Volgens mijn lijst kloppen 2 dingen niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:39 schreef sasquatsch het volgende:
Jones (Williams), Villeneuve, Tambay (Ferrari), Senna (McLaren, nadat Prost als kampioen naar Ferrari ging), Prost (Ferrari, nadat Senna weer kampioen werd), Alesi (Ferrari) en dan zal ik er vast nog een paar vergeten.
Dat is inderdaad het goede lijstje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
Prost niet dan? Dat was het jaar dat hij de Ferrari vergeleek met een truck en gedurende het seizoen vertrok.
Dan wordt het Jones, Villeneuve, Tambay, Alboreto, Senna, Mansell, Alesi
BAR (2004) en BMW Sauber (2007) zijn goed. Toyota niet. Die kwam niet hoger dan 4de.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BAR, BMW Sauber na de diskwalificatie van McLaren en nog eentje. Toyota misschien?
Derde was dan ook de hoogste plaats die ze haalden in 1970quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:12 schreef Doevelaer het volgende:
Denny Hulme? Weet zo niet meer of t net voor of net na Hunt was.
Hmm, die had ik ten onrechte aan Brabham vergeven.quote:
Stewart denk ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is de oudste nog levende wereldkampioen?
Jep, Stewart is de oudste; geboren in 1939. Andretti (1940) is de op een-na-oudstequote:
En ik dacht nog aan de lastige kant te zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli, Dunlop, Avon, Goodyear, Michelin, Bridgestone, Firestone, Continental en Englebert (weet ik sinds deze week)
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
Ben Ponquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...Kom ik ff niet op
Tussenstand:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
En dat is het juiste jaar.quote:
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken danquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Heul goed gegokt iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Ik dacht dat dat niet het eerste jaar wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |