SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Zipportal het volgende:
Speler uit de Erkende Bond allen.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral Gurney die hier heel sterk speelt
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Stelling: BDO moet opgeheven worden
Op laten eten door PDCquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Stelling: BDO moet opgeheven worden
Blijft een vloersjaakquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Schei nou eens uit met je Mekkienie joh
Uitstekende gemiddeldes.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een prima pot.
Was niet slecht. Gurney was ook gewoon prima in vorm vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima prestatie van Glen. Daryl verschrikkelijk scherp op dubbels, daar doe je niet veel aan als je geen MvG of Gando bent
Als hij zijn game van Q-School benadertquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
Komend weekend weer Lewis, Joegs en Suljovic op de vloer erbij, gelukkig. Vooral benieuwd naar Joegs.
Aantal 100+ gemiddeldes was heel bijzonder, ja. In de PC's die Joegs vorig jaar mee mocht doen deed hij het ook niet heel slecht. Denk dat de omslag hem niet zwaar zal vallen of zo.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij zijn game van Q-School benadertBen sowieso onder indruk van algemene niveau op PC afgelopen weekend
RTL Z?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:54 schreef J.Caesar het volgende:
Iemand een *kuch* stream *kuch* voor vanavond?
Dat weet je nu al?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Teleurstellende contender deze week.
Al zou Lennon vandaag een schroeipot afleveren, dan verander ik mijn mening niet. Blijft een 1 op de 5 keer schroeiende, maar tergend saaie speler vooralsnog.quote:
Dat wordt dus een topshow.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wade is dit jaar al 10 kilo zwaarder geworden
moeten voorbereiden op wat pijltjes te gooienquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Geen serieuze voorbereiding van Meulenkamp op de eerste ET-qualifiers morgen. Booooooooooooo.
Ik heb vandaag gewoon 2 zakken chips gehaald in de winkel.quote:
1,5 week rust moet genoeg zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
moeten voorbereiden op wat pijltjes te gooien
Goor varkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon 2 zakken chips gehaald in de winkel.
Voel me viesdik zonder ze aangebroken te hebben.
paprika ribbelchips?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon 2 zakken chips gehaald in de winkel.
Voel me viesdik zonder ze aangebroken te hebben.
pizza patat pannenkoek kebab kapsalon ijs bapaoquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen jullie dikzakken het niet over viesdik eten hebben, alvast bedankt
Ik ken een user die doet graag Nutella op zijn pannenkoek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pizza patat pannenkoek kebab kapsalon ijs bapao
Is gewoon een hele grote tribune.quote:
Met een beetje pech zit het verkeer morgen tegen voor hem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
moeten voorbereiden op wat pijltjes te gooien
Dartshelden als De Zwaan en Dobey zitten gelukkig bij Unicorn.quote:
Wordt wel weer verbijten om de Britse josti's die zich erdoorheen wurmen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meulenkampie hoeft pas morgenmiddag 5u in Barnsley te zijn
@Handleidingquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou jij Miljuschka Witzenhausen doen?
Mogen lekker 18 ervan meedoen. Nogal veel als je het mij vraagt. Zitten echt walgelijke namen tussen. Hopelijk wel gewoon Sjeemie Hughes en Duzza. En natuurlijk Kyle en Bunt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt wel weer verbijten om de Britse josti's die zich erdoorheen wurmen.
De wedstrijd van de kale knikkersquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de hoofdact van vanavond.
Battle of the Bald Frauds.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
De wedstrijd van de kale knikkersDe sloopkogel tegen de hete bal
Slaat nergens op, nee. Ik vrees dat een Tabern er zich doorheen gaat wurmen voor minstens één. Verder tip ik Andy Bolten en Jonathan Worsley.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen lekker 18 ervan meedoen. Nogal veel als je het mij vraagt. Zitten echt walgelijke namen tussen. Hopelijk wel gewoon Sjeemie Hughes en Duzza.
Ben benieuwd of Norris al in staat is om beetje te sperenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slaat nergens op, nee. Ik vrees dat een Tabern er zich doorheen gaat wurmen voor minstens één. Verder tip ik Andy Bolten en Jonathan Worsley.
Vorige week alleen op PC4 gecasht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Norris al in staat is om beetje te speren
Fat Vinnyquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorige week alleen op PC4 gecasht.
Spelers die op alle 4 events cashten en een Q moeten gooien;
Kyle Anderson
John Henderson
Jeffrey de Zwaan
Alan Tabern
Vincent van der Voort
Jonathan Worsley
O chill, ik kijk gewoon via Twitch tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
helemaal geen studiowerk meer okee dan. Geen Maijeraids dus
quote:Ik baal er als Cadby fan erg van dat hij dit weekend weer de pro tour mist. De Engelse idioten die Cadby nu al bijna een jaar geen visum willen geven moeten hem de kans geven om volgende week zijn UK Open finale plaats te verdedigen #rtl7darts
Denk dat t er aan ligt dat het op RTL Z is vanwege de voebalquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O chill, ik kijk gewoon via Twitch tegenwoordig.
Mja, dat is het probleem met die niet heel snel veranderende Pro Tour Top 16. Gelukkig vallen Hopp en Clayton er snel uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fat Vinny![]()
Jeffrey zou met zijn niveau ook geen Q's meer moeten gooien
Het begint onderhand een beetje af te zakken naar Klaasweetalles-niveau dit en dan is het ineens niet meer zo leuk.quote:
Zippy is lang weggeweest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint onderhand een beetje af te zakken naar Klaasweetalles-niveau dit en dan is het ineens niet meer zo leuk.
Yannick is zó 2018.
Gurney is ook niet zo rullevent meer. Grijze muis in het circuit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint onderhand een beetje af te zakken naar Klaasweetalles-niveau dit en dan is het ineens niet meer zo leuk.
Yannick is zó 2018.
Sterke comebackquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gurney is ook niet zo rullevent meer. Grijze muis in het circuit.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gurney is ook niet zo rullevent meer. Grijze muis in het circuit.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bobby George heeft al een paar pintjes op?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Deze stelling kan ik pas verdedigen bij het eerstvolgende TV-event; meest waarschijnlijk volgende week.quote:
De sympathieke Zipportal had toch beter bekeken:quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Vanav0nd de c0nt0nders der c0ntonders het beste wat de PDC te bieden heeft, gaat u er maar eventjes rustig voor zitten. Niemand minder dan Steve fucking Lennon.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze stelling kan ik pas verdedigen bij het eerstvolgende TV-event; meest waarschijnlijk volgende week.
VTBLquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat RTLZ volgende week zondagavond even wordt opengegooid
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef IbanMayo het volgende:
Wright heeft helemaal geen zin in die hele tering Premier League.
Tot VTBL.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manmanman kut-Tan met z’n ballenprogrammaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Poepz0r zag het aankomen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Wright met zijn Intertoys-pijltjes.
Die @ werkt niet.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Poepz0r zag het aankomen.
Rondo, Studio Voetbal of VTBL.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft er uberhaupt iemand gekeken naar VTBL?
Waarom zou je daar naar kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft er uberhaupt iemand gekeken naar VTBL?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Rondo, Studio Voetbal of VTBL.
Kies
Rondo godenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kies
Waar Wim Kieft zit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kies
Die mag weer bij VI zitten. Alleen nodigen ze altijd Valentijn uitquote:
Dit seizoen nog niet he. Vanaf volgend seizoen pas.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die mag weer bij VI zitten. Alleen nodigen ze altijd Valentijn uit
oh jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit seizoen nog niet he. Vanaf volgend seizoen pas.
Ik neem alleen Louis, Kieft en Scholletje serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die mag weer bij VI zitten. Alleen nodigen ze altijd Valentijn uit
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem alleen Louis, Kieft en Scholletje serieus.
Ik hoopte even dat hij ging vertellen over alle supertoffe dingen die hij in Dublin gezien had.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Wat goden verhaal zonet van Meulenvarken.
7-4 hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou gaat het 7-3 voor sneekbaajt worden
En zijn zoon ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef Szura het volgende:
Stinho, het is een schande dat de overal mislukte Scholletje ons mag komen onderwijzen over voetbal
Mislukken als coach zegt niets over de kwaliteit van je analyses, vind ik althans. Zijn analyses snijden altijd hout. Louis roemde hem altijd om zijn tactische kennis, overigens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef Szura het volgende:
Stinho, het is een schande dat de overal mislukte Scholletje ons mag komen onderwijzen over voetbal
Pieter zwart?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem alleen Louis, Kieft en Scholletje serieus.
Analisten op TV, heb ik het over.quote:
Sorry, maar een man die ons voetbal te schande heeft gezet neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mislukken als coach zegt niets over de kwaliteit van je analyses, vind ik althans. Zijn analyses snijden altijd hout. Louis roemde hem altijd om zijn tactische kennis, overigens.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Sorry, maar een man die ons voetbal te schande heeft gezet neem ik niet serieus.
iets met een balquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk even wat er bij de EL te doen is.
Twee man in het topic.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk even wat er bij de EL te doen is.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mislukken als coach zegt niets over de kwaliteit van je analyses, vind ik althans. Zijn analyses snijden altijd hout. Louis roemde hem altijd om zijn tactische kennis, overigens.
quote:Gareth Bale: Tottenham Hotspur
Tottenham Hotspur wilde Darko Bodul in 2009 overnemen van Ajax. Toenmalig Ajax-trainer Martin Jol wilde de aanvaller wel laten gaan, op voorwaarde dat Gareth Bale de omgekeerde weg zou bewandelen. “Ik weet het nog goed, het kwam bijna tot een transfer”, zei Bodul twee jaar geleden tegenover Spox. “Tottenham toonde interesse en Jol wilde een speler uit het tweede van Spurs als ruilmiddel, genaamd Gareth Bale. Danny Blind heeft dat toen voorkomen, hij wilde me niet laten gaan. Het is een merkwaardige anekdote, die ik mijn kleinkinderen zeker ga vertellen. Bale is nu één van de duurste voetballers ter wereld”, aldus Bodul, die sinds kort het shirt draagt van het Wit-Russische Shakhtyor Soligorsk. Bale brak door bij Tottenham en werd in 2013 voor honderd miljoen euro verkocht aan Real Madrid.
Ja, had wel meer in gezeten op zich. Met een sprankje meermazzel komt hij op 4-0 en dan wordt het wel lastigquote:
incl stapje terug en cynisch lachjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op schitterende derdepijlfinishes van Rap Krass
Vorige week z’n kin, nu z’n kopquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Mongool uitgeschoten met het scheermes
wist ik alquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
ᒍᗩᑕᑫᑌEᔕ ᑎIEᑌᗯᒪᗩᗩT
https://twitter.com/JJNieuwlaat
Leuken lettertype Sjak op je Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |