Hoeveel bankdruk je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Allures het volgende:
Ik steeds denken Jezus wat is die chest press zwaar geworden
Had ik gewoon 5 kilo te veel
Wat voor lijstjes?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat willen we NIET in dit topic:
• MCH
• Lijstjes
doe maar even appenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus ik mag geen lijstje van lekkere fok mannen plaatsen?
Die zijn er niet joh. Allemaal bierbuikende zwetende oksels hebbende zolderkamerautisten. Met puntige knietjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus ik mag geen lijstje van lekkere fok mannen plaatsen?
Ik heb geen eens haar, laat staan genoeg voor een manbun. Dus ik faal als hipster.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja best wel. Hoe staat het met je man bun dan?
Ja is zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn er niet joh. Allemaal bierbuikende zwetende oksels hebbende zolderkamerautisten. Met puntige knietjes.
Misschien een hippe hoofdtattoo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen eens haar, laat staan genoeg voor een manbun. Dus ik faal als hipster.
Zo'n spin op je schedel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien een hippe hoofdtattoo?
Gewoon een hippe cap opzetten, en dan doen alsof ik niet een kalende ouwe lul ben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien een hippe hoofdtattoo?
Oeh zo'n hipster hoedje! Zo'n lelijk oude mannen petje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een hippe cap opzetten, en dan doen alsof ik niet een kalende ouwe lul ben.
Dan ontvang je nog liever dickpics denk ik. Maar dat is onmogelijk. Want bierbuik met champignonkwekerij eronder.quote:
Truckerscap toch? Liefst eentje die er uit ziet alsof je die al 10 jaar draagt. Maar dan wel nieuw is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh zo'n hipster hoedje! Zo'n lelijk oude mannen petje.
Gewoon je kransje lang laten groeien en dan omhoogvouwen en samenbinden tot een manbun.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen eens haar, laat staan genoeg voor een manbun. Dus ik faal als hipster.
Goeden tip man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon je kransje lang laten groeien en dan omhoogvouwen en samenbinden tot een manbun.
Ja zonde van de moeite.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ontvang je nog liever dickpics denk ik. Maar dat is onmogelijk. Want bierbuik met champignonkwekerij eronder.
Nee zo'n oude mannen ding. Ik weet niet hoe je het noemt. Geen baret maar zo'n ander stoffen petje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Truckerscap toch? Liefst eentje die er uit ziet alsof je die al 10 jaar draagt. Maar dan wel nieuw is.
Vissershoedje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zo'n oude mannen ding. Ik weet niet hoe je het noemt. Geen baret maar zo'n ander stoffen petje.
Eugh, laat mijn kop wel scherenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zo'n oude mannen ding. Ik weet niet hoe je het noemt. Geen baret maar zo'n ander stoffen petje.
Als je op je rug ligt op een bankje en dan een stang met gewicht omhoog duwt en laat zakken tot vlak onder je tieten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef Allures het volgende:
[..]
welke is datik weet die namen nooit
Zo'n Peaky Blinders cap? Als in; "I'm gangsta but I have a code!"quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jeugdsentiment #oudelulquote:
oh die doe ik alleen in de les en dan doen we er heeeeel veel dus doe je dat niet op je max gewichtquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je op je rug ligt op een bankje en dan een stang met gewicht omhoog duwt en laat zakken tot vlak onder je tieten.
Goede nekbaard kwekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een fedora en mijn baard niet meer bijhouden. Paar kilo's erbij. Alle vrouwkes nat.
En dan topics openen over vrouwen die me geen seks gunnen, ook al ben ik zo aardig en meten zij met twee maten.quote:
Heb je ook een YT channel waarin je pick up tips geeft en rant over feminisme? Met Star Wars parnefalia in de achtergrond?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een fedora en mijn baard niet meer bijhouden. Paar kilo's erbij. Alle vrouwkes nat.
Sowieso. Feminisme en Tinder zijn de wortel van het kwaad. Zorgen dat de golf van white genocide stopt. Wij witte cis mannen worden al jaren gemarginaliseerd. JAREN ZEG IK JE.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook en YT channel waarin je pick up tips geeft en rant over feminisme? Met Star Wars parnefalia in de achtergrond?
Dat verdienen ze dan ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Feminisme en Tinder zijn de wortel van het kwaad. Zorgen dat de golf van white genocide stopt. Wij witte cis mannen worden al jaren gemarginaliseerd. JAREN ZEG IK JE.
Kun je vast hier wel vinden: www.mgtow.comquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook een YT channel waarin je pick up tips geeft en rant over feminisme? Met Star Wars parnefalia in de achtergrond?
Ik klik niet. I loathe those folks. With a passion.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je vast hier wel vinden: www.mgtow.com
Terecht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klik niet. I loathe those folks. With a passion.
Als ik wil huilen ga ik wel weer Bambi kijken.quote:
Een hondenkussen. En volgens mij is dit de 2e keer dat ik m noem. Omdat ie vandaag geleverd isquote:
Beter dan een bed?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hondenkussen. En volgens mij is dit de 2e keer dat ik m noem. Omdat ie vandaag geleverd is.
In navy
Ik wil er ook een voor mezelf. Superzacht en chill.
Donkerblauw dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hondenkussen. En volgens mij is dit de 2e keer dat ik m noem. Omdat ie vandaag geleverd is.
In navy
Ik wil er ook een voor mezelf. Superzacht en chill.
Goddamnit I want it.quote:
Mijn weekend is bijna voorbijquote:
huehuequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n knuffelgrot ziet er wel comfortabel uit.
Mooi eufemismequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n knuffelgrot ziet er wel comfortabel uit.
Gewoon de millenial de schuld geven. Throwback times.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdommetijden terug een ticket aangemaakt omdat een testomgeving het niet doet, dat ding is al 152 keer tussen teams heen en weer gegooid.
Kastje muur!quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdommetijden terug een ticket aangemaakt omdat een testomgeving het niet doet, dat ding is al 152 keer tussen teams heen en weer gegooid.
Je schreef bier drinken verkeerd, Q. Wel scherp blijven. Het is nog geen weekend.quote:
Oh ja. Bier ligt in de vriezer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je schreef bier drinken verkeerd, Q. Wel scherp blijven. Het is nog geen weekend.
EINDELIJK!quote:
Ik heb mijn kat al de hele dag op het balkon opgesloten dus ik ben wel wakker inmiddels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas je op, anders heb je straks bevroren bierslush met glas.
Ja man. Met allemaal microkorrels. Ligt vet lekker. Alleen een beetje klein.quote:
Ik ken iemand die daar serieus bij zitquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je vast hier wel vinden: www.mgtow.com
Die ananas vriend van je zeker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar serieus bij zit
Nee, die heeft wel gewoon respect voor vrouwen. Jammer dat ik hem niet aantrekkelijk vi... wacht, zou daar een verband zijn?quote:
Het begint een beetje belegen te worden he? Zoals jouw bier en en Dinos' fitgurrrlls.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je niet meer te doen alsof je het zo leuk hebt op die rots van je.
Vast wel een groter maarje te vindenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man. Met allemaal microkorrels. Ligt vet lekker. Alleen een beetje klein.
Omg willik!quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel een groter maarje te vinden
Binnenkort kan je terug komen, mogen we hier ook online gokkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het begint een beetje belegen te worden he? Zoals jouw bier en en Dinos' fitgurrrlls.
Ik zag gisteren een functie open in Amsterdam, en ik moet toegeven dat het verleidelijk wasquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Binnenkort kan je terug komen, mogen we hier ook online gokken
Waar laat je je chick danquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een functie open in Amsterdam, en ik moet toegeven dat het verleidelijk was
Heb je een private swingersparty dit weekend?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:08 schreef Allures het volgende:
En american pancakes maken voor de mensen die hier slapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |