Niet? Ik hou wel van die bouwspelletjes.quote:
Ik probeer je een beetje te stangen Marioquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
chufi zei w zijn n kleine dorp,dat klopt niet we zijn en kulturstadt,met Wiesenmarkt (komen 100000in 4 dagen, Hellwein was daar,Volleyball spelen we """"CHAMPIONS LEAGUE
Groot foreverquote:
lang lang geleden kon ik nog meedoen met triviaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook... en top 2000 en radio 49... nou ja, vooral MUZ dus.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]het licht uit doen in Brabant zondag
tja ik heb er ook te weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
lang lang geleden kon ik nog meedoen met trivia
niet alleen Lokiquote:
Geen idee, maar als ik ajax zie wil ik feyenoord zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]het licht uit doen in Brabant zondag
lurk je mijn topic ook ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook... en top 2000 en radio 49... nou ja, vooral MUZ dus.
bitte niet, ik gaa te huis misschien wat kapoet gooienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer je een beetje te stangen Mario
Ik val niet zo op die marvel figuren...quote:
Doe is ff normaal zeg over fucking volleybalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bitte niet, ik gaa te huis misschien wat kapoet gooien
niet? Scarlett Witch nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik val niet zo op die marvel figuren...
als wij kampioen worden mag het...quote:
welke?quote:
ik zie ze liever zonder die pakjesquote:
Na gekkie ,,, niet doen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
er is idd aardig what eye candy. Ga af en toe met iemand om waarvan ik vind dat ie op Loki lijkt....als ik hem zie denk ik..hot damnquote:
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilosquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
als wij kampioen worden mag het...
[..]
welke?
ja daar snap ik ook niets van. helaas heeft elke club wel een groep van die idioten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
ADO supporters hebben meerdere monumenten en muren beklad. Hoe triest is dat Voetbal is een sport
oei ben niet zo thuis in de Spaanstalige muziekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
not available?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
er is idd aardig what eye candy. Ga af en toe met iemand om waarvan ik vind dat ie op Loki lijkt....als ik hem zie denk ik..hot damnmaar ja.
Dit ja. Treurig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
ADO supporters hebben meerdere monumenten en muren beklad. Hoe triest is dat Voetbal is een sport
Wat betekend die afkorting die ze erop geklad hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
Zonde, 1 van de meest beluisterde talen volgens mij...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
oei ben niet zo thuis in de Spaanstalige muziek
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
er is idd aardig what eye candy. Ga af en toe met iemand om waarvan ik vind dat ie op Loki lijkt....als ik hem zie denk ik..hot damnmaar ja.
alleen als af en toe scharrel blijkbaarquote:
Is t weer zover? Dat heeft ook niets met sport te maken. Stelletje idioten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
alleen als af en toe scharrel blijkbaarmaar dan is t wel heel leuk
Joden hebben kankerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat betekend die afkorting die ze erop geklad hebben?
ah nee toch? Te triest voor woordenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het engels danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Op het nieuws zeiden ze JHC ik kwam er niet uit waar dat op sloeg
Zitten er wat slimme gasten tussenquote:
Maar ik ben ook stiekem verliefd op je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja dat hebben ze toch vaak aan zichzelf te wijten. de goeden lijden hierbij helaas onder de kwaden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze willen gaan demonstreren ook, gezeik over uitwedstrijden waar ze niet heen mogen nog steeds
Jij bent verliefd op de hele SC zowatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook stiekem verliefd op je.
Dat is wel een groot woord maar mij boeit sport ook geen kont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |