Dat is inderdaad wel netjes. Hij had ook de deur dicht kunnen gooienquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:39 schreef Bocaj het volgende:
Die Neckermann blijft wel sympathiek overkomen!
Verste wat ik ben geweest is Turkijequote:
Ah gevonden op een kattensite... of het waar is?!quote:
quote:Het komt omdat een kat een soort gifstof in zijn nagels heeft. Daarmee dood hij kleine prooien, zoals muizen en vogels. Mensen krijgen alleen een jeukend bultje en vogels en muizen gaan er van dood. Ze hebben dit ook in hun tanden.
Schijnt populair te zijn voor all-in vakanties!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verste wat ik ben geweest is Turkije
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een mooie vrouw is Amber toch ook
Aziatisch!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een mooie vrouw is Amber toch ook
Dat jurkje staat d'r beeldigquote:
Vorige week had ze een leren rokje aan en dat stond haar ook goedquote:
Oh dat heb in dan weer gemist...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vorige week had ze een leren rokje aan en dat stond haar ook goed
twitter:AlbertoStegeman twitterde op zondag 24-02-2019 om 16:58:23Deze spannende actie straks in eerste aflevering van het nieuwe seizoen #undercoverinnederland @SBS6 om 21:30 uur. De arrestatie van een zeer beruchte oplichter, die in heel Europa werd gezocht. Vaste kijkers herkennen deze oplichter zonder twijfel.... https://t.co/jIf51hisZT reageer retweet
Ja 120 kmquote:Op zondag 24 februari 2019 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
vandaag nog getoerd met je Zweedse tank?
Wat een genotsdagquote:Op zondag 24 februari 2019 20:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja 120 kmEn nog 450km met mijn 1500pk groene stroom monster van de zaak
Dat is het zeker ik ben er ook heel blij mee met de keus die ik heb gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een genotsdagLijkt me heerlijk om op een zonnige lentedag de kar van de zaak door het Overijsselse land te sturen
Supertof dat die moedige keuze goed is uitgevallenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is het zeker ik ben er ook heel blij mee met de keus die ik heb gemaakt.Vorig jaar viel 24-02 op een zaterdag toen had ik mijn laatste werkdag bij mijn vorige werkgever. De tijd gaat best wel snel
Oepssquote:Op zondag 24 februari 2019 20:47 schreef praadje het volgende:
Oh, ik zag al geen knapperds bij Handhavers. Er is een topic van de Luizenmoeder. F&S / De Luizenmoeder #13 Frisse wind door de voorbips
Als je interesse hebt hoor, van mij mag je hier ook je hart luchten maar dan worden je opmerkingen denk ik niet altijd begrepen denk ik.
Nee hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 20:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Ben je gek, maakt mij niet uit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |