koffie en alcohol zijn ook drugsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Gebruiken hier nog veel mensen drugs?
Nog wel, vordert gestaagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Gebruiken hier nog veel mensen drugs?
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hmm...bier, whisky of gin-tonic?
Koffie staat tot groene sla lekker vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
koffie en alcohol zijn ook drugs
Denk dat ik voor de whisky ga. Minder vocht voor hetzelfde resultaatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.
Gin-tonic
[ afbeelding ]
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.
Gin-tonic
[ afbeelding ]
Zijn er hier anders genoeg, vooral vrouwen, van die laatste catquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie staat tot groene sla lekker vinden.
Alcohol staat tot niet zonder heroïne kunnen.
Beetje rare combinatie, zelfde als zeggen dat mensen verslaafd kunnen raken aan vet of suiker
Go for it badboyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef Solotov het volgende:
Vk ik ga lekker keukenkampioen als ui doen moewwhahah
Goede vraag. Denk een cm of 80, 85.quote:
Mwah gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sow wist niet dat je homo was
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk een cm of 80, 85.
Zou t moeten meten om zeker te weten.
Moeje wel ff leren drinken jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Mwah gewoon niet lekker
Je zal 't wel moeten leren drinken
Ik heb jou altijd al gezien als het broertje wat ik nooit heb gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Solotov het volgende:
Ik juich zondag voor Liverpool vk
Zijn we weer vrienden he ja top
Ja hier gelooft niemand wat van natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:54 schreef Solotov het volgende:
Haags is voor mij echt te ver gegaan met die opmerking en het goedkeuren van antisemitisme
Nou ik ben weer helemaal tevredenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moeje wel ff leren drinken ja
[..]
Ik heb jou altijd al gezien als het broertje wat ik nooit heb gehad
Heb alleen een foto van achter waar ik een hoge staart in heb dus dat laat t ook niet heel goed zien.quote:
Gelukkig geloofde de rabbi me welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hier gelooft niemand wat van natuurlijk
Staat die op fok?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb alleen een foto van achter waar ik een hoge staart in heb dus dat laat t ook niet heel goed zien.
rabbi plsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef Solotov het volgende:
[..]
Gelukkig geloofde de rabbi me wel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch heerlijk uitstraling
Ok okquote:
haha ik snap mquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Solotov het volgende:
Hahhq een paardenstaart want je bent een paardenmeisje
Ja in LIF - Wat draag jij vandaag, onder de spoiler.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Solotov het volgende:
HAHA!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Solotov het volgende:
Heb jij een flinke spoiler ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja in LIF - Wat draag jij vandaag, onder de spoiler.
Nog steeds wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb jij een flinke spoiler ja?
en een pony natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Solotov het volgende:
Ga dat toch niet allemaal doorspitten sjonge jongequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja in LIF - Wat draag jij vandaag, onder de spoiler.
Aparte vent ben je ook hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Hou alleen niet van dat "kijk eens wat heb ik een mooie borsten, mooie heupen, strak kutje, mooie haren, sexy kleertjes" gedrag.
Geef me meer
Kont dacht ik aanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wacht wat is de spoiler in deze vergelijking
Hoor dat nooit hier hoor oh wat heb ik een strak kutjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Hou alleen niet van dat "kijk eens wat heb ik een mooie borsten, mooie heupen, strak kutje, mooie haren, sexy kleertjes" gedrag.
Geef me meer
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahzo ja dan zaten we op dezelfde golflengte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |