quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha heb je eindelijk toegegeven aan je leeftijd en ben je naar de opticien gegaan

Ligt eraan of ze zich nog wenst voort te planten toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een paar crackers eten en je yoga oefeningen doen

Ik snap niet dat die man nog niet uit de kast is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed dat je de balans herstelt en het niet te klef laat worden.

Wanneer de leeftijd begint te tellen gaat dit patroon alleen maar zwaarder wegen ook hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen sowieso die zo proppen, is leuk als het je piemel is, minder leuk als het weer een calorieënbom is die rechtstreeks plaats neemt bij de rest van de bestaande zwemband.

Wat is daar nou leuk aanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een paar crackers eten en je yoga oefeningen doen

Zou wel gemeen zijn tegenover al die verwijderde foetussen hiervoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze zich nog wenst voort te planten toch?

dat zou ik ook wel eens willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft de Nicole scherzinger Lewis Hamilton leaked !!

Dat zijn die dunne he. Hmm ja, vooruit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan de pizza. Die simpele Restaurante pizza's van Dr Oetker vullen niet echt.

Bestel een pizza en zet een camera bij de deur en doe naakt de deur open en upload dit en post het en prof neemt de rekening op zich.quote:

Nee dat is een beetje het probleemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef Flamarande het volgende:
Ik maak me echt niet druk om mijn gewicht hoor sukkels

ghehe goeiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje het probleem

Jouw inhammen zijn een probleemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]

Je verwart mij nu met tardisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jouw inhammen zijn een probleem

Ben stimo nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Je ziet eruit alsof mensen hoepels over je lijf hebben getrokken

Zei ook niet dat je naar knoflook stinkt tochquote:

Ja maar niet onder de kin hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben rondingen!!!!

niks mis met nichtjes palenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Zo heb ik een nichtje en een ex en die hebben kinderen gekregen, mooie aantrekkelijke meiden sowieso maar die zijn zowat twee dagen na het uitpoepen weer aan de slag gegaan met sporten en hun lichaam met als resultaat dat het mooie fitte aantrekkelijke mensen zijn, heeft wel wat krachtigs.

Sow koekoekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zei ook niet dat je naar knoflook stinkt toch

quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar niet onder de kin haha

quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Je ziet eruit alsof mensen hoepels over je lijf hebben getrokken

Ah. Dan nogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee maar heb al gewoon gegeten vanavond

quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]

Die idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zijn die dunne he. Hmm ja, vooruit.

Wat minder melken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
Christus te hobbelpaard, mijn benen doen zeer.

Ik denk dat hier wel meer mensen @zeer willen doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:

Bekkenbodemspieren zijn geen benen, Uits.quote:

Volgens mij heb je ook echt wel sterke bovenbenen nodig voor dat foefjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren zijn geen benen, Uits.

Dit moet in mn sig hoor, waar of nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het eerder gezegd maar ik vind LP een intrigerend mens, zwartgallig maar interessant, een rots in de branding van een zee van laag iq gerelateerd simplisme

Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:

Mwa, is puur ritmisch aanspannen van de bekkenbodemspieren en een beetje beweegbaarheid in de heupenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook echt wel sterke bovenbenen nodig voor dat foefje

20 stallen gemest en opgestrooid. Paard gereden. Gefietst.quote:

Wow jij beestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 stallen gemest en opgestrooid. Paard gereden. Gefietst.

Ik vind dit te plastisch klinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, is puur ritmisch aanspannen van de bekkenbodemspieren en een beetje beweegbaarheid in de heupen.

Denk dat t daarvan komt. Ben ook echt helemaal leeg.quote:

Dat is de theorie. In de praktijk is het de setting, aanvoelen wanneer je aan moet spannen en los moet latenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit te plastisch klinken.

Klinkt als een vee-arts op stoomquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de theorie. In de praktijk is het de setting, aanvoelen wanneer je aan moet spannen en los moet laten.

Die automonteur kon gewoon niet geloven dat jij hem een ritje naar de hoeren gunde op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag mijn auto laten opknappen voor 2950 euro, doet een beetje zeer wel maar goed ik had geen keuze![]()
Maakte een geintje, maak er dan maar 3000 euro van en die man keek me als een kikker aan, werd ik nog een beetje zuurder

Huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die automonteur kon gewoon niet geloven dat jij hem een ritje naar de hoeren gunde op vrijdagavond.

Is wel lekker op een bepaalde manier hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat t daarvan komt. Ben ook echt helemaal leeg.

Omg, de veearts hier is zo'n lekker dingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een vee-arts op stoom

Jawel. Het gevoel dat je echt wat gedaan hebt. Lichamelijk helemaal op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel lekker op een bepaalde manier he

Kun je die niet afpakken van zijn vrouw dan, ik bedoel je leeft maar een keer en aan een verkeerde moraal is nog nooit iemand gestorven?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, de veearts hier is zo'n lekker ding.

Lolwatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeey promiscue ongelukkig Polynesisch meisje

Aan een verkeerde moraal zijn heel veel mensen gestorvenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die niet afpakken van zijn vrouw dan, ik bedoel je leeft maar een keer en aan een verkeerde moraal is nog nooit iemand gestorven?

Southamptonquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:57 schreef Solotov het volgende:
Prof tegen wie moet assenol 't weekend

Fijn, wijntje erbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Het gevoel dat je echt wat gedaan hebt. Lichamelijk helemaal op.
Ik lig nu lekker met Boor op de bank.

Oh nee. Ik heb helemaal geen zin in wijnquote:

Vertel eens zo'n verhaaltje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan een verkeerde moraal zijn heel veel mensen gestorven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |