Volgens mijn lijst kloppen 2 dingen niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:39 schreef sasquatsch het volgende:
Jones (Williams), Villeneuve, Tambay (Ferrari), Senna (McLaren, nadat Prost als kampioen naar Ferrari ging), Prost (Ferrari, nadat Senna weer kampioen werd), Alesi (Ferrari) en dan zal ik er vast nog een paar vergeten.
Dat is inderdaad het goede lijstje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
Prost niet dan? Dat was het jaar dat hij de Ferrari vergeleek met een truck en gedurende het seizoen vertrok.
Dan wordt het Jones, Villeneuve, Tambay, Alboreto, Senna, Mansell, Alesi
BAR (2004) en BMW Sauber (2007) zijn goed. Toyota niet. Die kwam niet hoger dan 4de.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BAR, BMW Sauber na de diskwalificatie van McLaren en nog eentje. Toyota misschien?
Derde was dan ook de hoogste plaats die ze haalden in 1970quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:12 schreef Doevelaer het volgende:
Denny Hulme? Weet zo niet meer of t net voor of net na Hunt was.
Hmm, die had ik ten onrechte aan Brabham vergeven.quote:
Stewart denk ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is de oudste nog levende wereldkampioen?
Jep, Stewart is de oudste; geboren in 1939. Andretti (1940) is de op een-na-oudstequote:
En ik dacht nog aan de lastige kant te zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli, Dunlop, Avon, Goodyear, Michelin, Bridgestone, Firestone, Continental en Englebert (weet ik sinds deze week)
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
Ben Ponquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...Kom ik ff niet op
Tussenstand:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
En dat is het juiste jaar.quote:
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken danquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Heul goed gegokt iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Ik dacht dat dat niet het eerste jaar wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken dan
Dat zou ook mijn gok zijn.quote:
Jup, pescara it isquote:
Close enough, was Hubert Hahne, maar we tellen hem goed. De man reed zijn derde GP van Duitsland in 1970 met even weinig succes als de eerste twee keer, maar dit keer gaf hij de auto de schuld en klaagde March aan. Ronny Peterson kreeg de opdracht de wagen te testen en draaide binnen no time rondjes die hem makkelijk een kwalificatie voor de race hadden opgeleverd. Toen gaf Hahne het op en stopte met zijn pogingen in de F1.quote:
De voorganger van Benetton inderdaad.quote:
Bedoel je GP's in het land of met het land in de GP genoemd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:04 schreef Bluurgh het volgende:
Welke twee landen hebben de meeste Grand Prix' georganiseerd?
Dat was mijn andere gok geweestquote:
Correct, in beide landen zijn 69 Grand Prix' verreden. Over verschillende circuits natuurlijk.quote:
Die is ook fout (zie ik nadat ik het even heb opgezocht nadat je deze goedkeurde)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
edit: haha ik zit al duidelijk in het weekendEngeland en Italie natuurlijk
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:17 schreef Karstman het volgende:
Lol! denk ik er eindelijk een te weten...
Voor die auto wel speciaal. Volgens mij had hij geen andere race uitgeredenquote:
De enige keer dat een 16 cilinder motor een overwinning haalde in de F1.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef TheRipper het volgende:
Oh ja, de beruchte BRM H16 motor haalde zijn eerste (en enige) overwinning.
Jim Clark had deze in de Lotus.
De motor bestond uit de volgende onderdelen:
[ afbeelding ]
Heb je geen grotere foto? Is lastig te zien. Grotendeels geel, dus dan zou je al vlug Senna roepen, maar ik gok dat dat te makkelijk isquote:Op zondag 3 maart 2019 09:17 schreef TheRipper het volgende:
In de jaren 90 ging ik (met velen) regelmatig naar de Masters of F3 op Zandvoort.
Op dat evenement waren ook demonstraties van oa F1 te zien.
Wie is op onderstaande foto de gelukkige piloot om de Ferrari te showen ?
[ afbeelding ]
Tussenstand:quote:Op zondag 3 maart 2019 09:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Zo wordt het wel makkelijk haha dat is Luca Badoer
Helemaal goed!quote:
Sinds ie verneukt isquote:Op zondag 3 maart 2019 12:00 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij is het kortste qua tijd tegenwoordig de Red Bull Ring...
De korte versie van Dijon in Frankrijk? Je had daar een lange en een korte versie geloof ik en 1 maal hebben ze de korte gebruikt. Wie de persoon was die de snelste ronde reed, dat weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:36 schreef sasquatsch het volgende:
Niet in Italië en Oostenrijk. Één van de landen die franklop noemde is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |