Over dat hij nooit in Utopia had willen trouwen, dat hij zo reageerde over de familie doordat Franny zo emo was.quote:
nou precies datquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze waren tegen Franny veel harder over Tim dan tegen hemzelf. Niet dat hij liegt en manipuleert etc.
'kuch'quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:22 schreef Ranah het volgende:
moeders zegt opgelucht te zijn en komt het wel binnen, ja zegt franny
Klopt hij verdraait zijn eigen uitspraken, familie laat hem wel in zijn waarde. Erg netjes!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:22 schreef yaello het volgende:
[..]
Over dat hij nooit in Utopia had willen trouwen, dat hij zo reageerde over de familie doordat Franny zo emo was.
lijkt eerder of ze daar tot 10 staat te tellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:23 schreef cobain1994 het volgende:
Mam is de weg kwijt?
[ afbeelding ]
Net zo'n zeikert als haar dochterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:23 schreef cobain1994 het volgende:
Mam is de weg kwijt?
[ afbeelding ]
Sorry verkeerd gequote, Cos is niet bij te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou precies dat
Ze hebben opgezet en tim liegde alles weg, gaf zelfs franny de schuld begreep ik, dan is het water naar de zee dragen met een vergiet
Dubbel zinloos
Tim denkt dat ze weer meer aan zijn kant staanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim stoer doen over jens tegen de broer van frannie: ''Als hij buiten de poort stond jongen, dan [sl]
Niet wetende dat de broer van franny het voor een groot deel eens is met jens
Tim is zo triestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim stoer doen over jens tegen de broer van frannie: ''Als hij buiten de poort stond jongen, dan [sl]
Niet wetende dat de broer van franny het voor een groot deel eens is met jens
Of moet ze ff poepen? Net als dochterlief?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Net zo'n zeikert als haar dochter![]()
Grapje, ff plassen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zullen moeder en zoon straks even in de silo gaan wachten als dochter/zus en Timmy gaan neuken?![]()
Het is immers bijna 16:00.
Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of moet ze ff poepen? Net als dochterlief?
Dat gevoel kreeg ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lijkt eerder of ze daar tot 10 staat te tellen
moeten we toch allemaal wel eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of moet ze ff poepen? Net als dochterlief?
Doen ze goed, tegen een narcist ingaan heeft weinig zin in deze.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze waren tegen Franny veel harder over Tim dan tegen hemzelf. Niet dat hij liegt en manipuleert etc.
Voor Franny is het een soort obsessie..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
moeten we toch allemaal wel eens
Doen alsof ze hem verder een prima kerel vinden heeft ook weinig zin. Hij moet eens even flink op z'n plek gezet worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Doen ze goed, regen een narcis ingaan heeft weinig zin in deze.
TimTim heeft in ieder geval niet 1 punt gescoord bij de familie. Die weten bijna alles al over TimTim en dat hij alles aan elkaar liegt, ook via zijn zus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou precies dat
Ze hebben opgezet en tim liegde alles weg, gaf zelfs franny de schuld begreep ik, dan is het water naar de zee dragen met een vergiet
Dubbel zinloos
No way dat ik in utopia naar de wc zou gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
moeten we toch allemaal wel eens
Vast laat zindelijk geworden..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:28 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Voor Franny is het een soort obsessie..
als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
No way dat ik in utopia naar de wc zou gaan.
Ik zou utopia uberhaupt al niet betreden, maar dat is een ander verhaal.
Gaat niet gebeuren, Franny laat m echt niet losquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:29 schreef b_engeltje het volgende:
Dingen aankaarten die hij nu anders zegt dan voorheen waar franny bij stond, zodat ze in gaat zien dat hij liegt en bedriegt
Nee, dat kon er maar eentje doen......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zullen moeder en zoon straks even in de silo gaan wachten als dochter/zus en Timmy gaan neuken?![]()
Het is immers bijna 16:00.
Er is duidelijk gezegd dat de uitspraken van Tim als zeer kwetsend zijn ervaren, die boodschap leek wel binnen te komen bij Tim.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Doen alsof ze hem verder een prima kerel vinden heeft ook weinig zin. Hij moet eens even flink op z'n plek gezet worden.
jensje mocht doorgaan met flirten van broer..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Franny laat m echt niet los
Hij gaat er niks mee doen ben ik bangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er is duidelijk gezegd dat de uitspraken van Tim als zeer kwetsend zijn ervaren, die boodschap leek wel binnen te komen bij Tim.
Ja maar dat gaat over 1 situatie die Tim weer voor zichzelf goed heeft weten te praten. Tim liegt continu, ook tegen Franny. Niet alleen gisteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er is duidelijk gezegd dat de uitspraken van Tim als zeer kwetsend zijn ervaren, die boodschap leek wel binnen te komen bij Tim.
welk pillertje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
franny was eergisteren ook haar pilletje vergeten, daarom was ze zo emotioneel
merk je dat gelijk dan vraagt broer
nee eigenlijk niet
Dom wijfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
nee eigenlijk niet
Heeft Lotus het eens uitgebreid met haar over gehad maar Franny wil het niet horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Franny laat m echt niet los
Hij had z'n ogen dicht en dacht aan z'n hond.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie is een blender aan het verkrachten.
Laat me raden........met koffiebonen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie is een blender aan het verkrachten.
als hij inderdaad een persoonlijkheidsstoornis heeft zal dat inderdaad zo gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij gaat er niks mee doen ben ik bang
Maar ze hebben hem ook geen munitie gegeven om in de slachtofferrol te kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij gaat er niks mee doen ben ik bang
Als het maar niet DE PIL is. Broer waarschuwde al dat ze die niet moet vergeten omdat TimTim dit wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
nee eigenlijk niet
Ff de 16.00 uur wip overnemen ivm bezoekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:33 schreef yaello het volgende:
Gerrit en Shelley liggen samen in bed. Wat is dit nou weer
Ze laten hem in zijn waarde, als ze tegen hem schelden wordt dat tegen Franny gebruikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat over 1 situatie die Tim weer voor zichzelf goed heeft weten te praten. Tim liegt continu, ook tegen Franny. Niet alleen gisteren.
Mylene wilde niet zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ff de 16.00 uur wip overnemen ivm bezoek
Alleen als vrienden. Niet bang zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:33 schreef yaello het volgende:
Gerrit en Shelley liggen samen in bed. Wat is dit nou weer
Is toch hopelijk wél overlegd hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ff de 16.00 uur wip overnemen ivm bezoek
doe ik ook dagelijks..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen als vrienden. Niet bang zijn.
Ja ik was al bijna bangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen als vrienden. Niet bang zijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
doe ik ook dagelijks..
We zijn gewoon vrienden hoor
Hahaha ook echt ik hoor andere dingen. Flapdrolquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: Utopia 1 heb je flink verneukt jonguh daarom heb je Utopia 2 nodig
Jessie: nee zeker niet
Tim: ik hoor andere dingen
familie is toch nog niet weg?quote:
zozo moet hij zich afreageren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: Utopia 1 heb je flink verneukt jonguh daarom heb je Utopia 2 nodig
Jessie: nee zeker niet
Tim: ik hoor andere dingen
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:
Die zit altijd heel stil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik dacht dat stream 1 vast stond, maar shelly zat gewoon heel stil.
Lotus lijkt hier op Brigit Bardot ... toen ze nog 70 was.quote:
Weer net doen of hij van alles te weten is gekomen. Zielig stukje mens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef yaello het volgende:
[..]
Hahaha ook echt ik hoor andere dingen. Flapdrol
Komen ze via buiten wel te weten joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
familie is toch nog niet weg?
Ze zouden broer een oortje in moeten doen met directe verbinding naar tim
Kan hij direct horen wat er gezegd word en hoe
ja maar nu hadden ze stel op sprong kunnen reagerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komen ze via buiten wel te weten joh.
ja sjiek hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi dat ze leuk tegen jens doen dat vind Tim echt niet leuk. Na dat gedoe zei die steeds dat jens het meest gehaat zou worden daar. En dat ze nu gewoon doen tegen hem.
Ik heb ook het idee dat hij alleen bij Lotus aan het bokken is. Heb het nog niet tegen anderen gezien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
lotus wordt aangevallen door een geit
Ze heeft veel gehuild de hele dag door, maar haar wangetjes ploffen bijna inderdaad. Denk toch dat dat allemaal stress is bij haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Wel steeds dikkere wangetjes
En nu doet broer ook nog leuk tegen Mylene.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi dat ze leuk tegen jens doen dat vind Tim echt niet leuk. Na dat gedoe zei die steeds dat jens het meest gehaat zou worden daar. En dat ze nu gewoon doen tegen hem.
Jens die een teringhekel aan de oerstomme treurige kutvriendin Frennie heeft.quote:
Ik verstond Freddie de Vos.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
franny wordt vaak freddi de vis genoemd
die krijgt zijn error nog wel vandaagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Ranah het volgende:
tim glimlacht met een grimas alsof hij huilt
haha next in linequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel een lekker ding die broer van Franny.
Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft veel gehuild de hele dag door, maar haar wangetjes ploffen bijna inderdaad. Denk toch dat dat allemaal stress is bij haar.
hij heeft wat mannelijks en wat liefsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel een lekker ding die broer van Franny.
wat raar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:42 schreef Laysa het volgende:
Iedereen heeft een leuke klik met moeders en knappie behalve tim
Denk dat dat herrie had veroorzaakt en daar zit niemand op te wachten en hadden ze hun dochter een hoop ellende mee bezorgd. Ze hebben hun fatsoen gehouden en weten heus wel dat TimTim niet te vertrouwen is. Die zal zélf wel een en ander te overdenken hebben wil hij bij hen nog in een goed blaadje komen. Zéker bij papa van Franny.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar nu hadden ze stel op sprong kunnen reageren
Heterdaadje zeg maar
Ja die vindt het niet leuk om Franny te zien opbloeien door het bezoek van moeder en broer, drama had beter in zijn straatje gepast.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Ranah het volgende:
tim glimlacht met een grimas alsof hij huilt
toen niet..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie mijn borsten ook gezien roept franny ineens
ivm vallen tijdens de fotoshoot
nee, dat toevallig niet zeggen ze
Broer krijgt alle aandacht, Tim hangt er awkward bij. Niks stoer gedoe meer.quote:
Shit, ze heeft helemaal geen verdriet, ze lacht zich in wezen de tering natuurlijk, scherp!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.
En vanmorgen achter pc had ik enorm dikke ogen verwacht toen ze eindelijk die bril af deed. En ik zag ze niet.
Ze was ook niet aan het huilen en Shelley komt de trap op en hup snik snik snik.
Heb het nog op een gifje gezet. Je ziet haar kijken dat Shelley de trap omkomt en haar gezicht veranderd
wacht maar, buiten gehoorsafstand straksquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Broer krijgt alle aandacht, Tim hangt er awkward bij. Niks stoer gedoe meer.
Tuurlijk niet, hij heeft daarmee zijn eigen graf gegraven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef juul. het volgende:
Ik denk dat de ouders van Franny het Tim nooit zullen vergeven dat hij over de streams gooide dat haar ouders, Franny in een inrichting wilde stoppen, dat ze niet voor niets, niet naar huis wil, kinderen worden verneukt door hun eigen ouders ect.
Sprankelen, schreven ze gisteren in de post.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja die vindt het niet leuk om Franny te zien opbloeien door het bezoek van moeder en broer, drama had beter in zijn straatje gepast.
ja direct als ze weg zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
wacht maar, buiten gehoorsafstand straks
Ik duim dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sprankelen, schreven ze gisteren in de post.
Hij veroorzaakt dus zelf wat hij anderen verwijt, hier heel duidelijk zichtbaar..
Al zal Tranny straks weer zeggen dat ze haar masker op had.
Jaaaaaa, dan wordt de boel weer verdraaid.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
wacht maar, buiten gehoorsafstand straks
Die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft toch ook nog gezegd dat ze wel misbruikt zou zijn...
Hij staat zich helemaal op te fokkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha zijn kop word al roder en roder
Hij suggereerde daar wel op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft toch ook nog gezegd dat ze wel misbruikt zou zijn...
Tja. Familiebezoek komt pas weer ergens na de zomer. Dus hij kan zijn gang gaan vanaf half 5 en de maanden er naquote:
haha ik zeg altijd dat is een uitgang , geen ingangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
Heeft moeders Franny al uitgelegd dat anussen zijn bedoelt om uit te poepen? Of was dat tijdens een SL.
mijn 2,50 is niks meer waard zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ehh, talpa.... het bezoek is nu te zien op stream 1. Weten jullie dat?![]()
Gratis stream kijkers moeten benadeeld worden hoor.Dit kan niet.
![]()
ik ook , maar mag best kijken, daar heb ik oogjes voor gekregenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben hier te oud voor hoor.![]()
Geit lekker aan het stoeien/bokken.
Vraag maar zakgeldverhoging.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mijn 2,50 is niks meer waard zo
Dan wordt ze getriggerd als er anderen bijkomen, heb ik ook als ik intens verdrietig ben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.
En vanmorgen achter pc had ik enorm dikke ogen verwacht toen ze eindelijk die bril af deed. En ik zag ze niet.
Ze was ook niet aan het huilen en Shelley komt de trap op en hup snik snik snik.
Heb het nog op een gifje gezet. Je ziet haar kijken dat Shelley de trap omkomt en haar gezicht veranderd
tim ontploft bijna van onderenquote:
Duidelijk dat de ernst van de zaak niet doordringt tot Frannyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:48 schreef Ranah het volgende:
franny: ze gaan echt stoken tussen ons
ma: hou op zeg
franny: grapje
wees gerust wij hebben weer bomenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mijn 2,50 is niks meer waard zo
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag maar zakgeldverhoging.
Ondanks die centenbak vind ik hem wel iets hebben en buiten dat erg aardig en geduldig voor zijn zus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij heeft wat mannelijks en wat liefs
Zou mooi zijn als Franny hem laat wachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
tim ontploft bijna van onderen
In beeld aardig blijven en de confrontatie niet aangaan, netjes. Buiten zal het anders zijn. Niet voor niks dat pappa achter is gebleven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef juul. het volgende:
Ik denk dat de ouders van Franny het Tim nooit zullen vergeven dat hij over de streams gooide dat haar ouders, Franny in een inrichting wilde stoppen, dat ze niet voor niets, niet naar huis wil, kinderen worden verneukt door hun eigen ouders ect.
Het valt ook niet mee om een zwakzinnig zusje te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ondanks die centenbak vind ik hem wel iets hebben en buiten dat erg aardig en geduldig voor zijn zus.
En dit moet die ADHD-quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ondanks die centenbak vind ik hem wel iets hebben en buiten dat erg aardig en geduldig voor zijn zus.
Moeder Frennie vindt ze leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
Ow die sokken van jens...wat fout!!
Next utopia flater voor jens
wat je ook van hem vindt, jens is zichzelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
Ow die sokken van jens...wat fout!!
Next utopia flater voor jens
Die zal wel net zoveel ADHD hebben als Franny een depressie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dit moet die ADHD-
( was het geloof ik) broer zijn, die het gezin ontwrichtte?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In beeld aardig blijven en de confrontatie niet aangaan, netjes. Buiten zal het anders zijn. Niet voor niks dat pappa achter is gebleven.
Nee, ik geloof dat dat de andere isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dit moet die ADHD-
heb in her gesprek niet het idee gekregen dat hij haar zwakzinnig vind..wel onderdanigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om een zwakzinnig zusje te hebben.
Was de oudste toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat dat de andere is
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie mijn borsten ook gezien roept franny ineens
ivm vallen tijdens de fotoshoot
nee, dat toevallig niet zeggen ze
Misschien nu goede behandeling of door het ouder worden minder op de voorgrondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dit moet die ADHD-
ja, ze hadden het in de silo ook heel even over een andere persoon. (niet haar vader_quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat dat de andere is
En ze is ook onderdanig of speelt dit graagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb in her gesprek niet het idee gekregen dat hij haar zwakzinnig vind..wel onderdanig
ja nou ik vind hem soms 2 face dat kan zijn ware ik best zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat je ook van hem vindt, jens is zichzelf
Ik neem niet alles klakkeloos aan wat Tranny vertelt. Wat niet wegneemt dat het waar kan zijn wat jij zegt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien nu goede behandeling of door het ouder worden minder op de voorgrond
quote:
het kan haar waarheid zijn, dat zij dit zo zag en vondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik neem niet alles klakkeloos aan wat Tranny vertelt. Wat niet wegneemt dat het waar kan zijn wat jij zegt.
Paps is wel mee, maar zit achter, blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
paps kon het niet aan, iets met "uit zijn slof schieten"
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Paps is wel mee, maar zit achter, blijkbaar.
Die durfde het niet aan vertelde de broer daarstraks. Die is zo geraakt dat hij bang was zich met woorden niet in te kunnen houden en wilde daarom niet mee de poort door.quote:
Heel erg begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die durfde het niet aan vertelde de broer daarstraks. Die is zo geraakt dat hij bang was zich met woorden niet in te kunnen houden en wilde daarom niet mee de poort door.
Zit wel 'achter' van wat ik begreep
had wel leukere streams gegevenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dan, bezoekers blijven tot half 5.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:02 schreef MacDeMarco het volgende:
lotus: ze vertellen iedere makt dat ik moet afvallen, terwijl ze zelf drie keer zo dik zijn.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Paps is wel mee, maar zit achter, blijkbaar.
publieksstem voor lotusquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
pittige Paps
sloat em zo voor tegen zn Conjo Bakkes
.. let Paps Free
Free de boozige Vadert
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:05 schreef juul. het volgende:
Nou ja ze hebben iig genoeg beeldmateriaal om de uitzendingen te vullen, ik ga weer eens verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wat er van over blijft in de montage.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:05 schreef juul. het volgende:
Nou ja ze hebben iig genoeg beeldmateriaal om de uitzendingen te vullen, ik ga weer eens verder
Ze mogen nog tot 16.30uquote:
Jessie is ook grappig. Elke man wil Jessie zijn.quote:
Kelsey.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef Ranah het volgende:
ma moet sorry zeggen tegen vriendinnetje wat geen bruidsmeisje mocht zijn
ze kent je wel zegt ma
Gelukkig ben ik een vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie is ook grappig. Elke man wil Jessie zijn.
Godverdomme, ik stik zowat in mijn koffie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo'n moeite met eten in het bijzijn van anderen.quote:
Dat zal toch niet......maar ja met die bord voor zijn kop weet je het nooit......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef Annelies1980 het volgende:
Het zal Tim zelf toch ook niet ontgaan dat moeders heel amicaal en leuk met de andere jongens praat en geïnteresseerd is, maar dat ze heel kortaf antwoord geeft op Tim?
Dat was niet mijn bedoeling. Sorry.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Godverdomme, ik stik zowat in mijn koffie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet van die rare dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling. Sorry.
ja joh, ik doe gewoon meequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ben helemaal in mn nopjes
mag ook wel na al die tijd
Ze moeten eigenlijk nog iets over dat dwangmatig veel seksen zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
PATS!
zwijg
PATS PATS
..
krrrak hakje in je schedel
plok
doe dan Mams
of broer
of een kots
mag oook
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny komt er nu pas achter dat d'r vader wel mee is gekomen.
Welnee joh, dat staat helemaal niet in het script, straks gaan ze weg en dan is alles weer zoals het wasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
PATS!
zwijg
PATS PATS
..
krrrak hakje in je schedel
plok
doe dan Mams
of broer
of een kots
mag oook
Het komt allemaal wat later "binnen" bij Franny.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny komt er nu pas achter dat d'r vader wel mee is gekomen.
Als het überhaupt binnenkomt ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het komt allemaal wat later "binnen" bij Franny.
hebben ze uberhaubt iets gezegtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk nog iets over dat dwangmatig veel seksen zeggen.
3 uur is net een half uurtje te langquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat moeders ook een beetje hyper wordt.......
Wat dan? Ik zie niks bijzonders.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:19 schreef chufi het volgende:
Iets gaat niet goed bij de bonen
[ afbeelding ]
Ja best wel, op een nette manier, maar er is genoeg gezegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hebben ze uberhaubt iets gezegt![]()
zie alleen een broer en een ma
die proberen op tijd ja en nee te zeggen
Uhuh, ze hebben Tim aangesproken op alles wat hij gisteren over de familie uitgekraamd heeft en Tranny duidelijk proberen te maken dat hij liegt en manipuleert.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dat gesprek was vrijwel geheel te volgen, een aanrader als dgk zich meldtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ze hebben het over Tim gehad, dat hij liegt en bedriegt. Dat hij haar in zijn macht probeert te houden etc. Ze hebben dit met respect verteld tegen Frennie. Maar dat was geloof ik voor jij hier wasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Toen zat ze nog te glijden in de trein.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hebben het over Tim gehad, dat hij liegt en bedriegt. Dat hij haar in zijn macht probeert te houden etc. Ze hebben dit met respect verteld tegen Frennie. Maar dat was geloof ik voor jij hier was
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja best wel, op een nette manier, maar er is genoeg gezegd.
ag sowquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh, ze hebben Tim aangesproken op alles wat hij gisteren over de familie uitgekraamd heeft en Tranny duidelijk proberen te maken dat hij liegt en manipuleert.
ja jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef rowan634 het volgende:
tim: haters durven niks als ik voor ze sta
JORDY: je weet niet hoeveel het er zijn
mooi hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef rowan634 het volgende:
tim wordt de hele tijd belachelijk gemaakt
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef rowan634 het volgende:
Wat een dombo is het ook, daar komt alleen maar verkeerde woorden uit en op het verkeerde moment......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef rowan634 het volgende:
reken maar dat hij zich weer even moet laten gelden, hij probeert het nu alquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ag sow
![]()
dus als ze opgehoepeld zijn zo
zal er genoeg kak uit Timmie zn waffelt komen
En idem dito uit die bek van Tranny. Ik zie haar er voor aan om onmiddellijk weer haar familie af te vallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ag sow
![]()
dus als ze opgehoepeld zijn zo
zal er genoeg kak uit Timmie zn waffelt komen
Hij staat op knappen......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef Ranah het volgende:
[..]
reken maar dat hij zich weer even moet laten gelden, hij probeert het nu al
Hoogmoedswaanzin ten top...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:19 schreef chufi het volgende:
Iets gaat niet goed bij de bonen
[ afbeelding ]
En zich afvragen waarom haar vader niet binnen gekomen is.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En idem dito uit die bek van Tranny. Ik zie haar er voor aan om onmiddellijk weer haar familie af te vallen.
tim kan niet tegen een grapjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim heeft 2 en half jaar op hoog nivo ge kickboxst
ik pak je wel zegt Timmie
.. ow jeeeee
ja leugen op leugen op leugen etc etcquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
.. ow jeeeee
als hij mannelijk zou zijn kan hij die verdedigen ja maar nu????quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
tim kan niet tegen een grapje
altijd serieus even zijn mannelijkheid verdedigen
10 hoog op balkon bij zijn moeder.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Tim dreigen naar jessie dat hij 2 jaar hoog heeft gekick bokst. En dat hii hem buiten wel ziet.
Waar die ouders nog bijzijn??quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
.. ow jeeeee
dat is de grap jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:29 schreef krabje het volgende:
[..]
als hij mannelijk zou zijn kan hij die verdedigen ja maar nu????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
10 hoog op balkon bij zijn moeder.....
[..]
Dat krulletjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef cobain1994 het volgende:
Toe dan Tim, zeg dan wat..
[ afbeelding ]
Mooi hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |