Kutkwark ook altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je hem een note geven? Hopelijk mag die irritante Kiid binnenkort dan weer een weekje op vakantie en dan gaat hij janken dat het jouw schuld is. Genot.
Ik praat zelfs niet zoveel over paarden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
Lijkt net een dierenasiel hier soms. Gaat alleen maar over katten en cavia's. Daarvoor is die andere sc
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wisselt Kuroi wel meteen in. Man man man.
Nee hoor Ama. Super leuk. Heb je pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
Your beauty never ever scared me.
Ja, dat is wel sneu. Ik heb DBS nog niet weten te vervangen ondanks dat dat ook bijna een jaar al voorbij isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wisselt Kuroi wel meteen in. Man man man.
Nee hoor Ama. Super leuk. Heb je pics?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:lievvvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:katertje dan neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Flamarande het volgende:
Ama blijft ook gewoon vrolijk doorposten, mooi is dat
Ja daarom zeg ik 't ook jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik wel vanuit. Meeste rode katten zijn katers.
Awwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zin hebt wil ik wel meegaan hoor
Ja, ze is wel een beetje eigenwijsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Flamarande het volgende:
Ama blijft ook gewoon vrolijk doorposten, mooi is dat
308quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta nu op 109 die ik kan lezen, maar zal ik werkelijkheid ook wel 114 zijn
Kan er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kiid en cachet zitten te janken
Als je dat al janken noemtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kiid en cachet zitten te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |