quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zit foute boel te kijken. En ben een zachtgekookt eitje aan het koken voor op mijn broodje
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef monkyyy het volgende:
Swish fund is oplichting. 100k lenen en binnen een jaar 118k terug betalen. Woekeraars, toekomstige kassa-kandidaat.
Dat wilde ik even kwijt.
quote:
Zal wel niets meer worden dit seizoen!quote:
Soja-eiwit! (Alleen bij grotere hoeveelheden.... ketjap enzo)quote:
Allergisch voor varken, ben je dan ook allergisch voor katten of honden? Gaat vaak hand in handquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Soja-eiwit! (Alleen bij grotere hoeveelheden.... ketjap enzo)
Ook varkensvlees!
Al jaren wordt er over ziekenhuis eten geklaagd!quote:
Niet dat ik weet... wel dat als een kat mij krabt ik jeukbulten krijg.... en met desinfectie spray instant relief!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allergisch voor varken, ben je dan ook allergisch voor katten of honden? Gaat vaak hand in hand
Doorstart....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Neckerman was toch failliet een tijdje terug...
Klinkt als een lichte allergiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... wel dat als een kat mij krabt ik jeukbulten krijg.... en met desinfectie spray instant relief!
Hebben katten niet van die kliertjes in hun nagels?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt als een lichte allergieDaar heb ik geen last van
eeeh geen ideequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben katten niet van die kliertjes in hun nagels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |