abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188828382
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Gezellig hoor, dat tuinhuisje!
Je kunt wel merken dat je een lampjesman bent ;)
Dat is inderdaad niet te missen :D Ik vind het altijd zo leuk als het dan klaar is en je in het donker het resultaat kunt aanschouwen. Het doet ook altijd gelijk zoveel :)
pi_188930924
Tijd voor een update. Ik weet dat het niet de grootste klussen zijn die ik momenteel deel, maar het geeft een fijn gevoel het als een soort klusdagboek bij te houden, als een soort herinnering van wat je al gedaan hebt.

Deze klus had niks met verlichting te maken, maar dit keer was het een echte klus die even moest gebeuren. Het Velux dakraam was op een aantal plekken flink aan het rotten, dus het was tijd dit aan te pakken. Alle rotte plekken met een beitel schoongemaakt en leeg gebikt. Vervolgens de boel geïmpregneerd en opgevuld en tot slot alles vlak geschuurd. (Vergeten een voor foto te maken, zit nog niet zo in mijn systeem).

Om het geheel af te maken alles netjes in de verf gezet.

En gelijk even een nieuw gordijntje gemonteerd.

Ik moet zeggen dat in tegenstelling tot het vorig huis, dit huis veel klus energie geeft :D
pi_188931048
Netjes! Zijn die gordijntjes nog nieuw verkrijgbaar ja?
Heb ook een kapotte, zou wel netjes zijn om die te vervangen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_188931238
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:16 schreef Miniem het volgende:
Netjes! Zijn die gordijntjes nog nieuw verkrijgbaar ja?
Heb ook een kapotte, zou wel netjes zijn om die te vervangen.
Dank je!

Deze print/versie niet meer, was nalatenschap van vorige eigenaar. Maar de rolgordijnen zelf zijn nog prima te bestellen in heel veel kleuren en printjes. Moet je enkel de maatcode van je raam even opgeven bij de bestelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')