Hoeveel bankdruk je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Allures het volgende:
Ik steeds denken Jezus wat is die chest press zwaar geworden
Had ik gewoon 5 kilo te veel
Wat voor lijstjes?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat willen we NIET in dit topic:
• MCH
• Lijstjes
doe maar even appenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus ik mag geen lijstje van lekkere fok mannen plaatsen?
Die zijn er niet joh. Allemaal bierbuikende zwetende oksels hebbende zolderkamerautisten. Met puntige knietjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus ik mag geen lijstje van lekkere fok mannen plaatsen?
Ik heb geen eens haar, laat staan genoeg voor een manbun. Dus ik faal als hipster.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja best wel. Hoe staat het met je man bun dan?
Ja is zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn er niet joh. Allemaal bierbuikende zwetende oksels hebbende zolderkamerautisten. Met puntige knietjes.
Misschien een hippe hoofdtattoo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen eens haar, laat staan genoeg voor een manbun. Dus ik faal als hipster.
Zo'n spin op je schedel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien een hippe hoofdtattoo?
Gewoon een hippe cap opzetten, en dan doen alsof ik niet een kalende ouwe lul ben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien een hippe hoofdtattoo?
Oeh zo'n hipster hoedje! Zo'n lelijk oude mannen petje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een hippe cap opzetten, en dan doen alsof ik niet een kalende ouwe lul ben.
Dan ontvang je nog liever dickpics denk ik. Maar dat is onmogelijk. Want bierbuik met champignonkwekerij eronder.quote:
Truckerscap toch? Liefst eentje die er uit ziet alsof je die al 10 jaar draagt. Maar dan wel nieuw is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh zo'n hipster hoedje! Zo'n lelijk oude mannen petje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |