gelukkig ben jij nooit een grote naam geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Allemaal legosteentjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapperquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ben jij nooit een grote naam geweest
Ben r weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapper
Zijn er nog veel meer maar ik word er steeds beter in om ze geheim te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
wat een innovatie het laatste jaar
had je maar een leuk uiterlijk om te balanceren met je afschuwelijke persoonlijkheid maar helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ruik het.quote:
Jij bent mijn lifelinequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelf
Ik vind dat anders. Zie dan het verschil niet dan dat je met vrienden gaat, behalve dat je de mensen van te voren niet kent.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensen
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef te harsen zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie bijvoorbeeld alleen op vakantie gaan?
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkiesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef je harsen zeker
Geen idee, maar ze begreep het meteen hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellen
Schattig dat het enige wat je kunt verzinnen een foto van 10 jaar geleden isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |