quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Heb het gevoel dat ze een rare keuze gaan maken vanavond
Toch ineens dat derde meisje ofzo
Lekkor met de meiden.quote:
Ja, alles valt tegen. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Zo'n voorgevoel heb ik ook. Dat het weer zo'n vreemde keuze gaat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Dat zal wel in de lijn van dit jaar liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Hij is er wel erg vroeg bij dit jaarquote:
Wel de beste van vanavond alsnog denk ik idd. Maar had er meer van verwacht. Hopen dat ze dan nog ergens wat meer oompf vandaan kan toveren voor mei.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind Aly Ryan tot nu toe met afstand de beste.
Rede für dich selbstquote:
Ja, normaal gesproken komt hij een paar minuten voor de semi nog even binnenlopen in het commentatorhok en skimt even snel Cornald's aantekeningen door.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is er wel erg vroeg bij dit jaar
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat zal wel in de lijn van dit jaar liggen
Dan zijn ze ook te conservatief voor de creativiteit van Lilly haar nummer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat het Duits ESCpubliek wat te conservatief is om Aly te kiezen eigenlijk...
OHWAHLEUKquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Rechtersister heeft een broek aan die bijna exact op mijn fitnessbroek lijkt.
Dr bipsebaps komt er wel goed in uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |