NJ, heftig jullie situatie en veel sterkte. Knap dat jullie er wel voor proberen te gaan, een kind erbij (zeker als het je eerste is) kan zo'n grote invloed hebben op je relatie, dan moet je als partners soms echt weer opnieuw de balans en de liefde vinden. Hopelijk komen jullie er samen uit!
Aapie, wat heerlijk dat jouw jongens zo goed slapen

En voel je nooit schuldig om dat soort berichten te plaatsen, hoe fijn is het juist als iets goed gaat voor jou - maar ook voor een ander om te lezen dat het ook anders kan gaan en/of worden

voor de kleine Prul met een stijgende lijn in de groeicurve! En wat goed dat ze kan rollen!
Nouk, wat sneu voor Daan (en jou!) dat hij naar een kinderuroloog moet, hopelijk kunnen ze hem snel helpen
Ik lees zoveel zieke kindjes

voor iedereen die het nodig heeft en hopelijk knappen alle kindjes, mama's en papa's heel snel weer op!
Donna, wat een mooie updates heeft G gedraaid

en de peuterpubertijd begint vroeg met haar Nee's

Helsinki, wat een mooie foto
En ik zag ook nog een prachtig kuikentje voorbij komen

Jentin, jouw Phi klinkt als een heerlijk meisje

En die broer-zus liefde, wat prachtig he

De box is er hier al uit sinds Vlokje een maand of 5 is. Ze liet zich er niet in wegleggen en begon te brullen zodra we het wel probeerden. Haar op de grond leggen werkte hier veel beter, dan had/heeft ze lekker de ruimte om te kruipen en haar gang te gaan.

voor Jagar, wat naar van die slechte nachten.
Sacre,

voor het staan!
Tandjes voor mini-ToT!
Tink, sterkte vandaag met het openbaar vervoer, verschrikkelijk is dat
Hier ook een zieke mama en 2 half zieke kindjes. Benieuwd of ze het vandaag volhouden op de opvang, en of ik het vandaag volhoud op mijn werk
Bij Vlokje is opeens tand 5 doorgekomen, zonder enige voorbode dit keer. Ik kan mij niet herinneren dat peuter met 9 maanden al zoveel tanden had. En vorige week donderdag is ze, op de dag dat ze 9 maanden werd, spontaan uit zichzelf gaan zitten, exact volgens het boekje

Dit weekend dus lekker wezen fietsen en dat vond ze helemaal geweldig
Verder trekt ze zich voortdurend op tot staan, probeert dan langs de bank en rond de tafel te lopen, deelt haar speen en eten met mij, en ben ik gewoon helemaal hoteldebotel op haar

Even kijken of ik hier ook een filmpje kan plaatsen, Vlokje heeft een nieuw trucje ontdekt te weten alles van tafel pakken en aan mama geven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.