koffie en alcohol zijn ook drugsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Gebruiken hier nog veel mensen drugs?
Nog wel, vordert gestaagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Gebruiken hier nog veel mensen drugs?
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hmm...bier, whisky of gin-tonic?
Koffie staat tot groene sla lekker vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
koffie en alcohol zijn ook drugs
Denk dat ik voor de whisky ga. Minder vocht voor hetzelfde resultaatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.
Gin-tonic
[ afbeelding ]
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bier, dus ik zeg bier, maar whisky is altijd goed.
Gin-tonic
[ afbeelding ]
Zijn er hier anders genoeg, vooral vrouwen, van die laatste catquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie staat tot groene sla lekker vinden.
Alcohol staat tot niet zonder heroïne kunnen.
Beetje rare combinatie, zelfde als zeggen dat mensen verslaafd kunnen raken aan vet of suiker
Go for it badboyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:51 schreef Solotov het volgende:
Vk ik ga lekker keukenkampioen als ui doen moewwhahah
Goede vraag. Denk een cm of 80, 85.quote:
Mwah gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sow wist niet dat je homo was
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk een cm of 80, 85.
Zou t moeten meten om zeker te weten.
Moeje wel ff leren drinken jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Mwah gewoon niet lekker
Je zal 't wel moeten leren drinken
Ik heb jou altijd al gezien als het broertje wat ik nooit heb gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Solotov het volgende:
Ik juich zondag voor Liverpool vk
Zijn we weer vrienden he ja top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |