Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft veel gehuild de hele dag door, maar haar wangetjes ploffen bijna inderdaad. Denk toch dat dat allemaal stress is bij haar.
hij heeft wat mannelijks en wat liefsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel een lekker ding die broer van Franny.
wat raar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:42 schreef Laysa het volgende:
Iedereen heeft een leuke klik met moeders en knappie behalve tim
Denk dat dat herrie had veroorzaakt en daar zit niemand op te wachten en hadden ze hun dochter een hoop ellende mee bezorgd. Ze hebben hun fatsoen gehouden en weten heus wel dat TimTim niet te vertrouwen is. Die zal zélf wel een en ander te overdenken hebben wil hij bij hen nog in een goed blaadje komen. Zéker bij papa van Franny.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar nu hadden ze stel op sprong kunnen reageren
Heterdaadje zeg maar
Ja die vindt het niet leuk om Franny te zien opbloeien door het bezoek van moeder en broer, drama had beter in zijn straatje gepast.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:40 schreef Ranah het volgende:
tim glimlacht met een grimas alsof hij huilt
toen niet..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie mijn borsten ook gezien roept franny ineens
ivm vallen tijdens de fotoshoot
nee, dat toevallig niet zeggen ze
Broer krijgt alle aandacht, Tim hangt er awkward bij. Niks stoer gedoe meer.quote:
Shit, ze heeft helemaal geen verdriet, ze lacht zich in wezen de tering natuurlijk, scherp!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.
En vanmorgen achter pc had ik enorm dikke ogen verwacht toen ze eindelijk die bril af deed. En ik zag ze niet.
Ze was ook niet aan het huilen en Shelley komt de trap op en hup snik snik snik.
Heb het nog op een gifje gezet. Je ziet haar kijken dat Shelley de trap omkomt en haar gezicht veranderd
wacht maar, buiten gehoorsafstand straksquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Broer krijgt alle aandacht, Tim hangt er awkward bij. Niks stoer gedoe meer.
Tuurlijk niet, hij heeft daarmee zijn eigen graf gegraven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef juul. het volgende:
Ik denk dat de ouders van Franny het Tim nooit zullen vergeven dat hij over de streams gooide dat haar ouders, Franny in een inrichting wilde stoppen, dat ze niet voor niets, niet naar huis wil, kinderen worden verneukt door hun eigen ouders ect.
Sprankelen, schreven ze gisteren in de post.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja die vindt het niet leuk om Franny te zien opbloeien door het bezoek van moeder en broer, drama had beter in zijn straatje gepast.
ja direct als ze weg zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
wacht maar, buiten gehoorsafstand straks
Ik duim dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sprankelen, schreven ze gisteren in de post.
Hij veroorzaakt dus zelf wat hij anderen verwijt, hier heel duidelijk zichtbaar..
Al zal Tranny straks weer zeggen dat ze haar masker op had.
Jaaaaaa, dan wordt de boel weer verdraaid.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
wacht maar, buiten gehoorsafstand straks
Die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft toch ook nog gezegd dat ze wel misbruikt zou zijn...
Hij staat zich helemaal op te fokkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha zijn kop word al roder en roder
Hij suggereerde daar wel op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft toch ook nog gezegd dat ze wel misbruikt zou zijn...
Tja. Familiebezoek komt pas weer ergens na de zomer. Dus hij kan zijn gang gaan vanaf half 5 en de maanden er naquote:
haha ik zeg altijd dat is een uitgang , geen ingangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
Heeft moeders Franny al uitgelegd dat anussen zijn bedoelt om uit te poepen? Of was dat tijdens een SL.
mijn 2,50 is niks meer waard zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ehh, talpa.... het bezoek is nu te zien op stream 1. Weten jullie dat?![]()
Gratis stream kijkers moeten benadeeld worden hoor.Dit kan niet.
![]()
ik ook , maar mag best kijken, daar heb ik oogjes voor gekregenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben hier te oud voor hoor.![]()
Geit lekker aan het stoeien/bokken.
Vraag maar zakgeldverhoging.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mijn 2,50 is niks meer waard zo
Dan wordt ze getriggerd als er anderen bijkomen, heb ik ook als ik intens verdrietig ben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel snik geluiden inderdaad. Maar heeft ook 2 dagen met die grote zonnebril op gelopen, dus ik zag geen traantjes heel veel keren. Behalve toen Mike het net zei.
En vanmorgen achter pc had ik enorm dikke ogen verwacht toen ze eindelijk die bril af deed. En ik zag ze niet.
Ze was ook niet aan het huilen en Shelley komt de trap op en hup snik snik snik.
Heb het nog op een gifje gezet. Je ziet haar kijken dat Shelley de trap omkomt en haar gezicht veranderd
tim ontploft bijna van onderenquote:
Duidelijk dat de ernst van de zaak niet doordringt tot Frannyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:48 schreef Ranah het volgende:
franny: ze gaan echt stoken tussen ons
ma: hou op zeg
franny: grapje
wees gerust wij hebben weer bomenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mijn 2,50 is niks meer waard zo
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag maar zakgeldverhoging.
Ondanks die centenbak vind ik hem wel iets hebben en buiten dat erg aardig en geduldig voor zijn zus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij heeft wat mannelijks en wat liefs
Zou mooi zijn als Franny hem laat wachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
tim ontploft bijna van onderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |