Oh patatzaak zit nog dichtbij ook. Nice.quote:
ja anders liet ik het wel bezorgen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh patatzaak zit nog dichtbij ook. Nice.
Misschien bezorgen ze zelfs welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh patatzaak zit nog dichtbij ook. Nice.
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja anders liet ik het wel bezorgen natuurlijk
Dat is weer zo overdreven als het dichtbij is.quote:
Ahw.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga woensdag nog een keer de chon kee chinees laten bezorgen. Als sentiment afscheid
precies... als het nou 400 meter was..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is weer zo overdreven als het dichtbij is.
Ja dan zitten de pannen is de doos. En zo lekkerquote:
Ik snap het.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan zitten de pannen is de doos. En zo lekker
Ja, dan laat je het bezorgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies... als het nou 400 meter was..
en anders was ik in de auto gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dan laat je het bezorgen natuurlijk.
De patatzaak zit hier op 30 meter en nog een verdomd goede ook. Ik kom er zeker 1x per jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dan laat je het bezorgen natuurlijk.
dichtbij is relatief.. als het regent is het gevoelsmatig 2 x zo verquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is weer zo overdreven als het dichtbij is.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
en anders was ik in de auto gegaan.
Het is wel anders daar een meer meleerde buurt, dus meer toko's en de dappermarktquote:
Dat is niet veel dan, 1 x per jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De patatzaak zit hier op 30 meter en nog een verdomd goede ook. Ik kom er zeker 1x per jaar.
Heb je hulp en zo voor de verhuizing?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga woensdag nog een keer de chon kee chinees laten bezorgen. Als sentiment afscheid
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
dichtbij is relatief.. als het regent is het gevoelsmatig 2 x zo ver
Oh, dat is voor jou wel fijn ja, jij houdt van die dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel anders daar een meer meleerde buurt, dus meer toko's en de dappermarkt
Ik heb zelf ook een frituurpan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet veel dan, 1 x per jaar.
zakkenrollers ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel anders daar een meer meleerde buurt, dus meer toko's en de dappermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |