Omdat ze daar ook veel van leren en ze het ook vaak erg leuk vinden. Die van mij iigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:52 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Maar als het dan toch spel is, speel ik liever actief met iets wat we beiden leuk vinden. Ik zie niet zo goed waarom je dan huishouden samen zou gaan doen.
Peuterfilmpje.wat een knapperd is het zeg.
Ai, fijn is dat he?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:13 schreef rena het volgende:
Hier een nieuwe nogal vieze primeur, zodra de luier opengaat graaien naar de inhoudWas erg fijn net met een enorme poepbroek, om haar handjes uit de buurt te houden en tegelijkertijd te vegen
Kleine viespeuk is het
Jawel, die moet je dus zelf snel als eerste er uit halenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Hebben jullie dreumesen dan niet dat ze meteen naar de gevaarlijke dingen grijpen in de vaatwasser? Wij hebben wel eens gehad dat Simon wilde helpen en meteen naar een scherp mes in het bestekmandje greep![]()
Eens hoor, stukje opvoeden maar dat hoeft niet met 15 maanden al.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ik haal altijd heel snel alles wat kwaad kan eruit. Net als wanneer ze de boodschappen mogen uitladen, dan pik ik ook snel de eieren en dingen van glas er tussenuit. Op onze opvang moeten de kinderen ook zelf de was vouwen.
Ik zie het idd ook als onderdeel van opvoeden, het gaat niet allemaal vanzelf. Zo weiger ik ook al een tijdje hun losse afval weg te gooien (koekpapiertjes, bananenschillen etc) of waterflessen aan te geven. Alleen als een fles leeg is mogen ze hem komen brengen, want ze kunnen nog niet zelf bij de kraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |