Zeker, lekker potje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:27 schreef Solotov het volgende:
[..]
Toi Toi toi
Zondag Liverpool tegen utd toch?
Booring! ;pquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Ik heb helemaal geen zin in wijn. Grote mok thee.
bedoel je @Vanillekwarkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:32 schreef Solotov het volgende:
Wel lekker zo dat vk in die andere sc zit
Je verwacht toch niet dat NG nadenkt voordat hij wat zegt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Noel is diehard City fan, denk niet dat hij zo blij is met deze uitspraak.
[ afbeelding ]
Wie is noelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Noel is diehard City fan, denk niet dat hij zo blij is met deze uitspraak.
[ afbeelding ]
Daarom probeer je hem iets bij te leren door hem op de feiten te drukken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat NG nadenkt voordat hij wat zegt?
Enige waar hij op drukt is pep met z'n neus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom probeer je hem iets bij te leren door hem op de feiten te drukken.
Heb al tijd geen pep gedaan manquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige waar hij op drukt is pep met z'n neus.
Geeft niks. Noel leest pep en neus en dat is genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef Vanillekwark het volgende:
wat een kutzin is dat hey
Laat 'm staan though, always double down
Echt hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das niet eens een eerlijke wedstrijd natuurlijk. Zelfs Oasis zelf gaf dat toe.
Jazekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Salarisverhoging gekregen en overgestapt op coke?
Jazeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben nog nuchter.
Ga ik drinken, y/n?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |