Allergisch voor varken, ben je dan ook allergisch voor katten of honden? Gaat vaak hand in handquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Soja-eiwit! (Alleen bij grotere hoeveelheden.... ketjap enzo)
Ook varkensvlees!
Al jaren wordt er over ziekenhuis eten geklaagd!quote:
Niet dat ik weet... wel dat als een kat mij krabt ik jeukbulten krijg.... en met desinfectie spray instant relief!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allergisch voor varken, ben je dan ook allergisch voor katten of honden? Gaat vaak hand in hand
Doorstart....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Neckerman was toch failliet een tijdje terug...
Klinkt als een lichte allergiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... wel dat als een kat mij krabt ik jeukbulten krijg.... en met desinfectie spray instant relief!
Hebben katten niet van die kliertjes in hun nagels?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt als een lichte allergieDaar heb ik geen last van
eeeh geen ideequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben katten niet van die kliertjes in hun nagels?
Dat is inderdaad wel netjes. Hij had ook de deur dicht kunnen gooienquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:39 schreef Bocaj het volgende:
Die Neckermann blijft wel sympathiek overkomen!
Verste wat ik ben geweest is Turkijequote:
Ah gevonden op een kattensite... of het waar is?!quote:
quote:Het komt omdat een kat een soort gifstof in zijn nagels heeft. Daarmee dood hij kleine prooien, zoals muizen en vogels. Mensen krijgen alleen een jeukend bultje en vogels en muizen gaan er van dood. Ze hebben dit ook in hun tanden.
Schijnt populair te zijn voor all-in vakanties!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verste wat ik ben geweest is Turkije
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een mooie vrouw is Amber toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |