Nee joh zo gebeurd en ik heb tijd genoeg, alleen mobiel ben ik een beetje spastisch met zoekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is aardig!Niet teveel tijd aan besteden please.
Mobiel fokken is redelijk ruk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee joh zo gebeurd en ik heb tijd genoeg, alleen mobiel ben ik een beetje spastisch met zoeken
Mwah alleen sommige dingetjes gaat niet zo soepelquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mobiel fokken is redelijk ruk.
Om de lieve vrede te bewaren ga ik dan maar op m'n handen zitten. Ook helemaal niet makkelijk om op zulke blatante onzin te reageren, trouwens.quote:
Nah, ik blijf op m'n handen zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Welk soort? Is zoveel voorbij gekomen vandaag.
Ik ben gewoon te oud ervoor, jij nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah alleen sommige dingetjes gaat niet zo soepel
Til heeft d'r mobiel in d'r wapperende handjes geplakt, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mobiel fokken is redelijk ruk.
Volgens mij was het meeste complete onzin, uit mijn mond in ieder geval veel. Mijn excuus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om de lieve vrede te bewaren ga ik dan maar op m'n handen zitten. Ook helemaal niet makkelijk om op zulke blatante onzin te reageren, trouwens.
[..]
Nah, ik blijf op m'n handen zitten.
Mobiel is dat inderdaad nauwelijks te doen. Misschien gaat dat handiger met een grotere telefoon. Had je die dubbelvouwtelefoon van Samsung al gezien? Lekker groot, maar kost wel $1980 dollar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee joh zo gebeurd en ik heb tijd genoeg, alleen mobiel ben ik een beetje spastisch met zoeken
Zie het voor me.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Til heeft d'r mobiel in d'r wapperende handjes geplakt, dus dat moet geen probleem zijn.
Overigens vind ik mobiel FOK!en ook niet te doen.
Ik denk ook dat Tilly zo'n telefoon met enorm beeldscherm heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Til heeft d'r mobiel in d'r wapperende handjes geplakt, dus dat moet geen probleem zijn.
Overigens vind ik mobiel FOK!en ook niet te doen.
Ik vind het ook compleet ruk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie het voor me.![]()
Gelukkig zijn er meer die het ruk vinden ja.
het is van de Regie de Muziek van CD hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Van Halen al weer weg dan?
Nee hoor, jij was het nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het meeste complete onzin, uit mijn mond in ieder geval veel. Mijn excuus.
ik weest geen ideequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom anders moest ik openen?
!!! Ik wou net zeggen. Leek me eerst onhandig zo’n mega tablet-achtig ding, maar je kan ‘m dus ook dichtgevouwen gebruiken, die zou ik wel willen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Mobiel is dat inderdaad nauwelijks te doen. Misschien gaat dat handiger met een grotere telefoon. Had je die dubbelvouwtelefoon van Samsung al gezien? Lekker groot, maar kost wel $1980 dollar.
Oh, ik dacht dat ze er zelf warenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is van de Regie de Muziek van CD hoor
Oh gelukkig. Geintjes maken is leuk maar ik zou het niet fijn vinden als iemand zich steeds zou storen aan mij. Dan wil ik dat graag horen aangezien ik dus ook vaak onzin uitkraam.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tilly zo'n telefoon met enorm beeldscherm heeft.
Bijzonder he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh shit, ik denk dat ik op mijn handen moet gaan zitten.
Waarom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Je hebt toch niet net je nagels gelakt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt toch niet net je nagels gelakt?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een 6 is toch vrij langzaam? Ik ga een 7 kopen, heb nu nog een 4S
Nee, een gewone. Het scherm daarvan is al zo groot als m'n hele telefoon nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]vergeleken met die van jou is de mijne nog snel misschien. Neem je een s, gewoon of ploes?
betere foto’squote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
Wat kan de iPhone wat een andere niet kan?
Toch raar, we begonnen met enoooorme mobieltjes, toen moesten ze ineens zo mini mogelijk zijn. Nu worden die ellendelingen weer groter en groter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, een gewone. Het scherm daarvan is al zo groot als m'n hele telefoon nu.
Niks, denk ik. Maar dat boeit niet, een iPhone is mooier en 'voelt' beter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
Wat kan de iPhone wat een andere niet kan?
Ik snap je is redelijk raar ja, van groot naar klein en weer naar groot maar toch ook weer logisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:52 schreef mootie het volgende:
Nou ja, niet raar, want functionaliteit.
Ik ben ook bang dat ze kwetsbaar zijn, maar ik vind het wel een mooie ontwikkeling. Het is altijd lastig te voorspellen wat aanslaat en wat gewoon niet praktisch is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
!!! Ik wou net zeggen. Leek me eerst onhandig zo’n mega tablet-achtig ding, maar je kan ‘m dus ook dichtgevouwen gebruiken, die zou ik wel willen hebben.Alleen wel lastig vasthouden denk ik.
Het is wel een grappige ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:52 schreef mootie het volgende:
Nou ja, niet raar, want functionaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |