Inclusief huisdieren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op de hele SC zowat
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op de hele SC zowat
Op iedereen hierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook stiekem verliefd op je.
Ik heb werkelijk geen idéé wat en hoe qua voetbal maar het gaat wel erg verquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ajax is ook woest dat ze niet naar de bekerwedstrijd mogen komen in Rotterdam
Dat laatste is wel waar, ik heb niet gauw een hekel aan iemand.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op iedereen hierje hebt vast een groot hart met veel ruimte
quote:
luisteren, maar het is in zoverre een verrassing dat ik vaak continue andere liedjes verzin. Dus niets staat vast.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er een luister en raad iets of gewoon luister sessie
zie edit, als jij nou ook even editquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het gewoon in R49 houden lijkt me ...
quote:
Luisteren mag ook .. peaceman draait en de rest daar in zn huis danst mee denk ik dan altijd maarquote:
nou de kinderen niet hoor.. die vinden onze muziek niet mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Luisteren mag ook .. peaceman draait en de rest daar in zn huis danst mee denk ik dan altijd maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |