abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185375836
Wat een prachtige oogjes, ToT
Schudden voor gebruik
pi_185377033
Mini-tot is snel met tandjes! Leuke foto’s van een prachtig ventje O+
*O* voor het staan van de uk van SC en *O* voor het rollen van de mini van Helsinki!

Wat betreft box; Sofie ligt er dagelijks in te spelen. Ze vind het nu meestal ook leuk om er in te spelen en houdt het ook rustig 20 minuten vol. Op de grond speelt ze ook wel maar dan moet ik erbij blijven vanwege overenthousiaste teckel en grijpgrage baby :P

Sofie gaat nu steeds vaker in kruiphouding zitten en dan hard naar voren en achteren bewegen. Zo hard dat haar co-sleeper alle kanten op beweegt. Moet ze binnenkort toch echt over naar een ledikant :{
  maandag 4 maart 2019 @ 07:27:08 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185377257
Even snel vanuit de trein: heb je om 5 uur gevoed en om half zeven de trein, waait het te hard voor intercity's op de hsl en heeft je stoptrein zo veel vertraging dat je je aansluiting mist en heb je dus een half uur vertraging. Ik heb dit zo ontzettend niet gemist :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185377398
Ah, Tink, da’s echt kak. Sterkte!

Takkie, wat knap van Sofie! Kan het ledikant niet naast jullie bed dan ipv de cosleeper?
Ik weet er niks van verder, mijnese slapen/sliepen allebei vanaf dag 1 in een ledikant :)

ToT, wat een lekker joch is M!

Phi ging gisteren moeizaam slapen, en werd toen om 22.00 nog even brullend wakker, maar na een kroel sliep ze lekker door tot 6.30 Ik verdenk (alweer :') ) tandjes. We zullen zien.
pi_185378253
Whehe, mini-ToT is nu naar buiten aan het staren, maar ik zal hem de complimenten doorgeven! ;) :D
  maandag 4 maart 2019 @ 09:17:07 #181
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185378417
Trotse vaders O+
Protège moi de mes désirs.
pi_185378982
NJ, heftig jullie situatie en veel sterkte. Knap dat jullie er wel voor proberen te gaan, een kind erbij (zeker als het je eerste is) kan zo'n grote invloed hebben op je relatie, dan moet je als partners soms echt weer opnieuw de balans en de liefde vinden. Hopelijk komen jullie er samen uit!

Aapie, wat heerlijk dat jouw jongens zo goed slapen O+ En voel je nooit schuldig om dat soort berichten te plaatsen, hoe fijn is het juist als iets goed gaat voor jou - maar ook voor een ander om te lezen dat het ook anders kan gaan en/of worden :)

*O* voor de kleine Prul met een stijgende lijn in de groeicurve! En wat goed dat ze kan rollen!

Nouk, wat sneu voor Daan (en jou!) dat hij naar een kinderuroloog moet, hopelijk kunnen ze hem snel helpen :*

Ik lees zoveel zieke kindjes :{ :* voor iedereen die het nodig heeft en hopelijk knappen alle kindjes, mama's en papa's heel snel weer op!

Donna, wat een mooie updates heeft G gedraaid O+ en de peuterpubertijd begint vroeg met haar Nee's :')

Helsinki, wat een mooie foto O+
En ik zag ook nog een prachtig kuikentje voorbij komen O+

Jentin, jouw Phi klinkt als een heerlijk meisje O+ En die broer-zus liefde, wat prachtig he O+

De box is er hier al uit sinds Vlokje een maand of 5 is. Ze liet zich er niet in wegleggen en begon te brullen zodra we het wel probeerden. Haar op de grond leggen werkte hier veel beter, dan had/heeft ze lekker de ruimte om te kruipen en haar gang te gaan.

:* voor Jagar, wat naar van die slechte nachten.

Sacre, *O* voor het staan!

Tandjes voor mini-ToT! *O*

Tink, sterkte vandaag met het openbaar vervoer, verschrikkelijk is dat :{

Hier ook een zieke mama en 2 half zieke kindjes. Benieuwd of ze het vandaag volhouden op de opvang, en of ik het vandaag volhoud op mijn werk :X
Bij Vlokje is opeens tand 5 doorgekomen, zonder enige voorbode dit keer. Ik kan mij niet herinneren dat peuter met 9 maanden al zoveel tanden had. En vorige week donderdag is ze, op de dag dat ze 9 maanden werd, spontaan uit zichzelf gaan zitten, exact volgens het boekje :+ Dit weekend dus lekker wezen fietsen en dat vond ze helemaal geweldig O+
Verder trekt ze zich voortdurend op tot staan, probeert dan langs de bank en rond de tafel te lopen, deelt haar speen en eten met mij, en ben ik gewoon helemaal hoteldebotel op haar O+

Even kijken of ik hier ook een filmpje kan plaatsen, Vlokje heeft een nieuw trucje ontdekt te weten alles van tafel pakken en aan mama geven :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185379612
Ah Shanu wat naar zeg, halfziek, sterkte vandaag! En hoppa 5 tanden.

Oooooh die MiniToT!! wat een schatje.

Juul heeft zowaar 2 goede nachten achter de rug. 2x wakker vanwege haar speen en gewoon meteen weer in slaap vallen (in haar eigen bed). Hopelijk zet ze dit door.
Ze heeft het overdag druk met achteruit tijgeren, tot grote hilariteit van B. Die ligt steeds in een deuk omdat ze steeds verder weggaat van haar speelkleed. Ik ben benieuwd wanneer ze de vooruit heeft gevonden.

Verder team box hier, B lag er graag in en Juul ook. Pas lag Juul op de grond en heeft ze 2 hotwheels auto's in haar mond gehad, zat ze met haar vinger vast in een racebaan van Hotwheels en zat ze te kauwen op een legoblokje. Dus dat kan alleen als B zijn speelgoed goed opruimt.
Voor B was het een veilige plek waar hij zich fijn voelde. Hij speelde meer in de box dan als hij op het speelkleed lag en dat heeft Juul ook. Bij B stond ie er totdat hij liep, met Juul zien we wel.

En ik Carnaval weer overleefd, het was geweldig 8-) *O* O-)
  maandag 4 maart 2019 @ 16:12:26 #184
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185385447
SC :o! Wat goed zeg.

Nouk, dat doet de mijne ook in die set :D. Heb de baby set nog niet uitgeprobeerd maar ben wel benieuwd.

Mini-ToT met twee tandjes O+. Mooi jommetje is het hoor! Waar komt mevrouw-ToT vandaan?

Schanu, veel beterschap en sterkte daar. Hoe is het vandaag gegaan? Ik was niet lang geleden de eerste keer echt goed ziek met baby en vond het een hel. Was erg blij met mijn oma en moeder, die langskwamen om te helpen. Schattig, dat filmpje O+.

Exode, goede nachten *O*!

Ik heb vandaag voor het eerst in m'n eentje met I. gedoucht. Ging prima, wel heel glibberig dus goed uitkijken. Daarna kreeg hij de fles en heeft zo'n twee uur geslapen. Helemaal K.O. was hij.
  maandag 4 maart 2019 @ 16:22:25 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185385654
Helsinki, heb je zo'n handschoen? En anders een topje aan, dan glibbert het niet meer.

Edit, en weer een half uur vertraging, met dank aan de conducteur die de deur sloot en tien rennende mensen buiten liet staan...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185385704
*O* voor de goede nachten bij Exode, hopelijk zet het zo door! En fijn dat je een leuke carnaval hebt gehad :)

Helsinki, wat goed dat het douchen met I goed ging! Dat is de 1e keer altijd heel spannend in je eentje, gelukkig krijg je er vanzelf steeds meer handigheid is (en het is zo heerlijk als ze nog zo klein zijn O+ ).

Mijn kindjes zitten nog steeds op de opvang dus dat gaat goed, las alleen dat peuter huilerig is en
tijdens het eten in slaap viel dus die zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Gelukkig is vrouwlief morgen thuis en kunnen ze lekker veel knuffelen. En ik voel mij beter dan vanmorgen, behalve dat iedereen denkt dat ik enorm carnaval heb zitten vieren omdat mijn stem het steeds laat afweten :') En mijn rug is opeens zodanig verslechterd in een paar dagen tijd dat ik soms wel kan janken van de pijn. Het schiet nu steeds naar de rechterkant van mijn onderrug en ik weet mij soms geen houding meer aan te nemen. Ik dacht eerst dat het misschien ook extra werd nu door spierpijn van een beetje griep ofzo, maar toch maar de stap gezet om fysio te bellen en volgende week woensdagavond heb ik een afspraak met een manueel therapeut, zo aan blijven modderen als nu hou ik niet meer vol als het alleen maar erger wordt.
pi_185386006
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:12 schreef Helsinki het volgende:
SC :o! Wat goed zeg.

Nouk, dat doet de mijne ook in die set :D. Heb de baby set nog niet uitgeprobeerd maar ben wel benieuwd.

Mini-ToT met twee tandjes O+. Mooi jommetje is het hoor! Waar komt mevrouw-ToT vandaan?

Schanu, veel beterschap en sterkte daar. Hoe is het vandaag gegaan? Ik was niet lang geleden de eerste keer echt goed ziek met baby en vond het een hel. Was erg blij met mijn oma en moeder, die langskwamen om te helpen. Schattig, dat filmpje O+.

Exode, goede nachten *O*!

Ik heb vandaag voor het eerst in m'n eentje met I. gedoucht. Ging prima, wel heel glibberig dus goed uitkijken. Daarna kreeg hij de fles en heeft zo'n twee uur geslapen. Helemaal K.O. was hij.
Mevrouw ToT komt van de Filipijnen, maar is half Afrikaans.
Dus mini-ToT is half Nederlands, een kwart Filipijns en een kwart Afrikaans.
Met in mijn stamboom ergens nog een beetje Duits en in mevrouw ToT's stamboom ergens een beetje Spaans. :P (Dat land is 300 jaar door de Spanjaarden bezet geweest, zodoende. :P )
pi_185391494
Ik heb wat meisjesbabykleding maat 50 t/m 74 in v&a gezet *) O-)

Schanu, beterschap! Hopelijk helpen beide therapeuten je weer op de been.

ToT, interessant mixje is M :D Mijn oudste is echt zo'n cliché Hollandse blonde schipper van de Kameleon en Phi begon heel donker, maar is inmiddels ook hartstikke blond. Ik ben zelf ook blond, maar mijn man oogt als een soort tropische verrassing (ook al is ie net zo uit de Randstedelijke klei getrokken als ik). We moeten alleen nog een bakfiets en 1,3 labrador en we kunnen in een Centerparcs-reclame :') (Ok, en misschien moet er hier nog een kilootje of 15 af :Y) )

Helsinki, heerlijk hè, douchen met zo'n frummel? Ik vind het altijd vooral leuk om Phi te laten douchen met mijn lief. Je kan me opdweilen als ik hem (zo'n grote kerel van >1.90 m.) zie staan met dat hummeltje. Als is het inmiddels een aardige hummel :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Jentin op 05-03-2019 07:56:28 ]
  maandag 4 maart 2019 @ 21:50:58 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185392998
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:06 schreef Jentin het volgende:
maar mijn man oogt als een soort tropische verrassing
Hahaha, ik moest lachen.

Bij mijn vriend kan je duidelijk zijn (verre indonesische) roots zien. Hij is klein, donker stug krullend haar, dikke lippen & hij is heel veel veel :P getinter dan ik.

Mijn dochter lijkt qua huidskleur precies op hem en mijn zoontje heeft zijn dikke lippen. Verder lijken ze op mij, mijn zusje & mijn nichtje :D ook best apart.
  Moderator/colorchick maandag 4 maart 2019 @ 22:37:07 #190
382129 crew  Donna
pi_185394419
Haha. Mijn vriend is half indo, maar G lijkt als 2 druppels water op mij als baby.
Maargoed, ik ben zelf ook gezegend met donkerbruine ogen en heel donker haar, dus de kans op een blond haar/blauwe ogen baby was ook niet heel groot.
  maandag 4 maart 2019 @ 22:57:24 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185394904
1,3 labrador O+

Die van ons verschillen ook best van kleur / uiterlijk. Ze hebben alledrie heel blauwe ogen (mijn vriend heeft bruine ogen, ik blauw), maar oudste zoon heeft het hele jaar door een best (in de zomer heel) bruine huid en heeft bruin haar, dochter is blond en wat lichter van huid al wordt ze in de zomer wel flink bruin, en jongste zoon lijkt vooralsnog een heel bleke huid te hebben en die heeft lichtblond dons als haar (oudste zoon had op zijn leeftijd al een kapsel waar je u tegen zegt :+)

Leuk die verschillen :D
pi_185398095
Mijn vader komt uit Indonesië dus Jip is een kwart, maar je ziet het niet heel goed. Soms als ik foto's van de opvang krijg zie ik wel dat ie een tintje donkerder is dan sommige andere kindjes daar.

BFD!

Toen ik gisteren dacht.. Hmm.. Waarom zit Jip daar zo stil te zijn..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 07:31:54 #193
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185398273
Hihi, da's een slimme jip! Lekker stilletjes zitten smullen _O_
  dinsdag 5 maart 2019 @ 07:44:43 #195
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185398337
Wij zijn Arabisch. Mijn man is alleen best wel licht, dus U. Is dat ook. Hij is echt een kopie van mijn man. O+

Haha @Aure! Deugniet. :) Hij eet ten minste gezond! Wij hadden een speeltje gekocht voor U. Gister ik de auto dacht ik opeens: “goh, wat is U. stil”. Toen ik achterom keek, zag ik dat hij het speeltje had geopend en op de lolly die er in zat zat te sabbelen. :X :o En krijsen toen ik dat ding afpakte. :D Die komt er niet meer in, haha.

SPOILER
Protège moi de mes désirs.
pi_185398346
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:00 schreef Aure het volgende:
Mijn vader komt uit Indonesië dus Jip is een kwart, maar je ziet het niet heel goed. Soms als ik foto's van de opvang krijg zie ik wel dat ie een tintje donkerder is dan sommige andere kindjes daar.

BFD!

Toen ik gisteren dacht.. Hmm.. Waarom zit Jip daar zo stil te zijn..

SPOILER
:D Mini-ToT zit met grote verbazing naar die foto te kijken! :D
Nee jochie, dat s een andere baby! :P
pi_185399452
Jentin, ik had het een beetje knullig verwoord, ik had de fysiopraktijk gebeld en die heeft mij ingepland bij een manueel therapeut, dus niet bij de fysiotherapeut zelf. Ik ga dus naar 1 therapeut, dat lijkt me wel even voldoende :')

Wat leuk al die verschillende achtergronden, hier heel saai gewoon hartstikke Nederlands. Vrouwlief is blond met blauwe ogen, ik heb bruin haar met blauw/groen/bruine ogen (letterlijk van alles wat). De donor is afgestemd op mijn uiterlijk (doen ze standaard) maar de meiden hebben vooralsnog beide blond haar. Jewel heeft wel groene ogen, de donor heeft ook groene ogen dus ik hoop dat dit haar oogkleur blijft O+

Slimme en mooie Jip O+ (hier betekent stilte ook meestal dat er kattenkwaad wordt uitgehaald :')) Knappe U O+

Mijn bijdrage ... Imgur lijkt niet meer te werken, ik heb al 3 verschillende links geprobeerd.
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 05-03-2019 11:57:36 ]
pi_185399591
Oooooh die U, dat prethoofd :D
En ik zag een boef Jip _O-

Ik ben gezegend met 3 identieke exemplaren in huis. B en Juul lijken beide behoorlijk veel op mijn vrouw. Bij B is het bijna eng, dat is gewoon een spiegel. Alledrie donkerblond en blauw/grijze ogen. Geen idee hoe de donor eruit ziet, maar hij maakt mooie kinderen O+ :D

En voor wie nog geen rammelende eierstokkken voor een tweede heeft:

SPOILER
Oh en 1 tand is zo goed als door bij Juul, nu nummer 2 nog die duwt aardig door. En dan die anderen nog die al puntjes vormen in het tandvlees :{w Kortom we zitten nu op 2,5 tand en wie weet binnenkort nog meer. Ze heeft in ieder geval rode wangen.
pi_185400786
Prachtfamilie heb je Exode O+

En U., die tweede foto is inderdaad heel schattig! Wat stom dat er een lolly in dat autootje zat :D U. heeft het vast heel even enorm naar zijn zin gehad met zoiets zoets in zijn mond :D

Ik vond het ook niet heel erg dat ie die maisvingers zat op te eten, maar moest wel lachen. Ik had hem eerder wel al dat zakje uit de tas zien pakken en hij was er al een tijdje mee aan het rond kruipen (met het zakje in zijn mond). Maar dat ie hem ook open wist te krijgen was nieuw voor me :D
pi_185401674
Ik doe steeds een poging tot meelezen en dan lees ik over tandjes, zitten, staan en eten en dat voelt voor mij echt nog lichtjaren weg :D

Wbt box: hebben we bij S. wel even gebruikt maar was uiteindelijk een dumpstation voor kinderspeelgoed.. omdat we er nu ook nog eens de woonkamer voor moeten herinrichten weet ik nog niet of ik ‘m wel weer wil opzetten :P

Takkie, die is dus ook al flink op weg om te kruipen straks :P vond dat kontgewiebel altijd zo schattig O+

Oh Tink dat klinkt als een rotdag. Hoe lang moet je reizen met het OV? :{

Tand voor vlokje! *O* en beterschap schanu, ziekmelding geen optie? Fietsen met baby O+ klinkt als een fijn weekend!

Helsinki, hoe doe jij dat douchen in je eentje met baby? Wilde ik laatst doen maar kwam er logistiek even niet helemaal achter wat slim was, dus toch maar de tummy tub gepakt en zelf tijdens een dutje gaan douchen :P

Gnorf, Jip met z’n maisvingers :D _O-

Duman wat heeft U mooie ogen zeg O+ Wauw!

Heerlijke foto’s expde! :D kan niet wachten tot die twee van mij ook meer interactie hebben!

Mijn baby kwam vannacht elke 1-1,5 uur :'( dus we liggen al lekker de hele ochtend in bed en daar blijven we tot we de oudste van school moeten halen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')