Stewart denk ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:17 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is de oudste nog levende wereldkampioen?
Jep, Stewart is de oudste; geboren in 1939. Andretti (1940) is de op een-na-oudstequote:
En ik dacht nog aan de lastige kant te zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli, Dunlop, Avon, Goodyear, Michelin, Bridgestone, Firestone, Continental en Englebert (weet ik sinds deze week)
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
Ben Ponquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En verder nog Wunderink, Hayje, Gaudin de Beaufort, Rothengatter en nog 1...Kom ik ff niet op
Tussenstand:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
M Verstappen
Van der garde
Doornbos
Albers
J Verstappen
J Lammers
M Bleekemolen
G van Lennep
R Slotemaker
Flinterman
Van der Lof
En dat is het juiste jaar.quote:
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken danquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Heul goed gegokt iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warwick/Henton? Echt geen idee
Ik dacht dat dat niet het eerste jaar wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor iemand die geen idee heeft, kun verdomd goed gokken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |