Met het programma wat ik gebruik kan ik de tags helaas niet uitzetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:19 schreef sacha het volgende:
de fijnste avonden op radio 49, raad je plaatje
Ai helaas dan .. ik ga echt niet vragen wat ze wel leuk vinden ..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou de kinderen niet hoor.. die vinden onze muziek niet mooi.
dat wil je ook niet weten, geloof me.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai helaas dan .. ik ga echt niet vragen wat ze wel leuk vinden ..
MUZ / Radio 49 #2830 - En weer open
Back to the eightiesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:19 schreef sacha het volgende:
de fijnste avonden op radio 49, raad je plaatje
Ik ga niet eens gissen want ook echt geen idee..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten, geloof me.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het gewoon in R49 houden lijkt me ...
duitse keuzen liedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai helaas dan .. ik ga echt niet vragen wat ze wel leuk vinden ..
MUZ / Radio 49 #2830 - En weer open
UTO SCquote:
Kwestie van opvoeden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten, geloof me.
Bij de jongste lijkt de schade wat mee te vallen. Daar heb ik nog wel hoop.quote:
Bij mij worden het erin rammen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
echt hoor, ophouden met dat in hokjes proberen te duwen, heb het gewoon leuk met elkaar
OH... Jammer... ik wilde net deze postenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
echt hoor, ophouden met dat in hokjes proberen te duwen, heb het gewoon leuk met elkaar
Ik heb mijn zoon vanaf de paplepel Zappa gevoerd, da's de beste basis, en op zijn 7e op pianoles gedaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij de jongste lijkt de schade wat mee te vallen. Daar heb ik nog wel hoop.
Ik ken wel handymanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
OH... Jammer... ik wilde net deze posten![]()
MUZ / Wat luister je nu? #2565 All hail to the new king: Partyman!
Mijn zoon heet Lennon, dus ik hoop in elk geval dat ie The Beatles leuk gaat vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoon vanaf de paplepel Zappa gevoerd, da's de beste basis, en op zijn 7e op pianoles gedaan.
Resultaat is dat zijn smaak heel breed is.
Lukt het alleen of moet ik iemand vasthouden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij worden het erin rammen.
Die van mij vindt The Beatles maar zozo..maar kan ze wel waarderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn zoon heet Lennon, dus ik hoop in elk geval dat ie The Beatles leuk gaat vinden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
zoals ik al eerder zei vandaag in deze reeks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
Vergeten een flesje wijn te halen....
godsammehad ik juist effe trek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |