Eigenlijk wel goed. Bij N. was ik in het begin echt heel ziek, maar dat kan nog komen natuurlijk al hoop ik van niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Bellagefeliciteerd! Hoe voel je je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft het goed gedaan en goed volgehouden![]()
Nee, ze had d'r slaapzak uitgedaan en is uit haar ledikant geklommen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:12 schreef Flav het volgende:
Wat ziet Casper er super schattig uit![]()
Ben nu wel benieuwd waar je woont aangezien ik de kleuren rood geel en groen zie![]()
*cv al gevonden, bepaald niet in de buurt van Limburg haha!
Denk dat wij morgen even naar de optocht gaan kijken mits het niet regent.
Dit jaar geen pakje, heb niks wat me nu nog past met 33 weken haha![]()
Schrikken sylver!
Heeft ze al een peuter bed?
Daarom willen wij er nog lang niet aan want meneer gaat dan rondlopen ipv slapen haha.
slaapzak achterstevoren aantrekken zou ook nog moeten kunnen las ik eensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, ze had d'r slaapzak uitgedaan en is uit haar ledikant geklommen.
Daarom doen we nu ook maar het lipje van de rits bij haar slaapzak in, zodat ze 'm niet meer zo makkelijk uit krijgt.
Ja, las ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapzak achterstevoren aantrekken zou ook nog moeten kunnen las ik eens
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, las ik ookHeb ik de eerste nacht gedaan toen we de klink nog niet om hadden. Maar er zit normaal zo'n inkeping rond haar nek en de achterkant heeft dat niet, waardoor het vrij dicht tegen haar keel zit. Dat voelde toch niet zo prettig.
Ik wilde eigenlijk het lipje van de rits er af slopen, maar dat lukte niet. Dus nu maar bij de slaapzak in.
Werkte wel goed, want bij het eerstvolgende middagslaapje hoorde ik door de babyfoon 'kannie open'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spul smelt blijkbaar nogal snel
[ Bericht 11% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 02-03-2019 22:57:35 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |