quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen![]()
* Ghostbuster noteert het wel even
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je bent nog woest over de ''bejaardenchat''
Vanaf het moment dat ze binnen kwam begon ze gelijk met mensen te bekritiseren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grappig, ik zat mij net te bedenken dat ik hoop dat zij zich niet ontpopt tot een tweede Jessie.
Ik realiseer mij ook dat het louter bezorgdheid kan zijn, we wachten af.
een tikkie?! Die man is niet wies vraag me af of zijn moeder nu zo trots is op haar broedselquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef rowan634 het volgende:
ik zie nu dat Tim 32 is![]()
![]()
dit maakt hem nog een tikkie sneuer
En terechte opmerkingenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze binnen kwam begon ze gelijk met mensen te bekritiseren.
Sorry maar die is knetter, daar kan volgens mij niemand mee samenleven. Alles wat hij zelf niet wil dat een ander doet, doet hij zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef rowan634 het volgende:
adriaan is zo net een klein jochie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef durdur het volgende:
[..]
een tikkie?! Die man is niet wies vraag me af of zijn moeder nu zo trots is op haar broedsel
en nu is ze weer zat genoeg om zich weer lekker te laten uitwonen door timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef DKUp het volgende:
Tranny drinkt van het gestolen bier, bezoek heeft weinig nut gehad
hij is zeker apart, maar toch staat hij voor mij hoger dan vele anderen daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorry maar die is knetter, daar kan volgens mij niemand mee samenleven. Alles wat hij zelf niet wil dat een ander doet, doet hij zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |