abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2019 @ 08:01:08 #126
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185335733
Bella! :o *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_185335850
Gefeliciteerd Bella! *O*
pi_185336127
Bella. Gefeliciteerd O+
pi_185336246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Bella O+ gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Eigenlijk wel goed. Bij N. was ik in het begin echt heel ziek, maar dat kan nog komen natuurlijk al hoop ik van niet. :+
pi_185336249
O+ O+ O+ O+ O+
pi_185336885
Bella, wat leuk, gefeliciteerd!!!
pi_185337970
Gefeliciteerd Bellaa! *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_185339653
Gefeliciteerd Bella O+ *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185341046
Gefeliciteerd Bella!! Leuk, leuk!

Arja, klinkt als een prima vakantie zo! Ik kijk er ook alweer naar uit. Mooie foto’s van Y idd! Nog 3 maanden geduld..

Hoe is het gisteren gegaan met gunther mini?

Nog meer carnavals vierende dreumessen naast Casper?
Ik vraag me af of ik N het pakje wel aangedaan krijg. Ze heeft soms nogal een sterke mening met kleding. :+ Hoe gaat Casper daarmee om?
pi_185342801
Ja, carnaval hier! Mijm heeft zijn politiepakje al aan, we wachten op zijn broer die nog ligt te slapen. Ze gaan vandaag en morgen met ons mee en maandag/dinsdag logeren ze bij opa en oma. Die wilden geloof ik ook nog even gaan me ze. Feestbeesten worden het O+
Pakjes aandoen vinden ze hier trouwens heel leuk! Haha. Scheelt misschien dat ze allebei er gek uitzien en op de opvang ook al iedereen.
pi_185343497
Wauw, gefeliciteerd Bella!!
pi_185344792
Jaa carnaval! O+

Mijn slaapweigerende dreumes heeft de hele optocht geslapen :')

Shitload aan foto’s in spoiler :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft het goed gedaan en goed volgehouden :)
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:05:36 #139
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185344983
Oh ik ga volgend jaar ook carnavallen met de kapitein O+ ik twijfelde of het nu niet vooral heel veel zou zijn (herrie, rook, drukte) maar nu ik jou en je aarbeitje zie heb ik spijt ;( :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:53:39 #140
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185345826
Mooie foto's van Ysje O+

Hoe is het gegaan @minilot?

Gefeliciteerd Bellaa!

Wat leuk die foto's van de optocht! Goede outfits @LaBelleFleur27! :D O+

Wij hebben de klink van Ella's slaapkamerdeur eergisteren maar even omhoog gezet, toen ik haar afgelopen week tijdens haar middagslaapje ineens tegen kwam op de overloop 🙈
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_185345997
Hier ook thuis van een middagje carnaval. Het was stervensdruk in de kroeg, dus we zijn maar even geweest en hebben buiten onder de overkapping staan kletsen. Mijm vond het echt helemaal fantastisch, dansen, lachen. S. vond het spannend en druk. Zo grappig om hun karakters dan ook terug te zien.

Morgenmiddag gaan we weer! :+
pi_185346262
Wat ziet Casper er super schattig uit O+
Ben nu wel benieuwd waar je woont aangezien ik de kleuren rood geel en groen zie :P
*cv al gevonden, bepaald niet in de buurt van Limburg haha!

Denk dat wij morgen even naar de optocht gaan kijken mits het niet regent.
Dit jaar geen pakje, heb niks wat me nu nog past met 33 weken haha :')

Schrikken sylver!
Heeft ze al een peuter bed?
Daarom willen wij er nog lang niet aan want meneer gaat dan rondlopen ipv slapen haha.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:25:49 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185346594
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:12 schreef Flav het volgende:
Wat ziet Casper er super schattig uit O+
Ben nu wel benieuwd waar je woont aangezien ik de kleuren rood geel en groen zie :P
*cv al gevonden, bepaald niet in de buurt van Limburg haha!

Denk dat wij morgen even naar de optocht gaan kijken mits het niet regent.
Dit jaar geen pakje, heb niks wat me nu nog past met 33 weken haha :')

Schrikken sylver!
Heeft ze al een peuter bed?
Daarom willen wij er nog lang niet aan want meneer gaat dan rondlopen ipv slapen haha.
Nee, ze had d'r slaapzak uitgedaan en is uit haar ledikant geklommen.
Daarom doen we nu ook maar het lipje van de rits bij haar slaapzak in, zodat ze 'm niet meer zo makkelijk uit krijgt.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:27:42 #144
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185346645
Grappig dat verschil in karakters, LeSage.
Dat zou hier ook zijn met de grote en de kleine, denk ik :)
pi_185346939
Oh wauw Sylver, dat is wel next level ontsnappen dan :X
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:38:30 #146
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185346964
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Nee, ze had d'r slaapzak uitgedaan en is uit haar ledikant geklommen.
Daarom doen we nu ook maar het lipje van de rits bij haar slaapzak in, zodat ze 'm niet meer zo makkelijk uit krijgt.
slaapzak achterstevoren aantrekken zou ook nog moeten kunnen las ik eens :P
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:16:58 #147
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_185347883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

slaapzak achterstevoren aantrekken zou ook nog moeten kunnen las ik eens :P
Ja, las ik ook :D Heb ik de eerste nacht gedaan toen we de klink nog niet om hadden. Maar er zit normaal zo'n inkeping rond haar nek en de achterkant heeft dat niet, waardoor het vrij dicht tegen haar keel zit. Dat voelde toch niet zo prettig.

Ik wilde eigenlijk het lipje van de rits er af slopen, maar dat lukte niet. Dus nu maar bij de slaapzak in.
Werkte wel goed, want bij het eerstvolgende middagslaapje hoorde ik door de babyfoon 'kannie open' :+
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:20:45 #148
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185347993
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ja, las ik ook :D Heb ik de eerste nacht gedaan toen we de klink nog niet om hadden. Maar er zit normaal zo'n inkeping rond haar nek en de achterkant heeft dat niet, waardoor het vrij dicht tegen haar keel zit. Dat voelde toch niet zo prettig.

Ik wilde eigenlijk het lipje van de rits er af slopen, maar dat lukte niet. Dus nu maar bij de slaapzak in.
Werkte wel goed, want bij het eerstvolgende middagslaapje hoorde ik door de babyfoon 'kannie open' :+
:D
Betrapt haha
pi_185349287
Fleur, wat een leuke foto's

Sylver, een kleine Houdini heb je :) Ook lachen dat je door de babyfoon haar mislukte pogingen meekrijgt :D

Simon heeft weer vreselijke eczeem op beide benen :'( Heeft ie wel vaker, maar nu is het echt behoorlijk erg en op zijn ene scheenbeen is het deels open omdat ie gekrabd heeft.
Bij de huisarts hebben we antibioticazalf gekregen en hormoonzalf voor de overige plekken. Verder smeren met cetomacrogol.

Vind het zo vreselijk hoe zijn beentjes er momenteel uitzien. Gelukkig zijn de open plekken na 1 dag smeren al redelijk opgeknapt, maar vind die hormoonzalf niet fijn, hopelijk knappen de andere plekken ook snel op, zodat we kunnen afbouwen.
pi_185351478
Ldg wij wonen 50 meter van de tent dat is in bed ook goed te horen :') maar dat maakt het meenemen en weer weggaan met je dreumes een stuk makkelijker. :)

Sylver, jouw dreumes :D

Flav ik woon inderdaad nogal een eind boven de rivieren :P 33 weken alweer, wat gaat dat snel! En wat is V. groot geworden gezien de laatste foto! :D. Begrijpt hij ergens dat er een baby komt?

Hebben jullie deze week het filmpje ook gezien van gooi een plak cheddar-kaas op je kind? Vervang dat door ‘gooi na een feestje cheddar-kaas op je vriendin, mis, raak de muur en je kunt opnieuw schilderen’ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat spul smelt blijkbaar nogal snel :')

[ Bericht 11% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 02-03-2019 22:57:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')