Lolwatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeey promiscue ongelukkig Polynesisch meisje
Aan een verkeerde moraal zijn heel veel mensen gestorvenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die niet afpakken van zijn vrouw dan, ik bedoel je leeft maar een keer en aan een verkeerde moraal is nog nooit iemand gestorven?
Southamptonquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:57 schreef Solotov het volgende:
Prof tegen wie moet assenol 't weekend
Fijn, wijntje erbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Het gevoel dat je echt wat gedaan hebt. Lichamelijk helemaal op.
Ik lig nu lekker met Boor op de bank.
Oh nee. Ik heb helemaal geen zin in wijnquote:
Vertel eens zo'n verhaaltje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan een verkeerde moraal zijn heel veel mensen gestorven.
Ben ook regelmatig blij hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zomaar hoor, altijd klagen dit dat
Hoeveel Nieuw Zeelanders ken je preciesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Vind die standaard Nieuw Zeelandse gezichtsuitdrukking van "schijt aan ik doe lekker zelf wat ik wil en ik ben wel wat beter dan jou" wel sexy trouwens
Alleen van die clipquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel Nieuw Zeelanders ken je precies
Thank youquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er was eens een man en die heette Adolf. Einde.
Keer zomaar op zien treden in een besloten club in Parijs, bestelde vier biertjes en had een briefje van 50 in mijn handen.......of ik wilde betalen met credit card en het was 80 euroquote:
Ik een keer met remlofquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zomaar op zien treden in een besloten club in Parijs, bestelde vier biertjes en had een briefje van 50 in mij handen.......of ik wilde betalen met credit card en het was 80 euro![]()
Wel met Mick Jagger mogen kletsen op die avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |