SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer het eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou je eigenlijk gooien als je gewoon totaal random 3 pijlen naar het bord gooit? Qua oppervlakte van de vlakjes en zo?
ja doe ikquote:
Maijer z'n hoofd zit nu in de aars van Crossquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Cross zit nu in het hoofd van MvG.
~Maijer
plek genoegquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
~Maijer
Zijn haar is wel bruin.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maijer z'n hoofd zit nu in de aars van Cross
Wat gebeurt hier?!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
~Maijer
Nou eentje nog danquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben nog twee schitterende potjes hoor
denk dat het 2 keer niet echt spannend gaat wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben nog twee schitterende potjes hoor
Laatste pot sowieso niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
denk dat het 2 keer niet echt spannend gaat worden
Ik ook. Saaie piet gurneyquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laat zich lastig voorspellen deze partij. Ik ga wel van winst van Smiss uit.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Lol die hypefilmpjes voor Barnie die geen kont meer presteert.
En jij maar afgeven op Joenykoorn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die targetpijlen toch kut. Helemaal kut.
Borden he.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En jij maar afgeven op Joenykoorn.
[ afbeelding ]
Gelukkig. Ik hang de pijlen van Unicorn voor 200% aan.quote:
Ik gooi nog steeds met dezelfde, 17 gramgenot.quote:
Doe nou geen Engels als je het niet kan Sjaaktwitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 21-02-2019 om 23:14:37He picks up another Premier League record @Raybar180 now has 657 - 180’s in his PL career, one more then @PhilTaylor #rtl7darts reageer retweet
nee beter hequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Doe nou geen Engels als je het niet kan Sjaaktwitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 21-02-2019 om 23:14:37He picks up another Premier League record @:Raybar180 now has 657 - 180’s in his PL career, one more then @:PhilTaylor #rtl7darts reageer retweet
Het is friet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pizza patat pannenkoek kebab kapsalon ijs bapao
Ja was goed. Mag van mij iedere week komenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:43 schreef wimderon het volgende:
Ron Beton was best te pruimen als co
Taalgebruik was soms wat tragisch (me eigen enzo), maar verder prima ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:43 schreef wimderon het volgende:
Ron Beton was best te pruimen als co
Viel mij ook op. Nu lijkt Price me ook geen makkelijke jongen. Daarbij is Raya een knuffelbeer natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
Viel me op dat Price Wade niet eens aankeek na de wedstrijd, terwijl Wade lachend nog wat wilde zeggen. Terwijl Price de week ervoor Barney helemaal in de armen viel na de wedstrijd. Nja goed, hij mag Wade zeker niet.
Dus met Maijer ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond voor de verandering dit keer op RTL 7!
Totootje zetten op Betis?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
Frank Vischschraper vindt de vorm van Van Barneveld interessanter dan bijvoorbeeld de vraag of Price kan schroeien op het grote podium zoals in de weekenden. En ook nog eens tegen een contender.
Ik vraag me oprecht af hoe zijn 'voorbereiding' is. Gelukkig ga ik om 21:00 voetbal kijken.
Betis als winnaar van het tweeluik? Dat vind ik wel heel gevaarlijk.quote:
Ik denk dat Valencia favoriet is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Stoner12 het volgende:
Meer als winnaar van deze wedstrijd, hoewel dat op hetzelfde neerkomt natuurlijk.
dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:22 schreef Coco. het volgende:
Valencia - Betis lijkt me wel een leuke wedstrijd.
Dat mag, mits Haxball tijdens de rust.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ik dat zo kijken. (twee schermen)
neequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat mag, mits Haxball tijdens de rust.
Ook gewoon week op week dat hij dat geintje uithaaltquote:
eensquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de Prummeliek dit jaar meer genot dan voorheen
De nieuwkomers brengen sjeuquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de Prummeliek dit jaar meer genot dan voorheen
Gelukkig speelt barney ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
T20 is al naar gallemiezen en we krijgen de T20-hitters nog
Voor Pischschraper het hoogtepunt van de avond.quote:
Zouden ze een reservebord achter de coulissen hebben liggen denk jij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
T20 is al naar gallemiezen en we krijgen de T20-hitters nog
Dank voor de herinneringquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef Machielovic het volgende:
Lekker voor mijn voorspelling maar die 148 zou wel erg lekker zijn geweest voor Coolhand
Neen experiment geslaagd zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Zou het een heel gek idee zijn om die contenders standaard te maken?
The man you love to hatequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Geen handje schudden maar met het publiek gaan lopen spelen
Teringlijer, doet effe normaal naar je tegenstander
Prijs en een mogelijke eindzege voor komend weekend. Ik ben altijd veel te enthousiast op basis van wat vloertoernooien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarin? (ik heb zo vaak gelijk)
twitter:dartistik twitterde op donderdag 28-02-2019 om 20:36:3313 darts per leg won for Luke Humphries. Pretty good. reageer retweet
Wat dan aangaat: waarom is Loek mensonterend slecht op PC's?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prijs en een mogelijke eindzege voor komend weekend. Ik ben altijd veel te enthousiast op basis van wat vloertoernooien.
Van den Bergh was ook weer tien keer niets na zijn leuke weekendje vorige week. Misschien kan Zjak Nieuwlaat eens een podcastje met hem opnemen daarover in plaats van in een of ander café opendeuren intrappen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat dan aangaat: waarom is Loek mensonterend slecht op PC's?
Daar zit ook wel weer wat in jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Neen experiment geslaagd zou ik zeggen
[..]
The man you love to hate
Maar ik haat hem ook een beetje (veel)quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zit ook wel weer wat in ja
dat vond ik ook niks iddquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Machielovic het volgende:
[..]
welnee dit is pas een schijtnummer van kruis
Ik keek alleen voor de eerste wedstrijd eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuke zit toch in de laatste 2 wedstrijden ja.
Je bent een bijzondere jongen Stijn. Veel plezier bij retteketet AZquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keek alleen voor de eerste wedstrijd eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keek alleen voor de eerste wedstrijd eigenlijk.
Maar dat ga ik niet kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent een bijzondere jongen Stijn. Veel plezier bij retteketet AZ
De onwetendheid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent een bijzondere jongen Stijn. Veel plezier bij retteketet AZ
Dat wordt wel echt gekkenhuis die eerste rondes met 159 spelers. Elke 2 minuten een nieuwe uitslagquote:
Missen is een keuzequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, toernooi van het jaar en ik mis t
Doen ze bij RTL niet aan beoordelingsgesprekken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Perfect overgeschakeld
Oh toch niet
Dan krijg je Bart Nolles, nee daar moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze bij RTL niet aan beoordelingsgesprekken?
Wij willen KOERTquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan krijg je Bart Nolles, nee daar moet je blij mee zijn
Al langer wel toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Wright is t helemaal kwijt he? Al maanden
Straks ook qua majors Matchplay en GSOD finale te verdedigen. Maar vooral moet hij op vloer heel wat verdedigen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al langer wel toch?
Verdedigt nu ook UK Open winst, gaat wel wat dalen
Zou best eens terug kunnen vallen naar plekje 5-8 ofzo. Is ook wel waar hij ongeveer zou horenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks ook qua majors Matchplay en GSOD finale te verdedigen. Maar vooral moet hij op vloer heel wat verdedigen.
5 ET's gewonnen, dat is al 125.000 pond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |