Ben ook een racistquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:45 schreef xcachet het volgende:
Hier lijken mensen met een migratie achtergrond soms de grootste racisten.
Wat. Jood ook nog??quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wispelturige meid. Het ene moment is ze een racist, dan weer een strijder voor allochtonen, dan moeten de roodharigen het weer ontgelden. Laat je niet uit het veld slaan, joodse vriend.
Dacht dat je van eten hield?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:44 schreef Rozevla het volgende:
Holy shit, mega ranzig !
Liet net een boer en had serieus een stuk eten in mijn mond
dat staat er toch minkukelquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
KLB / [Input] Een tweede slowchat?
Ik zie dit nu pas. Wat is dit
Vind een SC bijhouden al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is echt aantrekken en afstoten met jou he
Dat is een topic.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Het is wel waar dat er twee KLB groepen zijn, de KLB SC en de rest, maar in de topics zit net zo'n inteeltkliek als hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een topic.
Grappig dat dat idee vier jaar geleden ook al werd geopperd.
Deze SC is zo toegankelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:50 schreef Zosk het volgende:
Een TT over de gemiddelde user hier, leuk
Houd zelf maar gewoon je onzekere waffel, kutflikkertjequote:Op donderdag 21 februari 2019 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet je muil houwen vies uit de baarmoeder getrokken kuttekind.
Daar is het niet giftig genoeg dus bek houdenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:53 schreef Goudenvis het volgende:
Hoihoi, graag jullie mening geven in het centrale topic. Kuskus Goudenvis
Heyquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:53 schreef Goudenvis het volgende:
Hoihoi, graag jullie mening geven in het centrale topic. Kuskus Goudenvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha
Ze hebben vorig jaar opruimingen gehad waarbij ze tegoed voor de Xbox 360 (Wat gewoon werkt op een Xbox One) voor een euro per stuk of nog minder verkocht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vast niet. Hun deals zijn altijd wow 1 euro korting hahaha. Daarom zijn ze ook failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |