Is dit een BrBa ref?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
nooit gedacht dat de dag zou komen maar jongens, het is echt bijna half 5
fijne dag verder behalve Catkiller, die mag anaal gepenetreerd worden door een cactus die vast zit aan een ananas
Wat gaat jullie aller Feyenoord zondag doen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef Mariocash het volgende:
Wispelturige meid. Het ene moment is ze een racist, dan weer een strijder voor allochtonen, dan moeten de roodharigen het weer ontgelden. Laat je niet uit het veld slaan, joodse vriend.
Werkt prima, het ligt aan jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef Mariocash het volgende:
Mobiel quoten uit een oud topic gaat lekker.
Ik schrijf niet gelijk iemand af omdat ik hem niet ken, sorry hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat zit je nou te praten met die idioot
Vast niet. Hun deals zijn altijd wow 1 euro korting hahaha. Daarom zijn ze ook failliet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef Catkiller het volgende:
Zijn er al goede deals bij Intertoys die ik kan pakken voordat een leger internetnerds elkaar kan inlichten
jajaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik schrijf niet gelijk iemand af omdat ik hem niet ken, sorry hoor.
Doe Chloro de groetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit nu in de trein en naast me zit een dikke vrouw een zak chips te eten
Jelquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit nu in de trein en naast me zit een dikke vrouw een zak chips te eten
Mwa, niet helemaal. Toys "R" Us is juist weer om die reden failliet gegaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vast niet. Hun deals zijn altijd wow 1 euro korting hahaha. Daarom zijn ze ook failliet.
Dat wordt wederom een wederopstanding. Het hele seizoen lopen ze de stad voorschut te zetten maar tegen PSV en jullie kunnen de heren het opeens wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat gaat jullie aller Feyenoord zondag doen?
Wispelturige meid. Het ene moment is ze een racist, dan weer een strijder voor allochtonen, dan moeten de roodharigen het weer ontgelden. Laat je niet uit het veld slaan, joodse vriend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef Mariocash het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef HPLC het volgende: [..] Ben je daarom zo blank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |