Wat minder melken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
Christus te hobbelpaard, mijn benen doen zeer.
Ik denk dat hier wel meer mensen @zeer willen doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
Bekkenbodemspieren zijn geen benen, Uits.quote:
Volgens mij heb je ook echt wel sterke bovenbenen nodig voor dat foefjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren zijn geen benen, Uits.
Dit moet in mn sig hoor, waar of nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het eerder gezegd maar ik vind LP een intrigerend mens, zwartgallig maar interessant, een rots in de branding van een zee van laag iq gerelateerd simplisme
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mwa, is puur ritmisch aanspannen van de bekkenbodemspieren en een beetje beweegbaarheid in de heupenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook echt wel sterke bovenbenen nodig voor dat foefje
20 stallen gemest en opgestrooid. Paard gereden. Gefietst.quote:
Wow jij beestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 stallen gemest en opgestrooid. Paard gereden. Gefietst.
Ik vind dit te plastisch klinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, is puur ritmisch aanspannen van de bekkenbodemspieren en een beetje beweegbaarheid in de heupen.
Denk dat t daarvan komt. Ben ook echt helemaal leeg.quote:
Dat is de theorie. In de praktijk is het de setting, aanvoelen wanneer je aan moet spannen en los moet latenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit te plastisch klinken.
Klinkt als een vee-arts op stoomquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de theorie. In de praktijk is het de setting, aanvoelen wanneer je aan moet spannen en los moet laten.
Die automonteur kon gewoon niet geloven dat jij hem een ritje naar de hoeren gunde op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag mijn auto laten opknappen voor 2950 euro, doet een beetje zeer wel maar goed ik had geen keuze![]()
Maakte een geintje, maak er dan maar 3000 euro van en die man keek me als een kikker aan, werd ik nog een beetje zuurder
Huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die automonteur kon gewoon niet geloven dat jij hem een ritje naar de hoeren gunde op vrijdagavond.
Is wel lekker op een bepaalde manier hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat t daarvan komt. Ben ook echt helemaal leeg.
Omg, de veearts hier is zo'n lekker dingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een vee-arts op stoom
Jawel. Het gevoel dat je echt wat gedaan hebt. Lichamelijk helemaal op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel lekker op een bepaalde manier he
Kun je die niet afpakken van zijn vrouw dan, ik bedoel je leeft maar een keer en aan een verkeerde moraal is nog nooit iemand gestorven?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, de veearts hier is zo'n lekker ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |