt later dit was het 'wordt het een jongen of een meisje' feestje waarbij het geslacht van de baby wordt onthuld.
Klopt. Ze hebben nu ook de achtergrond maar rood gemaakt. Dat was de oplossingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vreselijk indd
maar eh ze zijn er mee bezig
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben nu ook de achtergrond maar rood gemaakt. Dat was de oplossing
Ja ja crisisopvang, als je ergens aan spanningen, sturing en gedoe wordt blootgesteld is het wel in Utopia. Dan ook nog eens de ruzies en spanningen onderling waar je niet voor weg kunt lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef durdur het volgende:
[..]
absoluut mee eens. Dat geldt voor elke verslaving maar ondertussen is heel Utopia een crisisopvang
#ageshamingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef rowan634 het volgende:
ik zie nu dat Tim 32 is![]()
![]()
dit maakt hem nog een tikkie sneuer
Ik wil ze echt de kost niet geven die iedere dag als ze uit het werk komen een biertje pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is wel treurig met je gesteld als je alleen met alcohol kunt ontspannen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef rowan634 het volgende:
![]()
Oh dat heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent nog woest over de ''bejaardenchat''
wat een gruwelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny vraagt aan Tim voordat ze een nieuw blikje openmaakt: ''Ben je trots op meee?''
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen![]()
* Ghostbuster noteert het wel even
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent nog woest over de ''bejaardenchat''
Vanaf het moment dat ze binnen kwam begon ze gelijk met mensen te bekritiseren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grappig, ik zat mij net te bedenken dat ik hoop dat zij zich niet ontpopt tot een tweede Jessie.
Ik realiseer mij ook dat het louter bezorgdheid kan zijn, we wachten af.
een tikkie?! Die man is niet wies vraag me af of zijn moeder nu zo trots is op haar broedselquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef rowan634 het volgende:
![]()
En terechte opmerkingenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze binnen kwam begon ze gelijk met mensen te bekritiseren.
Sorry maar die is knetter, daar kan volgens mij niemand mee samenleven. Alles wat hij zelf niet wil dat een ander doet, doet hij zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef rowan634 het volgende:
adriaan is zo net een klein jochie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef durdur het volgende:
[..]
een tikkie?! Die man is niet wies vraag me af of zijn moeder nu zo trots is op haar broedsel
en nu is ze weer zat genoeg om zich weer lekker te laten uitwonen door timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef DKUp het volgende:
Tranny drinkt van het gestolen bier, bezoek heeft weinig nut gehad
hij is zeker apart, maar toch staat hij voor mij hoger dan vele anderen daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorry maar die is knetter, daar kan volgens mij niemand mee samenleven. Alles wat hij zelf niet wil dat een ander doet, doet hij zelf.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef rowan634 het volgende:
teddy verstopt zich al voor een weer bezopen jens![]()
[ afbeelding ]
wat Fran dr ouders hebben gedaan had in mijn ogen Tim zn moeder ook mogen doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik denk het niet. Hoe hij op gegeven moment met Joa omging heeft ze hem van laten weten wat ze er van vond.
Tim werd er helemaal pissig om en schreef direct een boze brief terug hoe ze dat wel niet kon zeggen, en als ze zo schreef hoefde het niet meer.
Hij kreeg vorige week wel post en ze was nog wel duidelijk, maar wel meer 'ingekleed' in de hoop dat hij het toch mee kreeg, denk ik
De agressie therapie komt van zijn moeder. Dat het misschien niet zo'n gek idee is
Ze komen 17 maart.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef durdur het volgende:
[..]
wat Fran dr ouders hebben gedaan had in mijn ogen Tim zn moeder ook mogen doen
Brandon is 'n droogklootquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
brandon .
ik huil nooit
dat heb ik geblockt
pas de 827354ste keer verteld
knap hoor van brandon
nee joh, 1 biertje op de vrijdagavond is meer dan voldoendequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Lotus had net nog zo'n lol en nu weer janken.
MEER ALCOHOL !!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk baldadig dingen jatten, wat een pretjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
Tim: Lekker gevoel he Erik
Erik: Ja. Lekker baldadig zijn. Doe ik thuis ook heel veel hoor
dat passt schon,gelukkig gezondquote:
die met de teddy slaptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef rowan634 het volgende:
teddy verstopt zich al voor een weer bezopen jens![]()
[ afbeelding ]
ja zo ziet hij er ook echt uitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat passt schon,gelukkig gezond
[..]
die met de teddy slaptkunn je en film van maken
En lotus, en tim, en merel, en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Waarom moet ze hem nu opeens hebben dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef Zeyina het volgende:
Shelley was al bij de yurt. Jammer voor haar. Gerrit zit bij His en Chris.
Ze kan hem dan ook niet vinden
Gedronken he. Dan wilt Shelley er altijd bovenopquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom moet ze hem nu opeens hebben dan?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gedronken he. Dan wilt Shelley er altijd bovenop
Ja, ze kwamen om 13.31 binnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was dat begin van het bezoek van Franny wel op stream ?
van begin tot eindquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
volgens mij wel , ik h eb alleen de gratis stream, maar er werd hier volop getyptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik voel een filmpje aankomen!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Das mooi kut dan, twee vastgelopen streams tot 1400 uur ....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
het gesprek waar het om ging begon een stuk later dan half 2, dus je hebt het waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
hopelijk heeft iemand anders het opgenomenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat mag ze zeker en zo'n moeder en broer!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef Ranah het volgende:
gert leek de familie wel chill en ma een fantastische vrouw
christel: pa schreef een fantastische brief, ze mag echt blij zijn met zo'n vader
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
het gesprek waar het om ging begon een stuk later dan half 2, dus je hebt het waarschijnlijk wel
dat is heel jammer het was namelijk van begin tot eind een boeiend gesprek tenminste vond ik zelf ze verwoorden alles perfect alleen jammer dat 2 uur na het bezoek ons Franny het alweer vergeten is of ze heeft het eruit gescheten dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ja drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als dat geen janken wordt bij Lotus
toch? ik had het gevoel dat het heel lang duurde, oh verrek dat was het gesprek met tim ja, dat probeerde franny uit te stellen, sollyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
13.40 u was Franny al met ze aan het praten in de silo. Net gecheckt
Hoe kom je daar nou bij, meer als de helft dan er gebracht is ligt er nog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ligt ook bijna geen sneeuw meer voor de markt
Zag net op stream 1 een armzalig goor hoopje sneeuw liggen. Echt minder dan de helft.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, meer als de helft dan er gebracht is ligt er nog.
Ik begreep dat iemand door zijn gedrag aan het 'vragen'is om stemmen. Ik kreeg niet mee over wie het ging.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:07 schreef Ranah het volgende:
door zn gedrag gaat chris "hem" stemmen geven
een x isniet gezegd dat dat ook vanavond zou gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:05 schreef Mohitah het volgende:
Franny zou met Lotus en Shelley slapen maar denk zo maar dat het weer met Tim gaat worden.En de nacht daarna en daarna....afijn altijd dus.
ja ik ook niet en nu hebben ze een ander onderwerpquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik begreep dat iemand door zijn gedrag aan het solliciteren is voor stemmen. Ik kreeg niet mee over wie het ging.
Ik krijg de indruk Jens, ze vinden hem veranderd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik begreep dat iemand door zijn gedrag aan het solliciteren is voor stemmen. Ik kreeg niet mee over wie het ging.
ik gok jens, door dat schilderenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik begreep dat iemand door zijn gedrag aan het 'vragen'is om stemmen. Ik kreeg niet mee over wie het ging.
Jawel. Ze vroeg het daarstraks Lotus nog. Lotus twijfelde over Shelley er bij in bed. Die zou er nog over nadenken. Nog geen antwoord gehoord,quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
een x isniet gezegd dat dat ook vanavond zou gebeuren
ik vermoed zo Rensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik begreep dat iemand door zijn gedrag aan het 'vragen'is om stemmen. Ik kreeg niet mee over wie het ging.
kijk dat is een uitstekend beginquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit heb ik gelukkig wel .....![]()
[ afbeelding ]
Het vertrek van Mike - 22 februari 2019.
x72vmv0
[ afbeelding ]
Vertrek Mike op de andere stream - 22 februari 2019.
x72voff
Was ook niet haar idee maar van haar broer en moeder. Dit heeft Lotus al eens geprobeerdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:05 schreef Mohitah het volgende:
Franny zou met Lotus en Shelley slapen maar denk zo maar dat het weer met Tim gaat worden.En de nacht daarna en daarna....afijn altijd dus.
yepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jawel. Ze vroeg het daarstraks Lotus nog. Lotus twijfelde over Shelley er bij in bed. Die zou er nog over nadenken. Nog geen antwoord gehoord,
Maar toen noemde Franny. Tim naar yurt en Shelley bij hen. Gezellige meidenavond
Oh. Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk Jens, ze vinden hem veranderd.
Laat ik gokken op Jessie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Lotus dat zei dat was tegen Tim. Niet tegen Jensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vermoed zo Rens
Lotus zei eerder of het gebeuren hem op gedachten had gebracht, niet de komende 2 weken had hij gezegd
Toen had lotus gezegd het is niet je beurt eerst zijn rens en shelly
Iedereen wil daar weg
Ik denk omdat hij aan het schilderen is geweest en ze hebben er nogal problemen mee dat hij mee doet aan het bier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oh. Dat zou goed kunnen ja.
Net ook gifje geplaatst. Zit lollig te doen, maar op veel momenten ook een triest gezicht
Het werd wel haar idee. Ze vroeg Shelley al direct na haar bezoek en begin avond vroeg ze Lotusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet haar idee maar van haar broer en moeder. Dit heeft Lotus al eens geprobeerd
.
ja, dus denk ik dat jens aan het soliciteren voor stemmen, om een petertje te krijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat Lotus dat zei dat was tegen Tim. Niet tegen Jens
het zou zijn uitdagende soms vervelende gedrag kunnen verklaren van de laatste 2 wekenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja, dus denk ik dat jens aan het soliciteren voor stemmen, om een petertje te krijgen
Ah zo. Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja, dus denk ik dat jens aan het soliciteren voor stemmen, om een petertje te krijgen
Gesprek van Mylene, gerrit en jessie hadden ze het erover dat het nu toch echt voor Tim tijd was om te gaan. En als dat weer niet zou gebeuren Jessie en Gerrit behoorlijk door het lint zouden gaan. Jessie zei het komt deze keer goedd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah zo. Ja.
Klopt ook wel. Hij is laatste dagen best 'vervelend' aan het doen
Ohh . Wauw... Sluit hem op. Oh wacht......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Tim kent de klassieker Old en Wise niet.
hoe symbolischquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Tim kent de klassieker Old en Wise niet.
quote:
Zeker. Dat vind ik toch wel getuigen van een armoedige muzikale opvoeding.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ohh . Wauw... Sluit hem op. Oh wacht......
Dat schreef ik vanmiddag ook,die houtkleur was veel mooier,warmer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:21 schreef Ranah het volgende:
erik mylene en brandon vinden de witte silo maar niks, te steriel, en niet chill
exact zo werkt dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ze echt de kost niet geven die iedere dag als ze uit het werk komen een biertje pakken.
Van mij hoeft het ook niet. Maar als ze het willen moeten ze het zelf weten.
Roken is nog slechter doen ze ook alle dagen. Daar hoor je niets over.
Volle blikjes moeten leeg,en lege blikjes kapot.quote:
dan nog steeds is het niet haar r idee maar ze deed iets wat haar aanbevolen wasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het werd wel haar idee. Ze vroeg Shelley al direct na haar bezoek en begin avond vroeg ze Lotus
Tim zei vandaag ook dat Christel gisteren stomdronken was.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef schizolientje het volgende:
Tim sprak toch ook zo lelijk over Jens, alsof hij een alcoholist is. KOmt hem nu goed uit
Mooie capquote:
neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die past toch helemaal niet in deze groep?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
moet dat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goede vraag.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens en Tim kunnen het best goed met elkaar vinden, wie had dat ooit gedacht.
denk je? vaak denk ik dat hij jessie echt niet moetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens vist nu ze allemaal zat zijn naar wat Tim en Lotus gaan stemmen en dan die info morgen nuchter aan Master Jessie doorgeven
Hij heeft het altijd over anderen, in negatieve zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
tim voelt zich enorm kut en onzeker over vandaag en projecteert dat al de hele avond op anderen
met zn stoere gedrag
weet niet, kan ook een hele slimme act zijn om het vertrouwen van Lotis en Timo te krijgen net voor de stemmingenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
denk je? vaak denk ik dat hij jessie echt niet moet
Echt een vervelende gast.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd over anderen, in negatieve zin.
Je bent gewoon jaloers op zijn warme liefdesrelatie, uitkeringstrekker dat je er bent, jij kent geen liefde.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:53 schreef rowan634 het volgende:
tim voelt zich enorm kut en onzeker over vandaag en projecteert dat al de hele avond op anderen
met zn stoere gedrag
Ik kom er niet echt achter bij hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
denk je? vaak denk ik dat hij jessie echt niet moet
even op het bankje vanmiddag volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef schizolientje het volgende:
Tim en Franny hebben elkaar nog helemaal niet gesproken na het bezoek
Heeft ze dat al tegen haar verloofde gezegd?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
tim is nog in de silo, alleen slapen is niet de bedoeling nu
En toch zou ik hem als bewoner geen stemmen geven,hij heeft ook heel vaak iets liefs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kom er niet echt achter bij hem.Hij trekt zich weinig aan van Jessie, dat wel. Hij schijnt naar huis te willen. Die jongen is niet echt te peilen, is vooral cynisch.
Denk dat de febo goede medicatie heeft. Tim veranderde binnen een uur van emotioneel wrak terug naar praatjesmaker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]verbroedert man.
Jammer dat Tim weer zo stoer is.![]()
Tim denkt Hiske zo naar huis te kunnen sturen en Christel ook.
Ze zou bij Shelley slapen maar die ligt al een uur ergens andersquote:
van schrik om deze comment gooi ik mijn bak chips over mn toetsenbordquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn warme liefdesrelatie, uitkeringstrekker dat je er bent, jij kent geen liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |