Mij best, ik weet wel dat toen FC Twente nog wat voorstelde Randstadclubs wel eens "boeren" scandeerden, maar toen zocht men toch geen boerderijen op om deze te besmeuren.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:59 schreef sp3c het volgende:
Niemand geeft om twente en/of de graafschap, dat weet ik zelfs
quote:
Ja dat was niet zo slim van Lexie.quote:
Klopt. Ze fungeren ook vaak als bodyguards voor clubjes als Voorpost en NVU.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:25 schreef -XOR- het volgende:
De harde kern van ADO is van oudsher vervlochten met allerlei neo-naziclubjes. Rekruteerde Glimmerveen ook niet uit die contreien?
Hij heeft toch niet zoveel consequenties ervan ervaren?quote:Op maandag 25 februari 2019 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat was niet zo slim van Lexie.
Heb je een bron voor deze beweringen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 05:22 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Klopt. Ze fungeren ook vaak als bodyguards voor clubjes als Voorpost en NVU.
Maar er kan hier geen sprake zijn van antisemitisme en het is allemaal maar een dom geintje. Echt waar.
Vind het anders flink tegenvallen in Utrecht de laatste jaren als wij op bezoek komenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nah, gewoon de sfeer die er hangt als Ajax komt.
Dat is een ooievaarquote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Net als het linker teken aan het Willem Sandbergplein.
Maar rechts naast het onbekende teken aan het Willem Sandbergplein was een hakenkruis geplaatst, dus de intentie van het onbekende teken is wel degelijk nazistisch/anti-semitisch.
Wat lafquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betwijfel of dat van afgelopen nacht wel echt het werk was van een groep uit Den Haag.
Maar laten we de onderzoeken nog even afwachten, dat incidentje uit Amsterdam vorige week is ook nog niet bewezen.
Ik zie het Amsterdammers ook wel doen om Den Haag in een kwaad daglicht te zetten ja, zo'n type als Sylvana Simons of zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betwijfel of dat van afgelopen nacht wel echt het werk was van een groep uit Den Haag.
Maar laten we de onderzoeken nog even afwachten, dat incidentje uit Amsterdam vorige week is ook nog niet bewezen.
Het is inderdaad niet meer wat het geweest is, de sfeer van de oude Galgenwaard zal nooit meer gehaald worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Vind het anders flink tegenvallen in Utrecht de laatste jaren als wij op bezoek komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |